• Ik zou graag een tatoeage willen laten zetten. Ongeveer zo een: (maar dan niet op mijn pols, maar op mijn bovenarm)



    Nu heb ik er wat vragen over:
    - Hoeveel zou het ongeveer gaan kosten?
    - Hoe voelt getatoeëerd worden? (Doet het pijn?)
    - Zijn er dingen die ik kan doen zodat het minder pijn doet (denk maar aan bepaalde soorten zalf) of mag dat niet?


    26 - 02 - '16

    Een kattenpootje, wat lief. (bloos)
    I'm sorry, ik heb er geen ervaring mee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Een kattenpootje, wat lief. (bloos)
    I'm sorry, ik heb er geen ervaring mee.


    Ja, ik doe het als eerbetoon aan mijn overleden kat Pom. Hij is er altijd voor me geweest en ik wil een permanente herinnering aan de goede tijden met hem. Die herinnering wil ik graag voor altijd bij me dragen.


    26 - 02 - '16

    Zo'n klein dingetje doet niet echt pijn. Het zal niet fijn voelen, maar je lichaam maakt adrenaline aan waardoor je het minder zal voelen. Dingen smeren en pijnstillers gebruiken wordt afgeraden omdat het invloed heeft op je bloed, het wordt dunner en dat is onhandig met tatoeëren.


    Your make-up is terrible

    1. Aangezien ik na mijn examen een tatoeage laat zetten en deze ongeveer dezelfde grootte als dit pootje heeft, schat ik dat het rond de tachtig euro zal liggen. Hoewel dit van diegene afhangt waarbij jij jouw tatoeage laat zetten, hoeveel details je in je tatoeage laat verwerken en hoeveel opvulling je wilt.
    2. Die vraag kan ik niet beantwoorden, maar aangezien je hem op je bovenarm gaat zetten, denk ik dat het over het algemeen wel zal meevallen. Pijngrenzen verschillen per persoon.
    3. Je kan van tevoren - doe dit een uur van tevoren, anders werkt het niet op tijd in - paracetamol nemen, volgens mijn tatoeëerder. Neem er natuurlijk niet te veel. En de oude truc; bijt op je tong.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 19:24 ]