• Hey!

    Ten eerste, ik heb geen idee of zo'n topic mag? Want ik weet niet of het als afvallen wordt beschouwd haha.

    T25 is van dezelfde man als Insanity was, alleen insanity is super zwaar en veel langer.
    Bij T25 moet je elke dag, 10 weken lang, 25 min. oefeningen doen, zonder pauzes... Ook zwaar maar minder dan Insanity.
    Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, en of iemand misschien een download link heeft oid, zodat ik het een keer kan proberen als het wat lijkt ;p


    Dit staat er op een website van T25:
    I know you're busy. Busy anybody can find 25 minutes in their day to work out. And with FOCUS T25, that's all you'll need. If you focus—from minute 1 to minute 25—you're going to get an incredible workout. I will help get your body so lean and cut, you won't recognize it a few weeks from now.
    But no one gets results from wishing. You've got to get up out of the chair and commit. You will work hard. You will sweat. But you will Get It Done. No more excuses. All it takes is 25 minutes to change your life...so what are you waiting for?


    filmpje is wel beetje overdreven vgm ;)

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 19:03 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb er veel goede dingen over gehoord, het is ook een goede voorbereiding op Insanity.
    Ik zou gewoon een torrent zoeken ervan, ik had Insanity gedownload en daar kwam ook een kalender en zo bij, heel fijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb er veel goede dingen over gehoord, het is ook een goede voorbereiding op Insanity.
    Ik zou gewoon een torrent zoeken ervan, ik had Insanity gedownload en daar kwam ook een kalender en zo bij, heel fijn.


    Heb al verschillende torrents geprobeerd maar doen het allemaal niet.. de kalenders heb ik echter wel.
    Heb ik alleen niet veel aan zonder de oefeningen hahaha ;p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Heb al verschillende torrents geprobeerd maar doen het allemaal niet.. de kalenders heb ik echter wel.
    Heb ik alleen niet veel aan zonder de oefeningen hahaha ;p


    Ah, nou ik heb de goede voor je hier


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ah, nou ik heb de goede voor je hier


    die heb ik al gehad ;p
    Maar kan eraan liggen dat ik op macbook download of zoo? Geen idee.. heb net mn oude laptop er maar ff bij gepakt.. Hopen dat die het doet! :)
    thanks though :*


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    die heb ik al gehad ;p
    Maar kan eraan liggen dat ik op macbook download of zoo? Geen idee.. heb net mn oude laptop er maar ff bij gepakt.. Hopen dat die het doet! :)
    thanks though :*


    Ik denk het, bij mij deed hij het namelijk gewoon.


    Your make-up is terrible

    Ik las dit topic dus een paar dagen geleden en ik heb het gisterenavond geprobeerd. Ik sport niet echt (ik ben keeper met voetbal, heel actief ben ik dus niet) en ik wil eigenlijk wel conditie hebben. Ik had serieus een onvoldoende met de piepjestest op school ._. Dus ik wilde het gewoon proberen. Ik heb volgens mij nog nooit zoiets intensiefs gedaan D: Volgens mij overdrijf ik wel een beetje en ik heb best veel spierpijn nu, maar ik ga het toch proberen vaker te doen. En ik ben in die 25 minuten maar iets van 5x ongeveer een halve minuut gestopt. En dat vind ik best knap van mezelf ^^

    Montrose schreef:
    Ik las dit topic dus een paar dagen geleden en ik heb het gisterenavond geprobeerd. Ik sport niet echt (ik ben keeper met voetbal, heel actief ben ik dus niet) en ik wil eigenlijk wel conditie hebben. Ik had serieus een onvoldoende met de piepjestest op school ._. Dus ik wilde het gewoon proberen. Ik heb volgens mij nog nooit zoiets intensiefs gedaan D: Volgens mij overdrijf ik wel een beetje en ik heb best veel spierpijn nu, maar ik ga het toch proberen vaker te doen. En ik ben in die 25 minuten maar iets van 5x ongeveer een halve minuut gestopt. En dat vind ik best knap van mezelf ^^


    Wauw, dat is best goed! Ik moet het nog steeds proberen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, dat is best goed! Ik moet het nog steeds proberen, haha.


    Ik ben het alleen aan het uitstellen vandaag haha x3