BastiIIe schreef:
(...)
Weet ik, maar we zaten dinsdag en vandaag met best weinig mensen en als 80% dan een korter examen heeft (korter er over mag doen eigenlijk) dan merk je dat geloop heel snel op. Sommige hadden zelfs plastic zakjes mee waar ze hun spullen in gingen doen!! Kon ze wel schieten
Zitten jullie dan met z'n allen in één zaal? Wij hebben verschillende zalen (gelukkig) en daar wordt volgens mij geregeld dat mensen met even lange examens bij elkaar zitten.
Haha, ja, dat kan ik best begrijpen. Ik raak dan ook heel erg uit mijn focus.
Jafar schreef:
(...)
Nee, ik heb het van mijn leraar. Die heeft het in de klas laten zien, dus dat zal wel kloppen. Vandaar dat ik niet meer 100% zeker was dat het vraag 11 was. Opbouw was wel goed overigens, eindigde met wat vragen met normale aantallen punten, zodat je niet opeens een 5 punts vraag mist, als je niet op tijd klaar bent.
En dan komt het vast goed als je er zo voor staat. Ik bedoel, je mag een 4,3 halen en dan sta je nog voldoende en je haalt vast een stuk hoger ^^
Wacht even, heeft jouw leraar al een vraag van het examen? Of begrijp het even verkeerd?
Ja, ik weet het. Ik moet niet zo stressen, maar blijkbaar lukt het me toch, helaas...
Deep inside, I've never felt alive