• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Ewijn Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3[/ur]||Opdracht 2

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving
    - Rawiyah Opdracht 1 - uitschrijving
    - Enface Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Rava Opdracht 1 - gemiste deadline
    - minerva66 Opdracht 1- gemiste deadline
    - Arquilegia Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Valkyries Opdracht 1 - gemiste deadline
    - nuzzlenarry Opdracht 1||Opdracht 2 - gemiste deadline


    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht Afgerond
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    3e Opdracht Afgerond
    [center]Dit is een meer filosofische opdracht. Ik zou willen zien hoe jullie de dood zien. De opdracht is dan ook, teken de dood zoals jij het ziet. Het kan zijn dat dit een paradijs is, dit kan ook een persoon zijn, ect. Omdat dit naar ieders eigen beeld is wil ik hier wel een motivatie bij ontvangen waarin jij je tekening uitlegt.
    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.



    4e Opdracht, Inleveren 08-05-2014 voor 23:59
    [center]Opdracht 4 is een fantasy opdracht, de bedoeling is dat je een volledig harnas ontwerpt. Het mag zowel een mannelijk als vrouwelijk personage zijn. Bijbehorend zijn natuurlijk de wapens naar keuze. Deze opdracht zal zowel beoordeeld worden op verhoudingen, details en op mogelijkheid. Dus denk erom dat het harnas ook wel zo getekend moet zijn dat er geen armen, benen of andere delen geblokkeerd worden. Tevens zul jij je harnas een thema moeten geven.

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:53 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Beste deelnemers,

    Jullie krijgen een dag extra uitstel 1 omdat ik vanavond geen tijd heb om te controleren en omdat het topic gesloten was. Ik had het niet in de gaten.

    De opdrachten werk ik na het weekend bij. Door prive omstandigheden kan ik even niet op Q zitten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Mijn topics.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    Ik erger me er aan dat het zo simpel is...
    Maar oké ik had gewoon 0.0% inspiratie, en heel toevallig heeft mijn broertje een paar beeldjes. Dus daar heb ik dit van getekend.
    Niet alle lijntjes zijn heel scherp maar dat komt omdat hij recht onder mijn bureau lamp is gefotografeerd. Ik heb het niet afgekregen voor het donker was...
    Tja, oke :)

    Ik heb nog altijd geen inspi gehad, maar ook gewoon echt niet de tijd om me eraan te zetten -.- Ik had gehoopt al een schets te hebben gemaakt, maar goed, als ik er de tijd niet voor vind, houdt t gewoon op. Vandaag ben ik ook weer de hele dag weg, dus ik hoop vanavond laat nog gauw een uurtje ergens wat te kunnen schetsen, maar ook dat weet ik niet zeker of dat gaat lukken. Afin, we zullen wel zien ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Hier is mijn inzending. Het heeft niet helemaal met de Middeleeuwen te maken, maar ik kampte gewoon met inspiratieloosheid om wat origineels te maken en ik had dit idee nog in mijn hoofd zitten.
    Om er maar weer een verhaaltje aan vast te plakken, zodat het wat meer bij het thema past: In het begin van de Middeleeuwen waren de (restanten van) wegen nog erg onveilig, vanwege rovers en alles. Mijn tekening moet zo'n rover/bandiet voorstellen, die de wegen onveilig maakte. Het hertengewei is trouwens gewoon een masker, maar dat was dus deel van mijn droom.

    Dit idee heb ik trouwens uit een droom, waar zo'n ruiter in voorkwam. Het vreemde is echter dat ik de persoon die het moest voorstellen in mijn droom, veel eerder met zijn beide benen op de grond zie staan met een groot slagzwaard in zijn handen. Hmm, je brein doet vreemde dingen 's nachts, haha.


    Iets betere foto, de vorige was met flits wat de kleuren een beetje verpestte.


    Stenenlikker

    O_o Volgens mij hebben er maar vier ingeleverd tot nu toe...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Beste deelnemers en exdeelnemers...

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend teleur gesteld ben.

    Voor de deelnemers die wel wat hebben ingeleverd... ik ga zo snel mogelijk beoordelen en nu de volgende opdracht online zetten...
    Ik neem de jury zelf over gezien er wel geteld nog 4 deelnemers zijn.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga dit volgen omdat ik hou van tekeningen (maar er zelf helemaal niks van kan gehehe)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik snap dat je teleurgesteld bent, en zelf vind ik het ook ontzettend jammer dat ik de deadline niet gehaald heb. Ik had dus gehoopt meer vrije tijd te hebben, maar ik kan nu eenmaal niet voorspellen hoe m'n dagen gevuld worden, en tja, de ene periode heb ik het vele malen drukker dan een andere periode. En uiteindelijk, inspiratie laat zich ook gewoon niet dwingen. Althans, dat is bij mij toch zo.
    Laat je in ieder geval niet ontmoedigen, want je opdrachten vind ik echt wel leuk en ook je 3de opdracht is weer heel origineel (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oef, dit is een onderwerp waar ik me een lange tijd ook wel mee bezig houd. Mooie opdracht, ik ga kijken wat ik er van kan maken...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Valkyries schreef:
    Ik snap dat je teleurgesteld bent, en zelf vind ik het ook ontzettend jammer dat ik de deadline niet gehaald heb. Ik had dus gehoopt meer vrije tijd te hebben, maar ik kan nu eenmaal niet voorspellen hoe m'n dagen gevuld worden, en tja, de ene periode heb ik het vele malen drukker dan een andere periode. En uiteindelijk, inspiratie laat zich ook gewoon niet dwingen. Althans, dat is bij mij toch zo.
    Laat je in ieder geval niet ontmoedigen, want je opdrachten vind ik echt wel leuk en ook je 3de opdracht is weer heel origineel (:
    Je bent ook niet de enige die ik bedoelde he =) Maar het is ontzettend jammer dat je ergens tijd in steekt en mensen je dus zo makkelijk laten vallen. Ik denk dat het dan mijn goed recht is om teleurgesteld te zijn. Van 15 deelnemers naar 4 in 2 opdrachten...
    Goed ik blijf er niet te lang in hangen, maar een wedstrijd organiseren doe ik voorlopig even niet meer.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Erg jammer inderdaad, maar het is niet anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat het met de tekeningen? :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    moet het eigenlijk een tekening zijn van wat er na de dood komt of hoe je het doodgaan merkt, of..?


    take me back to the basics and the simple life