• Easton High, een gewone school met ietwat minder gewone leerlingen. Iedere tiener heeft wel eens een probleem of een geheim, maar wat als die alleen maar erger worden? Vijf meisjes die allemaal op Easton High zitten worden gestalkt – maar door wie? Iedereen op Easton High kan het zijn. De stalkers hebben zo allemaal hun redenen om de meisjes te stalken en de meisjes zijn vastberaden om achter de identiteit van hun stalker te komen. Maar wat als het gestalk alleen maar erger wordt en de jongens een obsessie krijgen met de meisjes? Wat als de meisjes alleen maar dieper in de problemen komen hierdoor?

    Rollen:
    Meisjes:
    • HS • Alaska Ameya Mills - Remarkable
    • LT • Novelice Kassandra Englehart - Fated
    • NH • Chiara Valentina de la Rose - Whisperings
    • ZM • Shanaye Rowena Laighleis - Draakjes
    • LP • Elizabeth "Effy" Maren Kamiski - Malcolm
    Jongens:
    • Liam Payne • TinkerbelI
    • Zayn Malik • KiliOfDurin
    • Niall Horan • RAB
    • Louis Tomlinson • Styles
    • Harry Styles • Styles

    Invullijstje:
    • Rol
    •Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Waarom is hij begonnen met stalken? Alleen voor de jongens.
    • Extra


    Regels:
    • Minimaal 5 regels.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegestaan maar niet OOC.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:43 ]

    Ik wil het meisje dat gestalkt wordt door Zayn wel claimen...


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Ik ben nog aan het wachten op Periwinkle dus ik kan jullie nog niet invullen.

    Remarkable schreef:
    Ik ben nog aan het wachten op Periwinkle dus ik kan jullie nog niet invullen.


    Ik zou toch de andere nemen? Dus als Periwinkle Niall zou nemen, dat ik dan Zayn zou nemen, of andersom?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Ik zou toch de andere nemen? Dus als Periwinkle Niall zou nemen, dat ik dan Zayn zou nemen, of andersom?


    Daarom, maar daarvoor moet ze wel even een keuze gaan maken.

    Remarkable schreef:
    (...)

    Je staat erbij!

    Periwinkle • Bij wie moet ik je neerzetten? (:


    Whisperings schreef:
    Zou ik ook een meisje mogen reserveren? Dan kijk ik wel wie Periwinkle als stalker kiest, dan neem ik de ander. Is dat goed?


    Sorry voor mijn late reactie, heb ruzie met mijn telefoon, maar ik was er gisteren ook niet helemaal bij. Uhh, Zayn als jullie het er allebei mee eens zijn?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 16:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Periwinkle schreef:
    (...)

    Sorry voor mijn late reactie, heb ruzie met mijn telefoon, maar ik was er gisteren ook niet helemaal bij. Uhh, Zayn als jullie het er allebei mee eens zijn?


    Mee eens! (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik heb het aangepast, sorry voor degene die te laat waren!
    Nu alleen nog de jongens. :3

    Zaynieboo


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Zaynieboo


    Sweety ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou vandaag vrij zijn, maar werd door mijn stage gebeld of ik kon invallen omdat er te veel zieken zijn. Grote kans dat ik morgen weer van 9 tot 6 op stage ben. Weet dus niet of het me lukt, maar mijn rol komt er uiterlijk morgenavond.


    Requiem for a dream

    Is er nog een rol vrij?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Is er nog een rol vrij?


    Bijna alle jongens.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 21:50 ]



    • Rol • Één van de meisjes.
    • Naam • Chiara Valentina de la Rose
    • Leeftijd • Achttien jaar oud, geboren op zesentwintig augustus.
    • Nationaliteit • Chiara is geboren in Groot-Brittanië, Newcastle. Maar de familie van haar moeders kant is Italiaans en haar vaders kant Amerikaans.
    • Karakter • Chiara is het typische voorbeeld van een meisje dat populair is, omdat ze populair is. Niet omdat ze een vervelend, verwend nest is, met rijke ouders. Nee, Chiara werd plotseling na een klein optreden op school razendpopulair. Natuurlijk kreeg ze van veel leerlingen haat, dat is iets waar Chiara niet goed tegen kan, als mensen haar niet aardig vinden. Dat plots iedereen naast haar wilde zitten in de pauze, overviel haar een beetje, maar ze vind het wel oké. Wat dat betreft ik Chiara erg makkelijk, het maakt haar niet uit wat er gebeurd, als ze er maar een beetje van op de hoogte blijft. Ze is ook wat nonchalant in het leren, het meisje zit vaak in de les excuses te verzinnen waarom ze niet geleerd heeft. Verder is Chiara bij elk ding betrokken, vooral bij de creatieve dingen. Ze schrijft stukjes voor de schoolkrant en maakt haar eigen nummers. Wanneer ze hier een complimentje over krijgt, antwoord Chiara negen van de tien keer: "Dank je! Maar dat valt wel mee hoor." Zo lijkt ze een bescheiden type, denkt ze zelf. Maar stiekem vindt ze het hartstikke leuk om te horen dat ze het goed doet. Chiara is ook een meisje dat bevestiging wilt. Als ze bijvoorbeeld heeft gehoord dat een leraar het meisjestoilet in is gestapt, zoekt ze direct bevestiging dat het waar is. Dit kan ook verkeerd uitpakken, zo zoekt ze ook kritiek op die bevestigt dat ze iets niet goed heeft gedaan, dat maakt haar erg onzeker.
    Verder kan Chiara erg stil zijn, maar ook het hyperste persoon dat je kent. Ze heeft de meest creatieve ideeën en fantaseert over van alles en nog wat. Als ze niks te zeggen heeft, vertelt ze de mooiste verhalen. Ze mogen dan wel niet allemaal waar zijn, het gaat om het idee.
    • Uiterlijk • Ariana Grande Chiara heeft bruin-rode lokken, die er duister uitzien wanneer het donker is. Deze doet het meisje vaak in een staart, of ze krult het. Verder heeft ze vriendelijke, warme, bruine ogen, die je lief kunnen aankijken, maar ook zó kil kunnen zijn. Dan bevatten ze een geheimzinnige twinkel in haar ogen, die je wel zou kunnen hypnotiseren. Ze heeft een neus van normale grootte en mooi gevulde, roze lippen, waar de meeste jongens direct voor vallen. Verder heeft Chiara een licht getinte huid, dit heeft ze van haar moeder, en een iet wat stevige bouw, maar ze is zeker niet dik. Chiara zegt zelf jammer genoeg van wel, maar overdrijft hier zeer zeker niet in. Het liefst draagt Chiara echte meidenkleding, schattige rokjes en blousjes zijn écht haar ding. Ze ziet er volgens sommigen ook schattig uit. Ze is 1:54, niet zo groot dus, weegt eenenzestig kilo en maakt haar door dit alles een klein, schattig meisje.
    • Waarom is hij begonnen met stalken? Alleen voor de jongens. •
    • Extra • Chiara is dol op zingen. Het liedje Nightlight is op school af een grote hit.


    Ik hoop dat ze zo goed is!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Novelice Kassandra Englehart


    ______________________________________


    • Rol
    » Het meisje dat gestalkt wordt door Louis Tomlinson.
    • Naam
    » Novelice Kassandra Englehart. Desondanks de robuuste naam, noemen de meeste mensen haar Nova. Enkel familie en leraren gebruiken haar volledige voornaam nog wel eens.
    • Leeftijd
    » Achttien zomers jong – geboren op 4 juli.
    • Nationaliteit
    » Nova's moeder – Kassandra – is een prachtige, Zweedse vrouw die samen met haar ouders en oudere zus op haar zevende naar Engeland kwam. Haar vader – Reynold ‘Rey’ – is half Brits en half Schots. Iets dat zowel Novelice, als haar twaalfjarige broertje Micaël, een mengelmoesje van Zweeds, Brits en Schots maakt. Qua uiterlijk heeft Nova heel veel van haar moeders kant.
    • Karakter
    » Novelice straalt heel veel aanwezigheid uit. Ze maakt goede indrukken en is iemand die gericht te werk gaat. Ze neigt wat naar de perfectionistische kant, maar dat komt mede omdat ze altijd zeer geraffineerd te werk gaat. Ze maakt gebruik van de dingen die haar worden aangeboden en is niet bang om haar mening te laten horen. Niet gek dat Nova voorzitter van de leerlingenraad is en meedoet aan verschillende clubs (waaronder; dames voetbalteam, hardloopploeg en aan de redactie van de schoolkrant). Iets dat Nova absoluut niet kan is stilzitten. Ze probeert altijd ergens mee bezig te zijn en stort zich vaak in drie sloten tegelijk. Het woord overwerkt kent ze niet, maar stress is een dagelijkse dosis aan haar vitaliteit. Al van jongs af aan werd ze gestimuleerd om de beste te zijn. Ze wil er toe doen en het liefst alles regelen. Ze heeft er met recht voor gewerkt om erkend te worden als voorbeeld. Sportief bezig zijn is een twee lading op haar gewoonlijke levensritme. Sinds ze zo'n beetje kon lopen wilde ze overal aan mee doen. Turnen, paardrijden, ballet, zangles, dansles: ze vond alles leuk. Helaas deed ze het meeste maar een jaartje, of korter, omdat haar ambitie steeds groter werd en school om voorrang streed.
    Uiteindelijk is ze nu al een paar jaar een vaste kracht in het hardloopteam van de school, doet ze sommige avonden aan de debatclub voor de leerlingenraad en organiseert ze zoveel mogelijke gezonde fitness buiten de schooluren. Sponsorlopen en liefdadigheid wedstrijden zijn misschien wel haar specialiteiten. Toch is Nova niet één en al spierbonk: ze heeft ook zeker de hersenen. Van ontspanning en vrije tijd heeft ze eigenlijk nog nooit gehoord. Als het school niet is waar ze mee bezig is, is ze wel met haar verstandelijk gehandicapte broertje Micaël te vinden. Ze vindt een goede band met haar familie belangrijk, maar heeft vaak heel weinig tijd om daadwerkelijk iets met ze te ondernemen. Zo perfect als Novelice er van buiten uitziet, is haar karakter niet altijd het meest geweldige. Ze vindt het bijvoorbeeld heel moeilijk om onder de maat te presteren. Ze kan opdringerig zijn en hoort soms alleen wat ze wil horen. Obsessief noemt ze zelf haar neiging om alles te ordenen. Hetgeen dat ze misschien wel het verschrikkelijkst aan zichzelf vindt, is haar ongeduldigheid. Ze is daarentegen wel een sympathiek persoon. Ze heeft medeleven en luistert graag. Ook doet ze alles wat ze nu eenmaal doet om anderen te helpen. Dat is namelijk haar grootste zwakte: alles en iedereen altijd grenzeloos willen helpen.
    • Uiterlijk


    » Novelice heeft natuurlijke, goudbruine lokken die ze veelal opsteekt. Dit is praktischer, maar er hangen vaak toch nog wat speelse krullen in haar nek en langs haar gezicht. Haar huid is vrij vlak en licht. Een detail aan Zweden, gezien deze nog niet wil verkleuren bij een heuse hittegolf. Erg vindt Nova het niet, het geeft haar meestal een nogal geheimzinnige uitstraling mee. Voor haar geldt dat de vioolblauwe kleur van haar irissen een echte doorgang naar de ziel vormen. Ze windt er heel gemakkelijk mensen mee om haar vinger, maar kan ook doordringend overkomen waardoor ze vaak een nogal uitdagende glans met zich meenemen. Verder heeft Nova een hartvormige mond. Van nature lijken haar lippen nogal rozig, maar door haar tanden steken ze toch wat zoeter af.
    Nova heeft een zwanenhals en rechte schouders. Een smalle taille en lange benen. Desondanks is ze zo'n 167 centimeter. Omdat Nova veelzijdig sport, heeft ze bijna geen vet. Toch is ze ook geen bodybuilder en zijn haar spieren beter te voelen dan te zien. Wel heeft ze mooie, strakke kuiten en een platte buik.
    Ze is veelal te vinden in vrouwelijke, modieuze kleding waaraan ze graag een eigen draai geeft.
    • Extra
    » Novelice is, mede om haar aparte verschijning, van tijd tot tijd model. Voor shoots, magazines, reclame en zo nu en dan zelfs de catwalk. Voor het geld doet ze het niet, omdat haar ouders welvarend zijn, maar het geeft haar zelfvertrouwen een grote boost. Ook probeert ze op die manier het beeld van de magere, lange modellenindustrie weg te werken. Omdat een gezond gewicht ook wat spieren en vet mag bevatten. Hierom wordt ze toch wel eens benijdt.


    Het kan zijn dat de foto's niet zichtbaar zijn op andermans computer. Ik heb nogal ruzie met weheartit op 't moment. Als dat zo is, laat me dat weten.


    Requiem for a dream


    • Rol
    Meisje dat gestalkt wordt door Zayn.
    • Naam
    Shanaye Rowena Laighleis.
    • Leeftijd
    Shanaye is achttien jaar en verjaart op negentien december.
    • Nationaliteit
    Shanaye is van Ierse afkomst.
    • Karakter
    Shanaye is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Is een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf praat. Zeker bij vreemde mensen. Dat is ook de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch neemt dit niet weg dat Shanaye doodleuk alles doet wat haar opgedragen word, niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam, omdat het meisje juist de gevaren opzoekt, om alles wat niet mag, juist uit te voeren. Het kan een echte onruststoker zijn. Het verbaasd dan ook niemand dat het meisje regelmatig in de problemen komt, ondanks ze zich met haar grote, blauwe, ogen bijna overal uitpraat. Zegt dat ze het niet meer zal doen, om misschien een paar minuten weer precies hetzelfde uit te voeren. Dan zal het allemaal weer opnieuw beginnen. Je moet alleen niet met grote monden aankomen, want behalve dat je een gemene opmerking terug kunt verwacht, is Shanaye ook iemand die heel slecht tegen kritiek kan.
    Verder valt er vrij weinig toe te voegen aan het karakter van het meisje. Het enige wat er nog aan toe te voegen valt, is misschien dat als je haar beter leert kennen het een klein kleutertje word. Dat het iemand is, die met teveel suiker op, door het huis rent. Een hyperactief kind, dus ineens een hele andere kant van haar ziet.
    • Uiterlijk
    Het eerste kenmerk van het meisje is haar -haar. Het lange krullende haar wat tot haar middel reikt en een aparte kleur heeft, wat het zo kenmerkt, namelijk half roze half paars. Het tweede kenmerk zijn haar heldere blauwe ogen, die dwars door mensen heen kijken en vrijwel alle emoties uitstralen. Dit past vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleine lengte, van nog net geen 160 cm maakt haar onschuldig kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet mager, of zwak. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Verder heeft Shanaye een heel zwaar Iers accent en is, zodra ze te snel wilt praten, vrijwel onverstaanbaar.
    • Waarom is hij begonnen met stalken?
    Niet van toepassing.
    • Extra

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 20:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer