• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Wil je meedoen? Klik dan hier voor het rollentopic.



    Hier kun je alles overleggen over het RPg, melden wanneer je weg bent en je username als deze veranderd. Overleg hier ook wie naar wie gaat, zo blijft het speeltopic alleen voor het spel en niet voor al die gesprekken (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hola¡


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt reageer vanavond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mt ik probeer vlug een post te schrijven, want ik moet binnen een halfuur wat boodschappen doen ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Lance? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik mijn complimenten geven aan jullie? Ik vind het erg leuk hoe jullie RPG'en en hoe jullie dit doen! Echt, geweldig! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is ook een awesome Rpg hé ! Dan is het altijd leuker om te schrijven :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als iemand naar fawkus wil. Ga jullie gang.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lol, nvm. Ik ben echt té confused vandaag :')

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 20:58 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.