• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    Ginny Wemel

    De deuren gingen open en George, Ron en Campbell kwamen binnen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zou hij dood zijn- net zoals Ralf? Ik had Campbell wel eens gezien en gehoord- hij was redelijk een herrieschopper af en toe. Ik luisterde niet naar de woorden die over en weer gingen tussen mijn broers. Ik kon nu ook dood zijn. Sinds Marten Vilijn zie ik de wereld totaal anders. Ik ben harder geworden en bitter. Dat kon ik zelf merken.
    Ondanks dat er nu meer dan een jaar verstreken is; heb ik sinds het incident nog steeds wel eens zelfmoord gedachtes in mijn hoofd. Ergens denk ik dat Vilijn nooit uit mijn hoofd meer zou komen. Hij was de enige die mij begreep- naar mij luisterde. Hij was de enige waar ik mij veilig bij voelde ook al was het een dagboek. Waarschijnlijk was dat de reden dat ik het vertrouwde. Hij had toen nog geen vorm, geen veroordelende blik.
    Totdat hij me mee naar beneden sleurden. Ik was zo bang. Ik was niet bang voor de dood maar voor wat er daarna zou gebeuren. Ik denk dat ik daarom nooit echt zelfmoord heb gepleegd maar dat hoefde mijn broers niet te weten. Er is altijd een blokkade tussen ons geweest en ondanks George woorden van denet zal die nooit verdwijnen. Niet aan mijn kant.

    Holly Grainger

    Ginny liep weg en ik wist niet wat ik moest doen. Ik was bang dat als ik achter haar aan zou gaan ik Fred tegen zou komen waardoor hij zou denken dat ik weer aan het afluisteren was. De gerechten verdwenen van tafel en de toetjes waren aangebroken. Lichtelijk ongerust zat ik aan de Griffoendor tafel terwijl ik eigenlijk aan de Ravenklauw tafel hoorde te zitten. Ik had eigenlijk ergens verwacht dat George en Fred dan terug zouden zijn.
    Ik stond onrustig op en keek om me heen terwijl ik iedereen zorgeloos zag lachen en eten terwijl mijn eetlust allang vergaan was. Waarom moest ik me altijd zo zorgen maken? Ik liep de bordes op en opeens zag ik een roodharige jongen van de astronomie toren vallen op een bezem. Met grote ogen bekeek ik het tafereel waar hij weer naar boven vloog waar nog een roodharige jongen stond. Wat waren Fred en George aan het doen. Moest ik ze lastig vallen- alweer? Ik rende het kasteel weer in richting de astronomie toren maar toen ik daar aankwam was er niemand. Geen enkel vriendelijk gezicht van een roodharige jongen. Ik schoof ongemakkelijk met mijn schoenen op de grond en mijn blik viel over een klein bloederig plasje. Ik boog er naar toe en een akelig gevoel nam zich in mij over. Waren ze gewond? Ik stond op en begon te ijsberen. Waarschijnlijk zaten ze niet op mij te wachten maar ik moest weten wat er aan de hand was. Waar zouden ze wezen? In de ziekenzaal? Als ze daar waren kon ik mijzelf gerust voelen want ik zag ze wel er voor aan om zo eigenwijs te zijn om hun wonden te verbergen. Snel rende ik naar de ziekenzaal terwijl ik de bange gedachtes uit mij probeerde te dringen. Bij de ziekenzaal deur hapte ik even naar adem en wilde naar binnen kijken maar ik was net te klein. Ik twijfelde. Zou ik de deur open trekken? Maar wat als ze daar waren- zouden ze me weer een bemoeial vinden? Ik zuchtte terwijl ik mijn hand op de deurklink legde en hem open deed waar ik de drie roodharige broertjes zag en het roodharige meisje.
    ‘George, wil jij me alsjeblieft vertellen dat ons broertje niet van de astronomie toren gesprongen is en als dat dan al zo is, hoe hij bijna geen verwondingen heeft.’
    'Ik weet niet echt zeker, wat ik moet vinden van dit. Misschien hallucineerde ik zelfs door mijn opkomende hoofdpijn, stress en duizeligheid. Hij is van de toren af gesprongen, sprong op een aanvliegende bezem en vloog zo terug naar de toren toe. Hij is alleen geestelijk gewond geraakt, aangezien hij nog steeds in een grote schrok zit.’
    Mijn mond viel een klein beetje open en even twijfelde ik of ik moest weglopen maar toch wilde ik bij ze zijn.
    Ik liep naar Ron toe en trok hem in een omhelzing. ‘Wil je me nooit zo laten schrikken- ik dacht dat je dood zou gaan. Ik stond onder de astronomie toren.’ Bekende ik eerlijk. Ik liet hem los en keek hem bezorgd aan. Hij leek geen wonden te hebben tot mijn opluchting.
    Ik keek naar Fred en George en trok ze samen in een omhelzing. Ik dacht per slot van rekening dat een van hun viel in plaats van Ron. Maar het was ook zo donker dat ik alleen hun haarkleur kon zien buiten en geen gezicht.
    ‘Ik vond bloed boven op de astronomie toren. Ik dacht dat het erg was.’ Fluisterde ik waarna ik mijn ogen even open en dicht deed waardoor mijn blik op Campbell kwam. Mijn mond ging open en meteen liet ik ze los en liep naar zijn bed waarna ik ook Ralf zag liggen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en tranen gleden van mijn gezicht. Hij zat een jaar lager als mij en was de aanvoerder van het Ravenklauw team. Van Ralf wist ik niet veel. ‘Zijn ze… dood?’ fluisterde ik ademloos.



