• Een moeder uit de Amerikaanse staat Oregon heeft haar 4-jarig zoontje doodgeslagen omdat ze dacht dat hij homo was. Volgens Jessica Dutro vertoonde het jongetje namelijk homo-trekjes.

    De 4 jaar oude Zachary Dutro-Boggess is door zijn 25-jarige moeder vermoord omdat ze het walgelijk vond dat hij homoseksueel gedrag vertoonde. Als straf sloegen zij en haar 24-jarige vriend Brian Canady het kind. Hierna stortte de kleuter in en lieten ze hem voor oud vuil liggen. Enkele dagen later raakte het jongetje bewusteloos en belde de moeder het alarmnummer. Dit werd afgelopen donderdag bekendgemaakt tijdens de rechtszaak.

    Op 14 augustus 2012 werd Zachary door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar stelden de artsen vast dat het jongetje zware verwondingen had in zijn buik en dat zijn ingewanden waren gescheurd waardoor er een infectie was ontstaan. 2 dagen later werd het kind van de beaming afgehaald en overleed hij. Volgens één van de artsen kwam de hulp voor Zachary veel te laat, omdat hij in wezen al dood was toen hij werd binnengebracht.


    Hij loopt en praat als een homo
    Tijdens de rechtszaak tegen Jessica Dutro werd onder meer een Facebook bericht als bewijs gebruikt. De moeder had aan haar vriend geschreven dat ze heel boos was op Zachary en dat ze er genoeg van had. “Hij loopt en praat als een homo, bah. Je moet hier echt iets aan doen,” liet ze Brian Canady weten.

    Naast Zachary werden ook zijn zusje van 7 en zijn 3 jaar oude broertje mishandeld. De 3-jarige had onder meer 5 gebroken ribben. Jessica Dutro staat nu terecht wegens de moord op haar zoontje en Brian Canady is beschuldigd van medeplichtigheid.


    Hier staat het volledige artikel in het Engels.

    Het is misschien wel oud nieuws, maar toch is het goed om hier even bij stil te staan. Walgelijk dat er zulke mensen bestaan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 15:36 ]


    26 - 02 - '16

    Pabu schreef:
    ....
    No words.

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Dit vind ik dan weer zo'n typische reactie. Eén vrouw doet iets afschuwelijks en zes miljoen anderen veroordelen haar daarom, en nog is onze wereld verschrikkelijk.


    Eh... Er wonen al zestien miljoen mensen in Nederland alleen al.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Eh... Er wonen al zestien miljoen mensen in Nederland alleen al.

    Het was maar een random nummer, ik bedoelde gewoon veel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    Op de brandstapel ermee :Y)


    En voor de mensen die dit een "te erge" reactie vinden:
    Het boeit me ook geen ruk wat iemand hiervan vindt. Zulke mensen mogen van mij uitgeroeid worden en als ik erbij was geweest zou ik haar en haar vriend (of wat die klootzak dan ook zou mogen zijn) persoonlijk gewurgt hebben. Maakt niet uit of ze mij dan in elkaar slaan of ik in het gevangenis terecht kom.


    Dit doet me echt denken aan Annabeths reacties (':
    Maar ergens moet ik je wel gelijk geven... Sommige mensen zijn te dom/stom/idioot om op deze aardbol te leven...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Dit vind ik dan weer zo'n typische reactie. Eén vrouw doet iets afschuwelijks en zes miljoen anderen veroordelen haar daarom, en nog is onze wereld verschrikkelijk.


    Nou, dit is heus niet het enigste voorbeeld van iemand die zoiets gedaan heeft of het zal doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Nou, dit is heus niet het enige voorbeeld van iemand die zoiets gedaan heeft of het zal doen.

    Ook niet het enige voorbeeld waar mensen die zoiets doen worden gehaat en veroordeeld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nothing else is new (in America). :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Initiation schreef:
    (...)

    Dit doet me echt denken aan Annabeths reacties (':
    Maar ergens moet ik je wel gelijk geven... Sommige mensen zijn te dom/stom/idioot om op deze aardbol te leven...

    Mensen zijn zo makkelijk met mijn naam hier rond te strooien, terwijl ik ze zelf niet eens ken. Ben je een geheime aanbidder? Kan niet anders.
    OT: Walgelijk, walgelijk, WALGELIJK. Alleen al voor zulke mensen zou ik hun Hades en/of Lucifer willen zijn en ze laten branden in de eeuwigheid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wat ik gewoon nog het ergste vind is dat, dat arme kind niet eens zou kunnen snappen waarom hij zo werd mishandeld door z'n ouders.


    we all deserve to die

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mensen zijn zo makkelijk met mijn naam hier rond te strooien, terwijl ik ze zelf niet eens ken. Ben je een geheime aanbidder? Kan niet anders.
    OT: Walgelijk, walgelijk, WALGELIJK. Alleen al voor zulke mensen zou ik hun Hades en/of Lucifer willen zijn en ze laten branden in de eeuwigheid.


    Ik zeg dat het me doet dénken aan jouw reacties. Ik zeg niet dat het net jouw reacties zijn, ik zeg dat het lijkt op hoe ik jouw reacties interpreteer, dat is iets anders dan je stalken of een geheime aanbidder zijn.
    Het doet me eraan denken omdat ik je ooit eens heb horen zeggen "vinger eraf", of zoiets. Oh, en "voeten eraf". Ik vind je reacties gewoon grappig, can I?

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 7:24 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als ik mij moeder dat zou laten lezen is dat goed om haar drie uur van haar stuk te brengen. Ik ben 18 en als ik ziek ben is het nog steeds drie keer in de minuut voor ze gaat slapen. 'Je moet komen als er iets is, je moet komen als er iets is.' 'Ja-ah.' Maar ik hou van haar. Dankzij haar kan ik het me niet eens voorstellen hoe het is om geen empathische moeder te hebben en ik ben haar daar ook heel dankbaar voor. Zo'n dingen als dit zijn gewoon zodanig ziek dat ik er niet eens bij kan. Het lijkt zodanig ver weg maar dat is het niet. Het gebeurd constant... Sommige vrouwen zouden echt geen kinderen mogen hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Verschrikkelijk.

    Initiation schreef:
    (...)

    Ik zeg dat het me doet dénken aan jouw reacties. Ik zeg niet dat het net jouw reacties zijn, ik zeg dat het lijkt op hoe ik jouw reacties interpreteer, dat is iets anders dan je stalken of een geheime aanbidder zijn.
    Het doet me eraan denken omdat ik je ooit eens heb horen zeggen "vinger eraf", of zoiets. Oh, en "voeten eraf". Ik vind je reacties gewoon grappig, can I?

    It's a joke, my dear. Don't be offended! :( Gaan we nog steeds trouwen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    It's a joke, my dear. Don't be offended! :( Gaan we nog steeds trouwen?


    Maar je ging al met Audacity trouwen? :(

    Ik ben nu al 20,000 woorden in de slashfic die ik voor jullie bruiloftsgeschenk aan het schrijven was....


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Maar je ging al met Audacity trouwen? :(

    Ik ben nu al 20,000 woorden in de slashfic die ik voor jullie bruiloftsgeschenk aan het schrijven was....

    Nee, ik zou toch met jou trouwen? :C Sarah is onze toygirl!


    "Well, well. Look who we've got here!"