• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    wat als ze toevallig langs de mannenwc loopt en daar George ziet staan voor de spiegel, helemaal bezweet en angstig. de deur staat open =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Okeoke ze komt een momentje


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Net toen ik mijn bedje in kroop kreeg ik een melding (cat) ghehe, dat gebeurd elke keer :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Snel stopte ik mijn voet weer in mijn schoen. Ergens voelde ik mij schuldig dat ik nu egoïstisch aan mijn eigen ellende aan het denken was in de uilen vleugel terwijl mijn broers kapot waren van verdriet om elkaar; maar ik kon het deze keer niet. Ik kon geen glimlach opzetten en de wereld trotseren maar ik wist dat ik geen keus had.
    Zo zacht als een kat liep ik de uilenvleugel uit richting het ziekenhuis. Waarschijnlijk waren ze daar nog allemaal bij de lijken van Campbell en Ralf. Noem mij maar een doemdenker maar een val van een toren kon je niet overleven; toch? Ergens vond ik dat idee nog steeds aanlokkelijk om gewoon ervan af te springen- mijn broers hadden toch genoeg aan zichzelf. Als ik wat met ze deed dumpte ze me toch bij Percy die dan een wijs verhaal tegen mij ging uithangen waar ik geen geduld voor had waardoor ik eenzaam en alleen op mijn kamer zat totdat mijn moeder me riep voor allerlei klusjes die ik moest klaren voor haar. Ondanks alles dacht ik dat deze zomer anders was geweest. Ik mocht mee zwerkballen. Een talent die ze nu pas leerde kennen van mij terwijl ik al die jaren daarvoor de bezems uit de bezemkast steelde als ze weg waren.
    Ik hoorde opeens een raar geluid wat mij uit mijn gedachten trok. Ik liep naar de deur waar een wc tevoorschijn kwam en daar zag ik mijn broer staan. Ik hoefde niet eens na te denken; het was George. Als ik zijn gezicht niet zag in de spiegel zou ik denken dat hij een zelf ontworpen snoepje had genomen die verkeerd uitgevallen was maar zijn lichaam bibberde.
    In een oogwenk liep ik op hem af en pakte hem bij zijn hand beet.
    ‘Je moet naar de ziekenzaal, George. Je bent ziek.’ Zei ik nadrukkelijk op ziek. ‘Kom ik breng je er wel heen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    ‘Je moet naar de ziekenzaal, George. Je bent ziek.’ hoorde ik plotseling van Ginny komen. Ik draaide me vliegensvlug om waardoor ik sterretjes voor mijn ogen zag en wat duizelig werd. ‘Kom ik breng je er wel heen.’
    Ik schudde mijn hoofd en zette een stap achteruit.
    'Ik ben o-oké, ik kom juist net van de ziekenzaal vandaag, ' zei ik snel en draaide me terug naar het spiegel.
    'Ga jij maar naar het ziekenzaal toe, daar ontmoet je Fr-Fred en Holly wel..'
    De naam van mijn tweelingbroer en mijn vriendin heb ik vreemd genoeg met veel moeite uit mijn mond gekregen. Maar op dat moment realiseerde ik me dat ik mijn zusje weer weg stuurde, zoals we altijd deden. Geen wonder dat die meid zo depressief was de laatste tijd. Ik draai me terug naar Ginny toe eb zette mijn koude, zweterige, bibberende handen op haar schouder.
    'M-maak je maar g-geen zorgen om mij. Ik kom straks n-naar jullie toe,' ik stop even en haalde wat moeizamer adem, alsof iets mijn longen dichtkneep waardoor mijn benen wat verzwakten. Zwarte vlekken kwamen in mijn beeld en ik werd langzamerhands bang.
    'Ik h-heb wat t-tijd voor me-mezelf nodig,'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    'Ik ben o-oké, ik kom juist net van de ziekenzaal vandaan. Ga jij maar naar het ziekenzaal toe, daar ontmoet je Fr-Fred en Holly wel.’ Ik zuchtte. Alsof het me niet opviel dat hij hier alleen zonder Fred in de wc stond en moeite deed met zijn naam en die van Holly uit te spreken had. Was hij bang dat Fred hem zou vergeten? Dat zou zo en zo niet. Ik wist zeker dat als aan de ene kant George dood kon gaan en de andere kant Holly dat Fred voor George zou kiezen; die twee kon je haast niet scheiden. Hij draaide zich om; 'M-maak je maar g-geen zorgen om mij. Ik kom straks n-naar jullie toe; 'Ik h-heb wat t-tijd voor me-mezelf nodig,'
    Ik zuchtte zachtjes en ging op de wasbak zitten en zo kalm als ik altijd kon overkomen keek ik nu naar George. ‘Ma zou me vermoorden als ik je nu alleen zou laten.’ Ik zuchtte zachtjes.
    ‘Wat is er; George en ik accepteer geen smoesjes of afwijzingen deze keer.’

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 23:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser


    Ginny keek me heel kalm aan, tot ze zich omdraaide en op de wasbak ging zitten. Ik zuchtte.
    ‘Ma zou me vermoorden als ik je nu alleen zou laten. Wat is er; George en ik accepteer geen smoesjes of afwijzingen deze keer.’ ik kreunde zachtjes en deed mijn handen in mijn gezicht, waarna ik me terug naar het spiegel keerde en Ginny grondig bekeek. Het is moeilijk om dit te vertalen van jongens taal naar meisjes taal, zelfs al van Fred en George taal naar Ginny taal. De antwoord was ook simpel, maar zwaar voor mij en moeilijk om het uit te leggen. Kom op toch, waar is de echte George gebleven? Waarom haak ik in de dramatische-George gedeelte?
    'Het is.. dat..' ik stopte en liet een diepe zucht, waarna ik me omdraaide en naast Ginny ging zitten.
    'Ik heb deze gevoelens nog nooit tegenover Fred en Holly gevoeld, ginny.' Ik maakte een jammerende geluid en bedekte mijn gezicht met mijn handen.
    'Ik weet niet eens wat het betekend, maar ik weet wel dat mijn hart er enorm van pijn doet, en iets verslind mijn ledematen van binnen,' ik stop even en kijk op. Dit klinkt zo afschuwelijk. 'Alsof er een kudde dementoren in mijn lichaam hebben genesteld...' kijk, dat klonk beter. Ik liet mijn handn in mijn zakken glijden en verkreulde nog een paar snoepjes. Natuurlijk wilde ik Ginny niet de precieze reden vertellen, alleen de gevoel die ik daarbij voel, kijken of ze het kan raden. Eigenlijk was het grotensdeeld jaloezie, op Holly, en ik was ook nog verliefd op haar, wie een relatie heeft mijn Fred, die mij al lijkt te vergeten. Fred was de enige die altijd bij me was, en nu voel ik me zo buitengesloten en achtergelaten, alsof ik het niet waard meer ben. Ik zucht luid. De ogen van mijn zusje prikte pesterig in mijn hard, waardoor de waarheid mijn mond uit vloog.
    'Ik voel me zo erg in de steek gelaten, Ginny. Nu zie ik pas echt dat Fred de enige persoon was die echt om me gaf, want hij heeft Holly nu. En ik heb niemand.' Een steek ging door mijn hart wat afschuwelijk veel pijn deed, waardoor mijn hand automatisch naar mijn borstkas vloog.
    'En ik denk dat ik verliefd ben op Holly..' mompelde ik er zachtjes achter. Al gauw ontstond er een huilerige grim op mijn gezicht bij de gedachte van deze hele omstandigheid. Grappig, hoe ik en Fred getransformeerd zijn van leuke grappenmakers naar emotionele jongetjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    'Het is.. dat..’ begon hij. Hij ging naast mij zitten en strak bleef ik hem aankijken. Ik wist dat ik geen genade zou moeten tonen. Dan zou George niet zeggen wat op zijn hart lag al had ik al een gevoel van waar hij last van had. Ik kende hem al mijn hele leven en dan leer je wel je broers begrijpen al is dat niet wederzijds.
    'Ik heb deze gevoelens nog nooit tegenover Fred en Holly gevoeld, Ginny.’ Hij bedekte zijn gezicht met zijn handen waarna hij vervolgde;
    'Ik weet niet eens wat het betekend, maar ik weet wel dat mijn hart er enorm van pijn doet, en iets verslind mijn ledematen van binnen. Alsof er een kudde dementoren in mijn lichaam hebben genesteld...' hij zweeg terwijl ik niet de moeite nam om de stilte te verbreken.
