Jongens, tekenen is geen examen :') Dat is gewoon je tekening/schilderij maken en ophangen, dus waarom zegt iedereen dat steeds?
Kairos schreef:
(...)
Inderdaad, werd er helemaal gek van. Ik ben benieuwd wat mijn Nederlands docente er van vond.
Ik heb ik ieder geval één opluchting: de slimste jongen van mijn jaarlaag - hij staat echt alleen maar achten, negens en tienen - vond de teksten zelfs onduidelijk en bij de samenvatting had hij punt twee ook bijna helemaal fout.
Wat had jij als historische verklaring gegeven?
Ik vind de redenatie ook een beetje raar.
"In Nederland is veel belangstelling voor actuele financiële debacles, maar men staat onverschillig ten opzichte van de
financiële geschiedenis. Dit was mogelijk, doordat we in het verleden altijd financieel succesvol zijn geweest"
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat echt raar lopen.
Ik had dat ze vroeger lekker welvarend waren en dat kon alleen door dat wel en net ingrijpen van de overheid (: En ja, er zijn nu superveel klachten dus dat komt wel goed. Het waren ineens heel veel open vragen en daar waren we niet op voorbereid. Als ze van te voren even hadden aangegeven van 'jongens, het gaat iets anders' was er geen probleem geweest, maar nu ineens BAM. De ene open vraag na de andere.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.