    Sorry Mama Holly gaat jullie lastigvallen x")

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 23:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ginneeh, pleeg geen zelfmoord, jij ook al niet :') dan kan harry ook lekker naar het ziekenzaal komen, lekker vol zit de ziekenzaal zeg]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [wanneer zal ik Ralfie wakker maken zodat ze weten dat hij niet dood is (geheugenverlies dan,) ?]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht daar nog ff mee wanr hij is net gesprongen he.. dan kan hij niet meteen wakker worden denk eerst in coma..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie is eigenlijk aan de beurt?

    [poging tot het topic weer levendig te maken]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik moet reageren volgens mij
    Mijn post komt er al snel aan ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Ik weet niet echt zeker, wat ik moet vinden van dit,' zegt hij en hij kijkt me even aan. Mensen hebben het wel eens over tweelingtelepathie. Zelf geloof ik er niet echt in, maar toch begrijpen ik en George elkaar al snel. Met een blik kan hij alles al duidelijk maken.
    'Misschien hallucineerde ik zelfs door mijn opkomende hoofdpijn, stress en duizeligheid.' Hij grinnikt even en ik ben benieuwd wat er gaan komen.
    'Hij is van de toren af gesprongen, sprong op een aanvliegende bezem en vloog zo terug naar de toren toe.' Hij kijkt weer naar mij. Ik weet zeker dat mijn blik weer grappig is ofzo want Ron begint te lachen.
    'Hij is alleen geestelijk gewond geraakt, aangezien hij nog in een grote schok zit.' Ik draai me om naar Ron. Hij ziet er inderdaad niet goed uit. Opeens komt Holly de zaal binnen gestormd en knuffelt ze Ron, aan wiens gezicht je kan zien dat het voor hem nou niet bepaald een gemakkelijk moment is.
    ‘Wil je me nooit zo laten schrikken- ik dacht dat je dood zou gaan. Ik stond onder de astronomie toren.’ Ik kan het niet laten een beetje te glimlachen. Opeens trekt ze mij en George ook in een omhelzing.
    ‘Ik vond bloed boven op de astronomie toren. Ik dacht dat het erg was.’ Ik schud mijn hoofd maar kijk toch bezorgd naar Ron. Ze kijkt naar Ralf en Campbell. ‘Zijn ze… dood?’ Ik schud mijn hoofd.
    'Ze leven allebei nog. Ik weet niet precies wanneer ze weer wakker worden.' Ik pak haar hand vast en wrijf er geruststellend over. 'Madame Plijster zegt dat het goed komt.' Opeens hoor ik Ron achter me iets piepen en om het moment dat ik me omdraai zie ik hem achterover vallen. Ik ren er meteen naartoe en zie dat hij flauwgevallen is. Snel leg ik hem op een bed.
    'Nou het wordt vannacht geen saaie nacht voor Madame Plijster. En ik denk dat ik hier ook maar even blijf. Heftige avond.' Ik kijk iedereen even aan. Ginny staat er ook nog steeds bij. Ik loop naar haar toe en knuffel haar.
    'Waarom zo stil?' vraag ik aan haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    Plotseling schoot de deur van de ziekenzaal open en Holly kwam naar ons toe rennen, en knuffelde Ron. Ik lachte even en keek naar Fred zijn reactie, die ook glimlachte.
    ‘Wil je me nooit zo laten schrikken- ik dacht dat je dood zou gaan. Ik stond onder de astronomie toren.’ 'nou nou, eerst afluisteren en nu achtervolgen?' Fluisterde ik zachtjes, en ik voelde hoe ze mij en Fred ook in een knuffel trok, toen ze Ronnieponnie eenmaal los liet.
