• Een moeder uit de Amerikaanse staat Oregon heeft haar 4-jarig zoontje doodgeslagen omdat ze dacht dat hij homo was. Volgens Jessica Dutro vertoonde het jongetje namelijk homo-trekjes.

    De 4 jaar oude Zachary Dutro-Boggess is door zijn 25-jarige moeder vermoord omdat ze het walgelijk vond dat hij homoseksueel gedrag vertoonde. Als straf sloegen zij en haar 24-jarige vriend Brian Canady het kind. Hierna stortte de kleuter in en lieten ze hem voor oud vuil liggen. Enkele dagen later raakte het jongetje bewusteloos en belde de moeder het alarmnummer. Dit werd afgelopen donderdag bekendgemaakt tijdens de rechtszaak.

    Op 14 augustus 2012 werd Zachary door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar stelden de artsen vast dat het jongetje zware verwondingen had in zijn buik en dat zijn ingewanden waren gescheurd waardoor er een infectie was ontstaan. 2 dagen later werd het kind van de beaming afgehaald en overleed hij. Volgens één van de artsen kwam de hulp voor Zachary veel te laat, omdat hij in wezen al dood was toen hij werd binnengebracht.


    Hij loopt en praat als een homo
    Tijdens de rechtszaak tegen Jessica Dutro werd onder meer een Facebook bericht als bewijs gebruikt. De moeder had aan haar vriend geschreven dat ze heel boos was op Zachary en dat ze er genoeg van had. “Hij loopt en praat als een homo, bah. Je moet hier echt iets aan doen,” liet ze Brian Canady weten.

    Naast Zachary werden ook zijn zusje van 7 en zijn 3 jaar oude broertje mishandeld. De 3-jarige had onder meer 5 gebroken ribben. Jessica Dutro staat nu terecht wegens de moord op haar zoontje en Brian Canady is beschuldigd van medeplichtigheid.


    Hier staat het volledige artikel in het Engels.

    Het is misschien wel oud nieuws, maar toch is het goed om hier even bij stil te staan. Walgelijk dat er zulke mensen bestaan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 15:36 ]


    26 - 02 - '16

    Net terwijl ik dacht dat het wereld niet erger kon worden. Wat een walgelijke kutmoeder zsg.


    -

    Ik kan me niet voorstellen dat je überhaupt denkt dat zo'n klein kind later homo word omdat hij zo loopt of praat. Maar dat je het dan ook nog eens in elkaar slaat? Onbegrijpelijk...

    Ik... Wat? Ik weet echt nooit wat ik moet zeggen als ik dit soort berichten lees. Het is haast ongelofelijk. ><
    Er is in ieder geval echt iets niet goed met mensen die hun kinderen zo behandelen. Homofobie is sowieso belachelijk, maar het is gewoon niet mogelijk dat dat de enige reden is dat iemand een vierjarig kind in elkaar slaat (mijn God, vier - alsof het überhaupt mogelijk is iets over de seksualiteit van een kind te zeggen op die leeftijd, Jezus). Daar moet meer dan één schroefje los zitten, bah. Het is echt griezelig dat dat soort dingen gebeuren. Die arme, arme kinderen. Het zijn altijd weerloze en onschuldige kinderen die aan het kortste eind trekken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe kan je nu weten of je kind aan 4 jaar homo is? --'
    Echt serieus waar gaan we heen met de wereld. Ben ik de enige die echt niet verbaast is dat het weer in Amerika is gebeurd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Foei, foei, foei! Die mensen moesten zich diep schamen! Wat voor een belachelijke reden is dat nou om je eigen kind dood te slaan? Hebben die mensen nog wel al hun vijzen goed zitten daarboven?! Het is niet te geloven hoe erg de mensen soms in elkaar zitten. Dat kind is vier jaar en weet vast niet eens wat een homo is en hoe zo'n personen zich zouden gedragen. Zo'n ouders verdienen geen kinderen en van mijn part mogen ze ze beide vaststeken in de bak. Waar haal je het lef vandaan om zoiets te doen?! Dat arm kind, ocharme... ze verdienen het niet om zo behandeld te worden door zo verschrikkelijke ouders.