    ‘Ik voel me zo erg in de steek gelaten, Ginny. Nu zie ik pas echt dat Fred de enige persoon was die echt om me gaf, want hij heeft Holly nu. En ik heb niemand. En ik denk dat ik verliefd ben op Holly.’ Vervolgde hij het laatste zachtjes. Ik zuchtte zachtjes.
    ‘George, ik weet haast honderd procent zeker dat als jij een meisje had en Fred niet dat hij precies hier zo zat. Denk je echt dat hij je nu vergeet waarschijnlijk zit hij nu wel bij Holly maar denkt hij aan jou..’ ik zweeg even. Enigszins was dat erg voor Holly maar ze had kunnen weten waar ze aan begon. Niks kwam tussen Fred en George zelfs niet als ze duizend galjoenen kregen.
    ‘Je ziet de dingen nu niet helder aangezien in een avond Fred een meisje heeft en daarna Ron bijna dood ging en Campbell en Ralf.’ Ongemerkt stokte mijn keel even bij de gedachten aan die twee jongens.
    Ik legde een arm zachtjes om George heen terwijl ik zachtjes over zijn rug wreef als troost terwijl zijn vertrouwde geur mijn neus ontmoette wat vermengd was met braaksel.
    ‘En over Holly gesproken, ik denk dat je niet op haar bent, je maakt jezelf alleen maar gevoelens wijs omdat Fred nu met haar heeft en je hoeft niet te denken dat niemand van je houd. Ma houd van je, pa, Ron, Charlie, Bill en haast heel Zweinstein houd van jou, dus over dat punt zou ik me geen enkel zorgen over maken.’

    MAMA GINNEH :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser


    ‘George, ik weet haast honderd procent zeker dat als jij een meisje had en Fred niet dat hij precies hier zo zat. Denk je echt dat hij je nu vergeet? waarschijnlijk zit hij nu wel bij Holly maar denkt hij aan jou..’ ik rolde even met mijn ogen. Ik heb op dit moment geen idee waar ik aan moet denken, want ik schaam me al voor mijn eigen gedachtes. Ginny probeerde me te helpen, en alleen daarom liet ik een glimlach zien.
    ‘Je ziet de dingen nu niet helder aangezien in een avond Fred een meisje heeft en daarna Ron bijna dood ging en Campbell en Ralf.’
    Mijn glimlach verdween en ik kneep mijn ogen even dicht terwijl Ginny naar me toe schuifelde en een arm om me heen sloeg, en wreef zachtjes over mijn rug.
    ‘En over Holly gesproken, ik denk dat je niet op haar bent, je maakt jezelf alleen maar gevoelens wijs omdat Fred nu met haar heeft en je hoeft niet te denken dat niemand van je houd. Ma houd van je, pa, Ron, Charlie, Bill en haast heel Zweinstein houd van jou, dus over dat punt zou ik me geen enkel zorgen over maken.’ ik opende mijn ogen en even schrok ik me dood toen ik een en al zwarte vlekken zag, maar ik kon nog net Ginny zien, ook al viel ik bijna voorover.
    'Dat is anders. Ze houden van ons omdat we bekend staan als grappemakers. Dat is hetzelfde als een tovenaarsband, waar vele van houden maar niet echt om geven.' Ik voeld me alsof ik het gewoon voor mezelf erger maakte, en voor ik het wist, gooide ik ook mijn armen om mijn zusje heen en gaf haar een knuffel.
    'Dankjewel, Gin,' fluisterde ik en liet haar los.
    'Vanaf nu ga ik niet meer om de een week iets bij je uithalen, maar om de twee weken.' En ik grijnzde.
    'Was maar een grapje, natuurlijk hou ik niet op om iets bij je uit te halen, maar je blijft mijn zusje,' en zo snel als het kwam, verdween mijn glimlach toen haar zin over Holly in me door kwam. Het is waar dat ik even door de war ben door al deze omstandigheden, maar ik kan wel zweren dat ik iete voelde toe ze over mijn rug wreef. Ik zucht en probeerde op te staan, maar het leek alsof mijn benen niet meewerkten. Ik verstijfde en een hoge, piepend geluid drong mijn oren binnen waarna de duisternis mijn zicht hulde. En voor ik het wist, stootte ik mijn achterhoofd keihard tegen de muur achter me aan maar ik liet geen teken van pijn zien ook al liet ik een kreet van binnen. Mijn achterhoofd leek wel te verscheuren. Merlin, ik moet terug gaan naar de ziekenzaal. Maar niet voordat ik Ginny's verhaal heb gehoord.
