• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Ewijn Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3[/ur]||Opdracht 2

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving
    - Rawiyah Opdracht 1 - uitschrijving
    - Enface Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Rava Opdracht 1 - gemiste deadline
    - minerva66 Opdracht 1- gemiste deadline
    - Arquilegia Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Valkyries Opdracht 1 - gemiste deadline
    - nuzzlenarry Opdracht 1||Opdracht 2 - gemiste deadline


    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht Afgerond
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    3e Opdracht Afgerond
    [center]Dit is een meer filosofische opdracht. Ik zou willen zien hoe jullie de dood zien. De opdracht is dan ook, teken de dood zoals jij het ziet. Het kan zijn dat dit een paradijs is, dit kan ook een persoon zijn, ect. Omdat dit naar ieders eigen beeld is wil ik hier wel een motivatie bij ontvangen waarin jij je tekening uitlegt.
    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.



    4e Opdracht, Inleveren 08-05-2014 voor 23:59
    [center]Opdracht 4 is een fantasy opdracht, de bedoeling is dat je een volledig harnas ontwerpt. Het mag zowel een mannelijk als vrouwelijk personage zijn. Bijbehorend zijn natuurlijk de wapens naar keuze. Deze opdracht zal zowel beoordeeld worden op verhoudingen, details en op mogelijkheid. Dus denk erom dat het harnas ook wel zo getekend moet zijn dat er geen armen, benen of andere delen geblokkeerd worden. Tevens zul jij je harnas een thema moeten geven.

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:53 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Piaffe schreef:
    moet het eigenlijk een tekening zijn van wat er na de dood komt of hoe je het doodgaan merkt, of..?
    hoe je de dood ziet.... je mag zelf motiveren dus...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)hoe je de dood ziet.... je mag zelf motiveren dus...


    Oké. Ik denk dat ik wel een ideetje heb.


    take me back to the basics and the simple life

    Oke ^^ Ik ben benieuwd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga toch maar even uitstel aanvragen. De rede stuur ik je in een pb'tje.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 20:04 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana heeft uitstel gekregen voor onbepaalde tijd. Ze heeft een hele goede reden waarom het nu even niet kan ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bedankt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ookal doe ik niet mee, ik vind deze opdracht heel interessant.


    I live for the applause, you will die for it.

    Einmana schreef:
    Bedankt!
    geen probleem ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik alvast uitstel vragen?
    En wanneer komen de beoordelingen?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik uitstel? Ik heb geen inspiratie en ik ga morgen met school van 8 tot 12 uur 's avonds naar a 'dam en vrijdag ga ik blijkbaar een half uur nadat ik uit ben van school naar een verjaardag -.- dat krijg ik net te horen... :) x

    Piaffe schreef:
    Mag ik alvast uitstel vragen?
    En wanneer komen de beoordelingen?


    nuzzlenarry schreef:
    Mag ik uitstel? Ik heb geen inspiratie en ik ga morgen met school van 8 tot 12 uur 's avonds naar a 'dam en vrijdag ga ik blijkbaar een half uur nadat ik uit ben van school naar een verjaardag -.- dat krijg ik net te horen... :) x


    Jullie hebben beide uitstel gekregen. De beoordelingen staan online


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kan ik nog meedoen? Dan niet om te winnen maar gewoon voor spek en bonen:)


    You don't need wings to fly.

    Ah, well, ik kom ook maar om uitstel vragen. Ondanks dat dit weekend rustig lijkt te zijn, ben ik bang dat ik er niet genoeg aan ga hebben. School is as evil as always...
    Het scheelt dat ik al wel een idee heb ^^


    Stenenlikker

    YingYangSwan schreef:
    Kan ik nog meedoen? Dan niet om te winnen maar gewoon voor spek en bonen:)

    De wedstrijd is al een tijdje bezig, maar ach, dan moet je even afwachten op wat het topicmaakster beslist.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    YingYangSwan schreef:
    Kan ik nog meedoen? Dan niet om te winnen maar gewoon voor spek en bonen:)
    nee sorry, ik heb meerdere al afgewezen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.