    16 - 09 - '17

    Op de brandstapel ermee :Y)


    En voor de mensen die dit een "te erge" reactie vinden:
    Het boeit me ook geen ruk wat iemand hiervan vindt. Zulke mensen mogen van mij uitgeroeid worden en als ik erbij was geweest zou ik haar en haar vriend (of wat die klootzak dan ook zou mogen zijn) persoonlijk gewurgt hebben. Maakt niet uit of ze mij dan in elkaar slaan of ik in het gevangenis terecht kom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat je niet zo zit te wachten op homo's, moet je lekker zelf weten, maar je kind is vier! Je hoort het überhaupt niet te slaan, al heeft het het snoepgoed van de buren gejat! Ik ben echt tegen steniging, maar voor die moeder maak ik misschien nog wel een uitzondering.
    Welk 25-jarig mens denkt nou zo? Ik kan me niet voorstellen dat die vrouw geen psychische stoornissen heeft. Dit kan je niet met je volle verstand doen.
    Ik vind het vooral zielig voor het kindje, dat dus gewoon nog een paar dagen 'geleefd' heeft met die verwondingen en dat broertje en zusje... Die moeten hier voor eeuwig mee rondlopen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik snap eerijk gezegd al die heisa hieromheen niet. Iedereen lijkt wat tegen homo's te hebben, maar over Lesbische vrouwen hoor ik niks. Dat is ook nogal tegenstrijdig.
    Ik heb overigens niks tegen homo's, ik vind het juist wel schattig (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DarkSavior schreef:
    Op de brandstapel ermee :Y)


    En voor de mensen die dit een "te erge" reactie vinden:
    Het boeit me ook geen ruk wat iemand hiervan vindt. Zulke mensen mogen van mij uitgeroeid worden en als ik erbij was geweest zou ik haar en haar vriend (of wat die klootzak dan ook zou mogen zijn) persoonlijk gewurgt hebben. Maakt niet uit of ze mij dan in elkaar slaan of ik in het gevangenis terecht kom.

    Niks te erg. Goed idee.
    Ze mogen die twee ook wel vastbinden op heet asfalt en ze overrijden met een stoomwals


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Menzel schreef:
    Ik snap eerijk gezegd al die heisa hieromheen niet. Iedereen lijkt wat tegen homo's te hebben, maar over Lesbische vrouwen hoor ik niks. Dat is ook nogal tegenstrijdig.
    Ik heb overigens niks tegen homo's, ik vind het juist wel schattig (:

    Haha, inderdaad! Een vriend van mijn moeder is homo en hij en zijn vriend zijn superaardig!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat een pannekoek.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    Op de brandstapel ermee :Y)


    En voor de mensen die dit een "te erge" reactie vinden:
    Het boeit me ook geen ruk wat iemand hiervan vindt. Zulke mensen mogen van mij uitgeroeid worden en als ik erbij was geweest zou ik haar en haar vriend (of wat die klootzak dan ook zou mogen zijn) persoonlijk gewurgt hebben. Maakt niet uit of ze mij dan in elkaar slaan of ik in het gevangenis terecht kom.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat... x| Wat bestaan er walgelijke mensen op deze wereld. Het gaat mij de pet te boven dat je dat je eigen kind(eren) aan kunt doen. Ik hoop dat de ouders de rest van hun leven in een cel doorbrengen. Ik weet niet hoe het in Amerika is, maar hier in Nederland zitten sommige kindermishandelaars gewoon níet of veel te kort. ><


    You are beautiful, you are love.

    Square schreef:
    Ik... Wat? Ik weet echt nooit wat ik moet zeggen als ik dit soort berichten lees. Het is haast ongelofelijk. ><
    Er is in ieder geval echt iets niet goed met mensen die hun kinderen zo behandelen. Homofobie is sowieso belachelijk, maar het is gewoon niet mogelijk dat dat de enige reden is dat iemand een vierjarig kind in elkaar slaat (mijn God, vier - alsof het überhaupt mogelijk is iets over de seksualiteit van een kind te zeggen op die leeftijd, Jezus). Daar moet meer dan één schroefje los zitten, bah. Het is echt griezelig dat dat soort dingen gebeuren. Die arme, arme kinderen. Het zijn altijd weerloze en onschuldige kinderen die aan het kortste eind trekken.


    Precies dit. Dat arme kind weet misschien niet eens precies wat homo is. Hij had misschien geen idee waarom zijn ouders hem vermoordden. Dit is echt belachelijk en ongelofelijk nieuws.


    Some people are art and do art at the same time

    Geen woorden voor. Op zulke momenten zou ik willen dat er martel straffen gebruikt werden. Een simpele doodstraf zou te simpel zijn. Gewoon martelen


    "Ignite, my love. Ignite."