    'En jij?' Begon ik moeizaam met mijn ene hand tegen mijn achterhoofd aan gedrukt die hoogstwaarschijnlijk aan het bloeden was.
    'Wat is er met jou aan de hand?'






    Ghehe, 500 woorden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Vertel me alsjeblieft wat er mis is Fred; Voordat mijn hersens sneller gaan dan dat ze mogen.’ Ik probeer te glimlachen maar mijn poging mislukt. Ik kan dit niet. Opeens word ik achteruit geblazen. Mijn schouders, die al pijn deed, komt tegen de muur aan en ik schreeuw van de pijn. Ik kijk op om diegene die het deed uit te schelden.
    'George!' Hij loopt al weg. Ik sta op maar mijn schouder doet echt ongelooflijk veel pijn. Kreunend sta ik op. Eigenlijk wil ik mijn broer achterna maar ik kan zo niet rennen. Nog een paar keer schreeuw ik zijn naam maar hij is weg. Ik draai me om naar Holly.
    'Dit zijn gevaarlijke tijden. Of je het nu gelooft of niet: Jeweetwel is terug. En mijn hele familie is bereid om tegen hem te vechten. Ik wil jou niet in gevaar brengen, Holly. Ik hou van je en als dit voorbij is dan kunnen we samen zijn. Voor altijd.' Ik druk een kus op haar wang en trek haar nog een keer in een knuffel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Holliday 'Holly.' Grainger

    Een harde knal en het raakte alleen Fred die tegen de muur terecht kwam. Hij schreeuwde hard en ik kon duiderlijk merken dat hij pijn had. Geschokt liep ik op hem af maar hij negeerde me en riep; ‘George.’ Ik keek naar de jongen die weg liep en het was inderdaad George. Uit stress zette ik mijn handen in het haar. Het gevoel dat ik weer iets verpest had kon ik niet uit mij weg drijven. George en Fred waren altijd bij elkaar- lol aan het maken en sinds ik er ben is er alleen drama. Misschien moest het inderdaad uit gaan. Ik kon niet tussen twee mensen staan en vroeg of laat zou Fred toch weten met wat voor onzekere loser hij had.
    Hij draaide zich om en ik ademde zachtjes in en uit om weer ‘ontspannen.’ Over te komen.
    'Dit zijn gevaarlijke tijden. Of je het nu gelooft of niet: Jeweetwel is terug. En mijn hele familie is bereid om tegen hem te vechten. Ik wil jou niet in gevaar brengen, Holly. Ik hou van je en als dit voorbij is dan kunnen we samen zijn. Voor altijd.'
    Hij drukte een kus tegen mijn wang en trok me in een knuffel terwijl mijn hart onrustig klopte tegen mijn ribbenkast.
    ‘Ik wist ergens wel dat hij terug was; anders was het niet zo vaak in de Ochtendprofeet dat het niet waar was. Ik geloof in Perkamentus- dus ook in Harry Potter, Fred ondanks dat ik maar een dreuzel ben.’ Het laatste floepte eruit. Ik kon er niets aan doen maar door de woorden van Malfidus en de andere Zwadderaars bleef ik me minder voelen. Misschien omdat het ook zo was, ik had eenmaal geen tovenaar ouders.
    Ik legde zachtjes mijn hand op zijn borstkast terwijl ik in zijn ogen keek.
    ‘Maar als ik weet dat jij vecht tegen hem kan ik niet rustig stil blijven zitten; Fred. Ik wil helpen waar het kan en ook al bind je me vast ver weg bij jou, zou ik alsnog in gevaar zijn. Maar dat gevaar laat ik niet mij overmeesteren, Fred. Zolang ik jou bij me heb.’ Zei ik met een trieste glimlach.

    Ginny Weasley

    'Dat is anders. Ze houden van ons omdat we bekend staan als grappenmakers. Dat is hetzelfde als een tovenaarsband, waar vele van houden maar niet echt om geven.'
    Meteen trok hij me in een knuffel en ik wist dat hij wilde dat ik erover ophield. Dat was altijd de makkelijke uitweg maar ergens besloot ik niet door te gaan met gezever tegen hem. Misschien zou hij me dan nog minder mogen als eerst.
    'Dankjewel, Gin,' fluisterde hij zachtjes. Ondanks alles wist ik dat hij me niet dankbaar was. Ik wist dat elke dag voor de rest van mijn leven zal zijn als de eerste dag die ik me kan herinneren met Fred en George. Altijd zou ik buitengesloten worden en zou ik ma moeten helpen omdat ik het enige meisje was.
    'Vanaf nu ga ik niet meer om de een week iets bij je uithalen, maar om de twee weken.' Ik zag een grijns en meteen haalde ik mijn nep grijns tevoorschijn.
    ‘Misschien moet ik jou dan vaker gaan pesten.’ Plaagde ik terug.
    'Was maar een grapje, natuurlijk hou ik niet op om iets bij je uit te halen, maar je blijft mijn zusje,' meteen verdween zijn glimlach en ik keek snel weg, alsof het tot hem doordrong wie zijn zusje was. Ik wist dat ik niet goed genoeg was voor ze maar ik had nooit gedacht dat hij het zo duidelijk zou benadrukken in een wc.
    Hij stond op en ik wist dat hij genoeg van mij had- zoals altijd. Ik hoorde een harde bonk en zijn achterhoofd kwam keihard tegen de muur en ik wist dat het pijn moest doen. Ik sprong van de wasbak en ging bij hem staan ik wilde hem helpen overeind te tillen maar hij stond zelf al.
    ‘En jij?’ ik zag hoe zijn hand naar zijn achterhoofd ging waar hij op drukte maar ik kon niet zien of het bloedde of niet. ‘Wat is er met jou aan de hand?’
    Ik pakte zijn hand en trok hem richting de wc deur.
    ‘Twee broers plotseling vol met drama zitten.’ Zei ik plagend terwijl er een nep-grijns op mijn gezicht plakte; zoals altijd.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 0:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    Ginny pakte mijn hand vast en trok me mee naar de deur.
    ‘Twee broers plotseling vol met drama zitten.’ ik zag dat ze grijnsde en ik lachte met haar mee.
    'Ginny, als er iets is weet je dat je voortaan ook gewoon bij mij - of Fred kunt komen.' Langzaam haalde ik mijn hand van mijn achterhoofd vandaan, en ik zag inderdaag rode bloedvlekken op mijn handen. Geschrokken duwde ik mijn hand terug tegen mijn achterhoofd aan, zo ongezien mogelijk zodat Ginny het niet zag, en ik grinnikte stompzinnig, en we lieppen onze weg terug naar de zienzaal, die maar een eindje verderop stond. Ik moest veel moeite doen om niet de kunnen flauwvallen, of te kotsen, maar ik kon het hopelijk wel aan tot ik in mijn ziekenzaalbed ga liggen zodat mensen kunnen denken dat ik gewoon slaap.
    ‘Maar als ik weet dat jij vecht tegen hem kan ik niet rustig stil blijven zitten; Fred,' hoorde ik plotseling holly zeggen. Kalmpjes nam ik halt en staarde naar de twee koppels die verderop bij de deur van de ziekenzaal stonden. Ik zette even een neutrale blik op, ookal begon ik te kreunen van binnen af. 'Ik wil helpen waar het kan en ook al bind je me vast ver weg bij jou, zou ik alsnog in gevaar zijn. Maar dat gevaar laat ik niet mij overmeesteren, Fred. Zolang ik jou bij me heb.’
    'In Merlijns naam, Fred,' siste ik zachtjes terwijl ik mijn handen oo mijn voorhoofd plakte waardoor er en beetje bloed oo besmeur werd, en als een snelle reflectie gleden mijn handen terug naar mijn achterhoofd net als dat er niets gebeurd was. Ik zucht. Ik liet mijn hand dalen en deed de capuchon van mijn gewaad over mijn hoofd heen zodat niemand mijn bloederige wond zag, en liep haast tussen die twee in. En nu voelde ik me echt duizileg worden. Man, Madame Plijster heeft me echt niet geholpen.
    'Zijn jullie uitgepraat?' Riep ik naar de twee koppels toe, iets te nors.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Ginny, als er iets is wet je dat je voortaan ook gewoon bij mij- of Fred kunt komen.’ Hij haalde zijn hand van zijn achterhoofd en ik zag dat er bloedvlekken op zaten wat mij toch ondanks alles bang maakte. Snel deed hij zijn hand weer achter zijn achterhoofd. Ik besloot het maar te negeren maar ik wist wel dat hij snel naar de ziekenhuis moest.
    Hij grinnikte en ik keek hem sceptisch aan waarna we richting de ziekenzaal liepen. Ik merkte dat het niet goed met George ging maar hij leek geen enkele vorm van hulp te willen aanvaarden van mij. ‘Maar als ik weet dat jij vecht tegen hem kan ik niet rustig stil blijven zitten; Fred.’ Hoorde ik plotseling Holly zeggen en ik keek van Fred en Holly naar George. Ik kon niet van Georges gezicht afhalen hoe hij dacht. Maar ik wist dat hij van binnen branden aangezien ik continu dat gevoel haast had.
    'Ik wil helpen waar het kan en ook al bind je me vast ver weg bij jou, zou ik alsnog in gevaar zijn. Maar dat gevaar laat ik niet mij overmeesteren, Fred. Zolang ik jou bij me heb.’
    Ik kneep zachtjes mijn ogen dicht omdat ik wist dat dit fout kon gaan. George had net verteld dat hij zich afgestoten van Fred voelde en op Holly verliefd was, maar dat laatste durfde ik te betwijfelen.
    Holly was net zoals Hermelien- in alles beter dan de rest. Alleen Holly stak niet de godgandse tijd haar vinger in de lucht om een antwoord te zeggen. Ze was juist het tegenovergestelde. Als de leraar wat vroeg stak ze juist niet haar vinger in de lucht om het antwoord te vertellen. Ze gaf juist andere leerlingen de kans en dat was iets waar Hermelien iets van kon leren. Toch kon ik het niet bevatten dat twee broers die altijd grappen en grollen uithaalde voor Holly iets zouden kunnen voelen. Misschien was het waar wat ze zeiden en zoekt iedereen inderdaad hen tegenpool in het leven.
    ‘In Merlijns naam, Fred.’ Hoorde ik George sissen en hij haalde zijn hand weg richting zijn voorhoofd waardoor er bloed op zijn voorhoofd verscheen waarna hij een capuchon over zijn achterhoofd trok.
    Hij liep tussen Holly en Fred door en even dacht ik dat ze wat elkaar zouden aan doen maar George liep gewoon door om vervolgens; ‘Zijn jullie uitgepraat.’ Te roepen naar Fred en Holly.
    Ergens wilde ik tussen die twee inkomen want George moest de ziekenzaal in maar ergens was ik bang om weggeduwd te worden zoals ik gewend ben.
    Ijzig stil bleef ik staan terwijl ik naar mijn broers keek en Holly die zich geen raad wist te geven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    ‘Ik wist ergens wel dat hij terug was; anders was het niet zo vaak in de Ochtendprofeet dat het niet waar was. Ik geloof in Perkamentus- dus ook in Harry Potter, Fred ondanks dat ik maar een dreuzel ben.' Verbaasd kijk ik haar aan.
    'Je bent de beste heks die ik ken. Je moet wat meer vertrouwen in jezelf hebben.'
    Ze legt haar hand op mijn borstkas en even denk ik dat ik ga breken.
    ‘Maar als ik weet dat jij vecht tegen hem kan ik niet rustig stil blijven zitten; Fred. Ik wil helpen waar het kan en ook al bind je me vast ver weg bij jou, zou ik alsnog in gevaar zijn. Maar dat gevaar laat ik niet mij overmeesteren, Fred. Zolang ik jou bij me heb.’ Ik wil iets zeggen maar George is me voor. Hij loopt weer weg. Ik kijk naar Ginny die er nogsteeds staat. De stem in mijn hoofd schreeuwt dat ik Holly gewoon moet dumpen en weg moet lopen. Haar ogen kijken me aan en ik weer dat ik het niet kan. Ik kus haar op haar kruin.
    'Ik zal er alles aan doen zodat wij samen deze oorlog overleven. Maar ik wil even naar George. Hij zit ergens mee.' Ik laat haarbos en loop naar binnen, waar ik George zie. Rustig ga ik naast hem zitten.
    'Nou, vertel maar. Wat is er aan de hand? Als het kwetsend is moet je mij vooral niet sparen. Maar wees niet bang dat ik Holly boven jou ga plaatsen. Jij bent mijn tweelingbroer. Ik hou van je.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Há GAY! sorry moest er even uit.. al mijn personages zijn weer eenzaam ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya