• Pathé heeft besloten om Alice in Wonderland, de nieuwe Disneyfilm van regisseur Tim Burton met Johnny Depp en Anne Hathaway, toch in al haar bioscopen te draaien. Dat meldt de bioscoopketen vandaag.

    Met filmdistributeur Disney was onenigheid ontstaan omdat de dvd-release van Alice in Wonderland te kort na de bioscooppremière zou zijn. De afgelopen weken is er volgens Pathé uitgebreid overlegd met Disney. Nu is men tot een 'voor beide partijen aanvaardbare oplossing gekomen', waardoor de film alsnog vertoond gaat worden.

    Youry Bredewold van Pathé is verheugd met de overeenkomst. "Vooral voor alle filmliefhebbers in Nederland. Alice in Wonderland is bij uitstek een film om in de bioscoop te zien." Verwacht wordt dat andere bioscoopexploitanten die de film in eerste instantie zouden boycotten, de film nu ook gaan draaien. Alice in Wonderland gaat officieel op woensdag 10 maart in première, maar vanaf 5 maart zijn er in heel Nederland al voorpremières. Veel bioscopen draaien een 3D-versie van de film.


    Bron


    I need you like a heart needs a beat

    Voor mij maakt het toch niet uit. Die film lijkt me toch niet leuk ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat was eigenlijk wel te voorspellen, het was toch alleen maar voor de aandacht


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yes! Die film wil ik zo graag zien


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yes!! Yes!! Yes!!
    Gelukkig, en ook nog eens 3D
    Ik wil die film echt zo graag zien

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:12 ]

    Veeet, ik wil hem zien :9~

    Ja, hij komt natuurlijk in een aantal bioscopen maar lang niet in alle bioscopen :') Net zeiden ze nog op de radio dat ze in België in een heel groot deel van de grote bioscopen de film echt wel gaan boycotten, in NL en buurlanden ook zélfs in Amerika (: maar in een aantal dan weer niet, zoals de kleine bioscoop bij ons ^^

    OMG!!!
    OMG!!!!
    Yesss!!!! *rent hyperactief rondjes*


    Life is hard and then we die

    popcornxshit schreef:
    dat was eigenlijk wel te voorspellen, het was toch alleen maar voor de aandacht


    Never forget the things that make you smile

    PUKKELxDING schreef:
    OMG!!!
    OMG!!!!
    Yesss!!!! *rent hyperactief rondjes*


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Joa, ik las het net al op de site van mijn bioscoooooop -blij-
    (yeah)(dance)_O_


    Your make-up is terrible

    Fuq Yeah _O_
    Hopelijk komt ie ook nog in Utopolis in Zoetermeer :3 kekek

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:36 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bij ons komt die ook gewoon. (Luxor in Reuver) Maar ik hoef 'm toch niet te zien. Download 'm wel ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Yes!!!Dan kan ik die toch zien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    jamaja seg wa gaat nu zijn, haha.:P eerst wel dan niet dan weer wel dan weer niet en nu weer wel. Anyway, ik ga hem wel zien als ie komt. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:44 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    dat wist ik al xd

    maar ik zit al zoooolang, niet normaal op die film te wachten.
    mede omdat johnny er in speelt, en tim burton geniaal is.

    X