    ‘Ik vond bloed boven op de astronomie toren. Ik dacht dat het erg was.’ ik zucht even en klopte een aantal keren op de rug van Holly, en ze liet ons los. Ze kijkt naar Ralf en Campbell, die er dood uitzaken, en deed haar hand voor haar mond. ‘Zijn ze… dood?’ Ik schud mijn hoofd. 'Ze leven..-' ik stop even met mijn tekst toen ik hoorde dat ik en Fred op dezelfde tijd hetzelfde ding zeiden, wat we eigenlijk altijd deden, maar het leek op een moment tussen Fred en Holly.. ag ja. '-allebei nog. Ik weet niet precies wanneer ze weer wakker worden.' Mijn tweelingbroer pakte de hand van Holly vast, waarbij ik vreemd genoeg dacht dat ik naar mezelf staarde, waarbei ik Holly's hand vaathield. 'Madame Plijster zegt dat het goed komt.' Opeens hoor ik Ron achter me iets piepen en om het moment dat ik me omdraai zie ik hem achterover vallen. Mijn hart maakte een koprol en ik zag Fred naar hem toe rennen, en hij legde Ron voorzichtig naast de bed van Campbell. 'Nou het wordt vannacht geen saaie nacht voor Madame Plijster. En ik denk dat ik hier ook maar even blijf. Heftige avond.' Ik grinnik even en nam plaats op een stoeltje naast de bed van Ron. 'Dat is dan twee van ons,' gaapte ik. 'Ik zou Camp sowieso niet achterlaten, na de omstandigheden, laat staan Ronnie.' Ik keek toe hoe Fred zich omdraaide en naar Ginny liep, die er stilletjes bij stond. 'Waarom zo stil?' vraag Fred. Ik zuchtte even. Ik weet hoe moeilijk Ginny in haar laatste jaren had gehad, en dat begrijl ik volkomen van haar. Dus neem ik aan dat Fred dat ook doet, of niet? Plotseling voelde mijn hoofd weer zwaar aan en de voorwerpen om me heen begonnen weer te dansen. Arg, ik zou nog naar madama plijster gaan..
    Ik stond op en liep naar madama plijster toe, die me zuchtend aankeek.
    'En wat heb jij?' Vroeg ze, toen ze de drie jongens zag die in de drie bedden lagen. Juist, zoals wat Freddie zij, geen rustige dag voor madama plijster.
    'Heeft u een middel die helpt tegen duizeligheid en hoofdpijn?' Vroeg ik haar waarna ik even op mijn plek wankelde, waardoor ik bijna achterover viel maar me net beet vast nam aan een bed. Madama plijster verliet me zuchtend en kwam na enkele minuten weer tevoorschijn met een kleine flesje in haar hand. Ze gaf het aan me waarna ik de dopje van het flesje er af haald. De geur was vreselijk misselijkmakend
    'Dit moet helpen,' zij ze, en liep naar Ron zijn bed toe. Ik staarde walgend naar de fles.
    'U wilt me hopelijk niet vergiftigingen?' Mompelde ik en nam een grote slok van het vloeistof. Met een walgende blik liet ik het flesje vallen waardoor er glascherven op mijn schoenen kwamen, en met een misselijke blik keek ik naar Holly die verderop stond. Ik voelde me alsof ik over haar heen moest gaan kotsen. Ik wankelde naar haar toe en sloeg een zoetsappige arm om haar heen.
    'Holly!' Begroette ik haar waardoor er een misselijkmakende geluid uit mijn keel ontsnapte.
    'Eerst ons afluisteren en nu achtervolgen? Je vind.. urg' weer een geluid ontsnapte mijn keel. Met een flesje vloeistof, voelde ik me alsof ik 1200 bekers boterbier heb gedronken.
    'Je vind ons wel heel er leuk, of niet?'
    Ik wenkte mijn blik van haar af, en even leek het alsof ik op de vloer zou gaan braken, maar helaas slikte ik het weer door waardoor het nog erger werd.
    'Nou, eigenlijk Freddie,' fluisterde ik zachtjes en ik haalde mijn arm van Holly vandaan waardoor ik mijn evenwicht verloor en tegen een bed aan viel.
    'Oh Verdomme, ik ben ziek..' zij ik kokhalzend en draaide me naar Fred en Ginny om.
    'Freddie,' riep ik hem, haast fluisterend.
    'Zeg maar tegen Madama plijs dat er voor vanavond..' ik stopte even en draaide me naar een willekwurige bed toe, en hield trillend de leuning vast.
    'Vuer patiënten zijn!' Zij ik haast lachend. Eindelijk voelde ik mijn braaksel aankomen, waardoor mijn gezicht vel groen werd en ik een piepende geluid liet horen, vechtend om mijn braaksel binnen te houden.

    [Ghehehehe, poor madama plijster xD zijn er nog meer vrijwilligers die in het bedje willen liggen in onze populaire ziekenzaal?]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    jemig jullie hebben t'ring veel geschreven. geef me een momentje om het te lezen... sigh.
    Er waren kreeften vandaag gestorven D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb de gevoel dat wij drieën de enige zijn die voorlopig nog zitten te rpg'en :') zullen we proberen iedereen weer tot leven te wekken :'D

    edit : ghehe, laatste post van een andere rpg'er was tien dagen geleden van Amy / silvanaa =')

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 22:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ik voelde opeens twee armen om mij heen en ondanks ze warm waren konden ze me niet verwarmen noch troosten. Toen hij me los liet kon ik zien dat het Fred was. ‘Waarom zo stil?’ Vroeg hij.
    Ik haalde mijn schouders op. ‘Het is niet echt het moment om te praten of wel.’ Zei ik alleen maar.
    ‘Ik ga naar de wc.’ Ik liep langs Fred heen en deed mijn gezicht omhoog zoals ik altijd deed om te voorkomen dat mensen dachten dat dingen me deden terwijl ik ’s avonds in bed huilden, geruisloos.
    Ik liep echter niet naar de wc maar naar de uilenvleugel waar ik de wind door mijn haren voelde strijken. Ik gleed omlaag tegen de muur en zonder erbij na te denken deed ik mijn schoen uit waar littekens zaten. Ik sneed mijzelf als ik verdrietig was. Eerst deed ik dat nooit sinds Vilijn. Vilijn had me leren omgaan met pijn waar ik een soort van verslaafd aan geworden was. Ik wilde echter niet dat iemand het zag. Daarom besloot ik het op mijn voet te doen. Ook deed ik het op mijn voet omdat ik het continu open zou lopen zodat ik de pijn nooit zou kunnen ontvluchten. Ik zuchtte zachtjes terwijl ik over ze heen wreef terwijl ik tranen voelde opkomen. Ik mocht het nooit meer vergeten dat ik bijna mensen vermoord had. Ik staarde omhoog naar de maan terwijl er tranen uit mijn ooghoeken gleden op de kille vloer.

    Holliday, 'Holly.' Grainger

    ‘Nou nou, eerst afluisteren en nu achtervolgen.’ Ik voelde mijn gezicht rood worden en ongemakkelijk keek ik naar Fred
    die zijn hoofd schudden. ‘Ze leven allebei nog. Ik weet niet precies wanneer ze weer wakker worden.’
    Ik keek naar mijn hand waar Fred geruststellend over wreef. Ondanks dat ik van zijn grappige kant hou vind ik dit ook geweldig van hem. Fred was gewoon perfect.
    Ron viel achterover en voordat ik wat kon doen rende Fred op hem af.
    ‘Nou het wordt vannacht geen saaie nacht voor Madame Plijster. En ik denk dat ik hier ook maar even blijf. Heftige avond.’
    Ik glimlachte triest. Ik kon niks anders doen, geen enkel woord leek nu gepast.
    ‘Waarom zo stil?’ hoorde ik opeens en ik keek weer richting Fred waar ik Ginny vond. Het meisje wat altijd alom aanwezig was had ik niet eens opgemerkt waardoor ik ongemakkelijk met mijn voeten over de grond wreef. Het was vast lastig voor haar. Ze liep weg met de mededeling dat ze naar de wc moest maar ik wist gewoon dat het niet waar was.
    Ik wilde achter haar aan gaan maar Fred sloeg zijn armen om mij heen- of George. Ik kon het niet zien.
    ‘Holly.’ Een misselijkmakend geluid ontsnapte uit Fred of George keel en even dacht ik dat hij over mij heen zou kotsen uit een grap tot hij vervolgde. ‘Je vind ons wel heel erg leuk, of niet?’ Ik keek hem verbaasd aan. Ergens stak bij mij die vraag en ik had het voorgevoel dat dit George was. Hij liet me los waarna hij ‘Nou, eigenlijk Freddie.’ Fluisterde waardoor ik wist dat het George was. ‘
    ‘…Vier patienten zijn.’ Eindigde George zijn zin en zuchtend liep ik naar hem toe terwijl ik een bak pakte waar hij in kon braken. ‘Het is dat je op Fred lijkt.’ Ik stak mijn tong naar hem uit terwijl ik zachtjes over zijn rug wreef als teken dat hij kon braken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik wachten tot freddie heeft reageert, of kan ik mijn post schrijven met george?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Schrijf maar met Georgie. Mijn internet wil de laatste tijd nogal snel uitvallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ik wil wel reageren, maar ben de laatste tijd wat inspiratieloos.)


    Vampire + Servant = Servamp

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    ‘Het is dat je op Fred lijkt.’ hoorde ik Holly zeggen en ze stak haar tong naar me uit. Ik probeerde te lachen, maar dan zou ik kotsen. Holly liep weg en kwam na enkele secondes weer terug met een bakje die ze voor mijn neus hield, en wreef iver mijn rug als teken dat ik kon braken. Als laats waar ik aan dacht voordat al mijn binnenste naar buiten keerden was "wilt Madama Plijdter me vergiftigen, wat zat er in die flesje?" Maar gelukkig zei ik dat niet hardop omdat ze me strak aankeek alsof ze mijn gedachtes kon lezen. Kreunend kwam ik tot stilstand toen ik mijn maaltijd van gisteren en de avondmaal van daarnet weer voor mijn neus stond. Maar wat vloeibaarder. Zuchten liet ik de overvolle bakje met braaksel dalen en schoof het naar een hoekje toe, zodat de geur niet in mijn neus drong. Ik voelde het zweet van de puntjes van mijn haren druppelen die plan voor mijn ogen bungelden. Het leek alsof ik een bad had genomen, maar zover ik het wist, was ik niet zo schoon. Mijn shirt plakte erg onhygiënisch aan mijn rug en borst die ook onder het zweet zat.
    'Dankje,' snoof ik en hees mezelf op en nam plaats op een stoeltje. Ik trok aan mijn mouw en depte die tegen mijn voorhoofd aan om het zweet wat te drogen, ook al lukte het nier, en dat wist ik ook.
    'Als je die bakje niet had gebracht zou ik kunnen zweren dat ik over je heen zou gaan kotsen..' ik stopte even en begon wat te bibberen.
    'Niet express natuurlijk..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••