• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    En nu wachten tot leora haar post met campbell die om 23:00 terug komt x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch ik ben thuis!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    welkom terug


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha thanks x') alweer terug w8 ff ga reageren hoor zitop mob


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Pak mijn been vast Campbell, ik hou het niet langer! En waag het niet om jezelf naar beneden te laten vallen.’ Schreeuwde Ron. Waarom zou ik mijzelf niet laten vallen? Dan was iedereen toch van mij af?
    Ik wilde niet dat Ron- of Fred achter mij aan zouden gaan springen. Mensen hadden hen nodig- mensen wachten op hen thuis maar niet op mij. Mijn vader zou er niet eens zijn als ik thuis zou komen.
    Opeens ging alles heel snel- Ron liet zich vallen en ik wilde net zeggen dat hij niet dood moest gaan maar er kwam een bezem. Ik werd samen met Ron erop geslingerd en met een ferme klap kwam mijn hoofd tegen de kasteel aan waardoor ik mijn bewust zijn verloor.

    Sorry ik wist niks beters- dit ging allemaal veels te snel voor mij x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Ron schudde zijn hoofd. 'Het is idioot, ik weet het, maar je moet zorgen dat je hem te pakken krijgt. Ik laat mezelf vallen en probeer met Wingardium Leviosa iets te laten vliegen zodat ik daarop kan vliegen...'
    'Ron! Dat is zeker, idioot!' Riep ik. Voordat ik nog verder kon protesten, liet Ron mijn arm los en tilte Campbell een beetje op, zodat ik zijn arm vast kon houden. Hij pakt zijn stok uit zijn zak en riep een spreuk. 'Accio bezem!' schreeuw hij. Er gebeurde niets. Ik zag een traan rollen uit zijn ooghoeken ik moest iets doen, hij verliest zijn kracht.. 'Zeg tegen mam en pap dat ik ontzettend veel van ze hou. Tegen Percy dat ik niks liever wil dan dat hij het gewoon beter maakt met pap en mam. Jullie zijn de beste broers van de wereld. Tegen Harry mag je zeggen dat hij door moet gaan met Jeweetwel verslaan en dat hij de meest moedige jongen is die ik ken.' Ik keek op na zijn woorden en mijn hart begon heel wat sneller te kloppen.
    'Ron, jij idioot, doe niets stoms!' Riep ik paniekerig. 'En tegen Hermelien dat ik ontzettend veel van haar hou. Dat ze ontzettend slim is. En Ginny mag je zeggen dat ze niet bang moet zijn om Harry eens mee uit te vragen. O ja, zeg ook nog tegen Harry dat hij dat moet doen. Ginny mee uit vragen.' 'Ron..' 'Ik laat me gaan. Ik hou het toch niet meer vol.' 'RON,' 'Je bent een geweldige broer, George. Start een fop winkel. Ik weet dat jullie het kunnen. Ik hou van jullie.' 'RON, NEE!!' Ik kon campbell niet loslaten, waardoor ik met mijn vrije hand naar mijn broertje schoot, maar ik was te laat. De tranen sprongen uit mijn ogen en mijn kaak viel eindeloos open. Ik zag mijn broertje de diepte in vallen. 'RON!!' Riep ik alsof mijn stem hem kon laten vliegen. Ik trok geweldadig aan de arm van Campbell, die bijna boven was. Plotseling, zag ik Ron weer boven onze hoofden vliegen. Vol verbazing keek ik toe hoe Ron op zijn bezem naar ons toe vloog. Hij pakte Campbell beet vast waardoor hij naast me neer slingerde en op de grond viel. Zijn hoofd raakte de rand van de toren waardoor hik bewusteloos viel, maar hij was wel veilig. Op dat moment, kwam Ron met zijn voetten veilig op de grond en nam me in zijn armen 'Ik leef,' fluisterde hij. Ook ik gooide mijn armen om hem heen en drukte mijn jongere broertje zo dicht bij me aan, alsof dat de enige manier was om hem te beschermen.
    'Ron, doe dit ons nooit meer aan!' Riep ik terwijl mijn tranen op zijn nek landde. Ik liet hem los en keek in zijn ogen.
    'merlin, Ron,' ik kwam maar niet uit mijn woorden en ik veegde de tranen weg met mijn handpalm. Mijn hoofd begon te tollen en ik voelde me weer duizelig worden.
    'Zullen we.. c-cambell naar de ziekenzaal brengen?' Vroeg ik en hees de bewusteloze jongen op, en gooide zijn arm om mijn nek heen.
    'Natuurlijk als je me helpt,' voegde ik er aan toe. Metteen kan ik ook even wat medicijnen aan madama plijster vragen zodat mijn duizeligheid wat ophoud.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 19:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -dum dum duuum-


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ron Weasley

    George trekt me in een stevige knuffel en eerst krijg ik even geen adem maar het voelt wel veilig.
    'Ron, doe dit ons nooit meer aan!' Ik durf nooit te huilen als Fred of George erbij zijn. Ze lijken altijd stoer en groot. Maar nu George hier tegen mij aan huilt durf ik hetzelfde te doen.
    'Liever niet nee,' is het enige wat ik kan zeggen. Ik trek me los uit de knuffel om even bij te komen en leg mijn bezem aan de kant. Nu pas zie ik dat Campbell bewusteloos op de grond ligt. Ik ren naar hem toe en kijk meteen of hij nog leeft. Gelukkig. George tilt Campbell op en ik kijk hem verbaasd aan.
    'Zullen we.. c-cambell naar de ziekenzaal brengen?' Ik knik en til Campbell ook op. Nog steeds tril ik een beetje van net en ik denk dat het nog wel een tijdje doorgaat dus lukt het niet echt goed om hem snel naar de ziekenzaal te brengen en volgens mij heb ik een recordaantal keer 'sorry' gezegd als ik Campbell per ongeluk ergens tegenaan stoot. Eindelijk zijn we er en ik zie Fred en Ralf uit het vierde jaar zitten. Fred schiet meteen te hulp en legt Campbell op zijn bed. Ik weet niet waarom maar ik knuffel mijn andere broer ook meteen. Hij lijkt ook even verbaasd maar knuffelt me wel terug.
    'Ik weet niet waarom Ronnieponnie mij opeens knuffelt, maar ik denk dat het met een of andere gebeurtenis van net te maken heeft.' Ik kan het niet laten een zwakke glimlach te laten zien.
    'Ik ben van de astronomietoren afgesprongen.' De blik op zijn gezicht kan je niet makkelijk beschrijven. Hij lijkt ontzettend blij maar ook boos en verdrietig. Hij knuffelt me ook stevig.
    'George, wil jij me alsjeblieft vertellen dat ons broertje niet van de astronomietoren gesprongen is en als dat dan al zo is, hoe hij bijna geen verwondingen heeft.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dat was lang geleden zeg, ook al was het maar twee, bijna drie daagjes ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja sorry ik was ziek
    Maar nu ben ik weer beter (en moet ik weer een heleboel inhalen *zucht*)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oeeh, beterschap :o (een late beterschap maarja)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ga je reagerren met Georgie?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jep, ben aan het schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    Hij knikt en hielp me mee met Campbell. Onderweg naar het ziekenzaal stootte niet ik, maar ron te vaak met campbell ergens aan waardoor hij continu zich verondschuldigde, en ik grinnikte.

    Eenmaal bij het ziekenzaal aangekomen, schoot een gestalte te hulp die ik niet zag omdat ik voor even sterretjes voor mijn ogen zag, en legde hij campbell in een ziekenzaalbed. 'Fred!' Riep ik toen ik mijn tweelingbroer ontdekte. Ik wilde hem een onverwachtse knuffel geven, maar Ronnieponnie was me al voor. Grinnikend kwam ik bij hun staan.
    'Ik weet niet waarom Ronnieponnie mij opeens knuffelt, maar ik denk dat het met een of andere gebeurtenis van net te maken heeft.' Een lach sierde mijn lippen en ik sloeg Ron even op zijn rug, vlak toen hij begon met spreken. 'Ik ben van de astronomietoren afgesprongen.' Fred leek wel boos te worden, maar ook blij en verdrietig. Het was ingewikkeld om precies te kunnen zeggen wat Fred precies voelde, ook al ging dat altijd makkelijk, tot ik mijn naam hoorde. 'George, wil jij me alsjeblieft vertellen dat ons broertje niet van de astronomietoren gesprongen is en als dat dan al zo is, hoe hij bijna geen verwondingen heeft.' Ik perste mijn lippen op elkaar en kwam tussen de twee jongens staan en keek Ron even aan.
    'Ik weet niet echt zeker, wat ik moet vinden van dit,' zei ik en nam een korte stop om mijn broer aan te kijken.
    'Misschien hallucineerde ik zelfs door mijn opkomende hoofdpijn, stress en duizeligheid,' ik stopte weer en begon uit het niets stompzinnig te gaan grinniken, en draaide me weer terug naar Ron.
    'Hij is van de toren af gesprongen, sprong op een aanvliegende bezen en vloog zo terug naar de toren toe.' En ik keek weer terug naar Fred.
    'Hij is alleen geestelijk gewond geraakt, aangezien hij nog in een grote schok zit,' zei ik en eindigde daarmee mijn stukje verhaal.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zou ik Gin laten komen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya