• Easton High, een gewone school met ietwat minder gewone leerlingen. Iedere tiener heeft wel eens een probleem of een geheim, maar wat als die alleen maar erger worden? Vijf meisjes die allemaal op Easton High zitten worden gestalkt – maar door wie? Iedereen op Easton High kan het zijn. De stalkers hebben zo allemaal hun redenen om de meisjes te stalken en de meisjes zijn vastberaden om achter de identiteit van hun stalker te komen. Maar wat als het gestalk alleen maar erger wordt en de jongens een obsessie krijgen met de meisjes? Wat als de meisjes alleen maar dieper in de problemen komen hierdoor?

    Rollen:
    Meisjes:
    • HS • Alaska Ameya Mills - Remarkable
    • LT • Novelice Kassandra Englehart - Fated
    • NH • Chiara Valentina de la Rose - Whisperings
    • ZM • Shanaye Rowena Laighleis - Draakjes
    • LP • Elizabeth "Effy" Maren Kamiski - Malcolm
    Jongens:
    • Liam Payne • TinkerbelI
    • Zayn Malik • KiliOfDurin
    • Niall Horan • RAB
    • Louis Tomlinson • Styles
    • Harry Styles • Styles

    Invullijstje:
    • Rol
    •Naam
    • Leeftijd
    • Nationaliteit
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Waarom is hij begonnen met stalken? Alleen voor de jongens.
    • Extra


    Regels:
    • Minimaal 5 regels.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegestaan maar niet OOC.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:43 ]

    Ik had Nialls rol helemaal uitgewerkt en poef... alles is weg (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    mag ik Louis?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    • Rol
    Een Ierse Stalker
    •Naam
    Niall James Horan
    • Leeftijd
    20
    • Nationaliteit
    Iers, Mullingar
    • Karakter
    Niall is een lieve jongen die niemand expres pijn doet. Hij is de stille jongen achterin de klas, die als je hem kent, juist helemaal vrolijk en druk is. Hij houdt heel erg veel van zingen en gitaarspelen, maar dit weet bijna niemand hoewel hij hier eigenlijk wel iets mee wil bereiken. Hij kan er niet tegen als iemand gepest wordt en helpt mensen dan ook graag. Daardoor kan hij soms heel erg boos op iemand zijn zonder dat diegene hem iets aangedaan heeft, enkel omdat diegene iemand anders iets aangedaan heeft. Hij is een goede vriend, maar laat zich iets teveel meeslepen in andermans gevoelens. Ook is hij te verlegen om op mensen af te stappen, waardoor hij meestal alleen is. Dat vindt hij niet erg, hij kan er mee leven en dan kan hij rustig nadenken.
    • Uiterlijk






    • Waarom is hij begonnen met stalken? Alleen voor de jongens.
    Niall is geobsedeerd door Chiara maar is bang omdat hij denkt dat hij nooit goed genoeg voor haar zou zijn aangezien zij populair is en hij een 'nerd'. Het begon gewoon simpel. Via internet maakte hij accounts aan zonder of met een verkeerde naam waarmee hij haar lieve berichtjes stuurde. Ze reageerde omdat het lieve berichtjes waren maar na een tijdje wou ze weten wie het was en werd Niall bang. Hij begon haar nu ook enge berichtjes te sturen en stuurde soms zelfs dreigbrieven zodat hij niet ontdekt werd. Hij baalt hier best wel erg van maar hij gaat toch door omdat hij bang is dat ze aan de hele school verteld dat hij dit soort dingen doet en hij niet nog meer pesters op zich af wilt. Nog steeds is hij verliefd op haar en de laatste tijd wordt hij ook steeds populairder dus durft hij tegen haar te praten.
    • Extra
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Styles schreef:
    mag ik Louis?


    Ja, is goed. Dus nu alleen nog een Harry. (:

    Anders neemt iemand Harry als tweede rol


    Spoiler alert: you will save yourself

    • Rol
    Boobear
    •Naam
    Louis William Tomlinson
    • Leeftijd
    tweeentwintig
    • Nationaliteit
    Brits
    • Karakter
    Louis word vaak beschreven als een onvolwassen persoon. Dit komt omdat hij vaak domme dingen doet om zichzelf te vermaken als hij zich verveeld en is vaak luidruchtig. Hij kan enorm druk zijn en er is niemand die hem dan tot rust kan baren. Dit alles komt vaak naar boven als hij vind dat hij niet genoeg aandacht krijgt. Louis houd nu eenmaal van aandacht en kan eigenlijk niet zonder. Hij is altijd op zoek naar de grenzen van wat aanvaardbaar is en wat de regels zijn en kan hier behoorlijk ver in gaan. Louis is altijd op zoek naar avontuur en is heel goed in de sfeer bepalen die er hangt. Hij houd van grappen en grollen en heeft een enorm levendige fantasie.
    Louis is ook erg zorgzaam, liefdevol en toegewijd persoon. Hij staat erg dicht bij zijn vrienden en familie en is in staat alles voor deze personen te doen.
    Ondanks Louis zijn sprekende persoonlijkheid en het feit dat het een enorme vrolijke en sociale jongen is, is hij redelijk snel op zijn teentjes getrapt. Hij neemt snel dingen persoonlijk op en hij laat niet snel over zich heenlopen. Dit komt omdat Louis toch best onzeker over zichzelf is en nooit iets goed genoeg vind. Hij kan redelijk snel geïrriteerd zijn, maar word nooit echt boos. Maar als hij dat wel doet, gaat hij er ook meteen met vol gas is en is hij niet meer te stoppen.

    • Uiterlijk



    • Waarom is hij begonnen met stalken?
    Louis verveeld zich nogal snel. en met een paar gekke vrienden, verzin je dan gekke dingen. wat als onschuldig meisjes pesten begon, liep enorm uit de hand en Louis haalt zijn kick er vandaan. hij beseft alleen niet wat gevolgen het heeft.
    komt
    • Extra
    het is algemeen bekend dat Louis biseksueel is. Hij loopt er niet echt mee te koop, maar hij verzwijgt het voor niemand.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RAB schreef:
    Anders neemt iemand Harry als tweede rol


    Maar wie?

    Ik zat net eraan te denken dat ik het wel kon doen maar dat kan niet x3.

    Haha tja dat wordt lastig....
    Ik zou het op zich wel willen maar ik denk dat ik te weinig tijd heb voor twee rollen


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha tja dat wordt lastig....
    Ik zou het op zich wel willen maar ik denk dat ik te weinig tijd heb voor twee rollen


    Je kan hem ook tijdelijk nemen en als iemand anders zich meld dat diegene het dan overneemt?

    Eigenlijk vind ik het wel raar.. Normaal is Harry altijd als eerste weg.

    RAB schreef:
    Anders neemt iemand Harry als tweede rol

    ik wil opzich wel. maar heb al moeite om een stalker reden te bedenken, laat staan 2 ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik wil opzich wel. maar heb al moeite om een stalker reden te bedenken, laat staan 2 ;x


    Het hoeft niet per sé zo'n lange reden te zijn. Het kan ook gewoon een spelletje zijn waar hij is doorgeslagen of hij deed het voor de grap maar raakte geobsedeerd ofzo.

    Remarkable schreef:
    (...)

    Het hoeft niet per sé zo'n lange reden te zijn. Het kan ook gewoon een spelletje zijn waar hij is doorgeslagen of hij deed het voor de grap maar raakte geobsedeerd ofzo.

    das waar. oke zal hem zo invullen :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    das waar. oke zal hem zo invullen :3


    Oke, dan kan ik morgen het speeltopic openen. ^^

    • Rol
    Hazza
    •Naam
    Harry Edward Styles
    • Leeftijd
    twintig
    • Nationaliteit
    Brits
    • Karakter
    Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Harry je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.

    • Uiterlijk




    • Waarom is hij begonnen met stalken?
    Harry weet al heel lang van zichzelf dat hij op jongens valt. zelf heeft hij daar enorm veel moeite mee en kan hij dit niet accepteren. gewoonweg, omdat andere dit ook niet doen. hij dwingt zichzelf daarom om op meisjes te vallen en daardoor dwingt hij meisjes zo'n beetje om hem ook leuk te vinden.
    hij is er alleen een beetje in doorgeschoten. Het is niet echt dat hij het bewust doet.

    • Extra
    komt

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''