• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Ewijn Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2||Opdracht 3[/ur]||Opdracht 2

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving
    - Rawiyah Opdracht 1 - uitschrijving
    - Enface Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Rava Opdracht 1 - gemiste deadline
    - minerva66 Opdracht 1- gemiste deadline
    - Arquilegia Opdracht 1 - gemiste deadline
    - Valkyries Opdracht 1 - gemiste deadline
    - nuzzlenarry Opdracht 1||Opdracht 2 - gemiste deadline


    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht Afgerond
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    3e Opdracht Afgerond
    [center]Dit is een meer filosofische opdracht. Ik zou willen zien hoe jullie de dood zien. De opdracht is dan ook, teken de dood zoals jij het ziet. Het kan zijn dat dit een paradijs is, dit kan ook een persoon zijn, ect. Omdat dit naar ieders eigen beeld is wil ik hier wel een motivatie bij ontvangen waarin jij je tekening uitlegt.
    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.



    4e Opdracht, Inleveren 08-05-2014 voor 23:59
    [center]Opdracht 4 is een fantasy opdracht, de bedoeling is dat je een volledig harnas ontwerpt. Het mag zowel een mannelijk als vrouwelijk personage zijn. Bijbehorend zijn natuurlijk de wapens naar keuze. Deze opdracht zal zowel beoordeeld worden op verhoudingen, details en op mogelijkheid. Dus denk erom dat het harnas ook wel zo getekend moet zijn dat er geen armen, benen of andere delen geblokkeerd worden. Tevens zul jij je harnas een thema moeten geven.

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.




    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:53 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wonderbaarlijk genoeg is het me nog wel gelukt om 'm op tijd af te hebben. Hier is mijn inzending! Mijn thema is een beetje fantasy elf-achtig.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Komen eigenlijk de beoordelingen van opdracht drie binnenkort?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    iedereen die om uitstel heeft gevraagd krijgt uitstel, ik ga van het weekend alles bijwerken. school vraagt nu heel veel van mij en prive zit ook alles tegen. ik hoop op begrip.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    iedereen die om uitstel heeft gevraagd krijgt uitstel, ik ga van het weekend alles bijwerken. school vraagt nu heel veel van mij en prive zit ook alles tegen. ik hoop op begrip.


    Tot wanneer heb k dan uitstel?


    take me back to the basics and the simple life

    Valerious schreef:
    iedereen die om uitstel heeft gevraagd krijgt uitstel, ik ga van het weekend alles bijwerken. school vraagt nu heel veel van mij en prive zit ook alles tegen. ik hoop op begrip.


    Sure. Veel sterkte nog!


    Stenenlikker

    Piaffe schreef:
    (...)

    Tot wanneer heb k dan uitstel?
    over 1 week moet het ingeleverd zijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    (...)over 1 week moet het ingeleverd zijn


    Okeee


    take me back to the basics and the simple life

    Valerious schreef:
    iedereen die om uitstel heeft gevraagd krijgt uitstel, ik ga van het weekend alles bijwerken. school vraagt nu heel veel van mij en prive zit ook alles tegen. ik hoop op begrip.


    Is helemaal goed wat mij betreft hoor! Neem je tijd! (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga nu alles bijwerken...

    Maar ik heb besloten dat deze opdracht de laatste was. Omdat dit de laatste is krijgen jullie tot de 30ste de tijd om hem in te leveren.

    De reden is:

    Ik heb een negatief studie advies gekregen. Een hoop emotionele gebeurtenissen waar ik onderandere bij slachtoffer hulp en een psycholoog loop. Ik moet nu echt de tijd nemen om aan mijzelf en aan school te werken en daar kan ik de wedstrijd niet bij gebruiken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Einmana, jij zou als je dat zou willen eventueel nog een nieuwe of bij gewerkte opdracht mogen inleveren ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Close up

    Als je nog ergens een close-up van nodig hebt, moet je het zeggen :')

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:59 ]


    Stenenlikker

    Valerious schreef:
    Ik ga nu alles bijwerken...

    Maar ik heb besloten dat deze opdracht de laatste was. Omdat dit de laatste is krijgen jullie tot de 30ste de tijd om hem in te leveren.

    De reden is:

    Ik heb een negatief studie advies gekregen. Een hoop emotionele gebeurtenissen waar ik onderandere bij slachtoffer hulp en een psycholoog loop. Ik moet nu echt de tijd nemen om aan mijzelf en aan school te werken en daar kan ik de wedstrijd niet bij gebruiken.


    Jammer voor de wedstrijd maar veel sterkte en succes!


    take me back to the basics and the simple life

    Valerious schreef:
    Einmana, jij zou als je dat zou willen eventueel nog een nieuwe of bij gewerkte opdracht mogen inleveren ;)


    Huh? Sorry, ik snap 'n niet helemaal geloof ik.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)

    Huh? Sorry, ik snap 'n niet helemaal geloof ik.
    het maakt nu niet meer uit, maar jij had wat ingeleverd en ik gaf extra tijd.
    Maar goed ;)

    Ik ga nu aan het werk over een paar uurtjes hebben jullie alle resultaten + winnaars


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Piaffe ik moet helaas vermelden dat jij bent gediskwalificeerd voor de wedstrijd gezien je de laatste opdracht niet hebt ingeleverd.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 19:50 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.