Louis Tomlinson
Mijn ene arm had ik om de schouders van de jongen naast me geslagen en de ander ging door de haren van het kleine meisje op mijn schoot. Het waren deze twee mensen die zorgde dat ik niet opstond, om te vluchten. Ik mocht misschien gewend zijn om in de spotlight te staan, maar op dit moment voelde ik me vrij ongemakkelijk waardoor mijn praatjes ook ver te zoeken waren. Het was iets anders dan dat ik was gewend en had mijn camera niet in mijn hand. Nu wist ik dat het om mij draaide, de gewone Louis, niet de fotograaf. Mijn blik gleed eventjes naar de krullenbol naast me waardoor ik lichtjes glimlachte, omdat ik wist dat hij hem een nieuw hoofdstuk lag, een normaal leven. Twyla leek hem ook heel erg te mochten, probeerde een ijsje en nog steeds het puppy wat ze had gezien bij de jongen te claimen voor vanmiddag, om vervolgens hem met grote ogen aan te kijken. Ik grinnikte zachtjes, om haar dichter tegen me aan te trekken en een kusje op haar wang te drukken, waarna ik er ook eentje in Harry zijn krullen drukte. Ik wist niet waarom, maar op een of andere manier voelde ik me op deze momenten toch het veiligste. De momenten bij deze twee mensen en dat ik normaal hier was. Mijn blik hing dan ook vragend bij de jongen naast me, kijkende of hij Twyla haar oogjes kon weerstaan of niet, of we ijs gingen halen of straks gewoon naar huis toegingen. ´Ze willen dat ik binnenkort weer naar het buitenland ga voor een grote klus,´ mompelde ik zachtjes. ´Maar ik zit erover na te denken om deze af te slaan, tenzij je natuurlijk mee zou willen. In principe is het een klus, om erna een soort van vakantie te hebben,´ voegde ik eraan toe. Ik zag het namelijk niet echt zitten om weer te vertrekken en klussen kon ik later altijd nog aangeboden krijgen. Deze jongen had ik nu en wilde van hem op dit moment genieten.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer