Anna Sharp
'Hey!' riep ik lachend en spetterde hem terug nat waarna ik een stukje verder door het water rende. Met een beweging deed ik mijn topje uit, waardoor ik mijn bikinitopje stond en deed het topje in de strandtas. Het was nog vrij koel, zo in de schaduw van de bomen, maar dat boeide mij niet zo. Ik kon goed tegen kou.
Gregory McEwan
"Oeeeh leuk uitzicht!" grijnsde ik, en liep spetterend het water uit, ik leunde tegen een boom en keek wat Anna ging doen, zou ze het water terug ingaan of gewoon gaan zonnen.
Anna Sharp
'Yeh bet,' mompelde ik stil tegen mezelf en grijnsde naar Gregor. 'Kom je nog?' riep ik tegen hem. Ik liep verder het riviertje af totdat ik stilaan harder geplons hoorde van andere mensen die blijkbaar ook het idee hadden om naar het meer te gaan. Ik probeerde langs het struikgewas te kijken wie het was, maar ik zag niet veel dus draaide ik me maar om naar mijn lieverd.
Rose Black
Ik grinnikte toen Delilah in het water viel. Dit was meer dan grappig. Snel deed ik mijn kleren uit en sprong haar achterna het water in. Het water was heerlijk en ik zwom naar Delilah toe. 'Gaat het?' vroeg ik haar toen maar. Ik hoopte niet dat ze zich pijn had gedaan. Dat zou vervelend zijn.
Delilah Gerson
Ik spuugde een straaltje water uit :" fijn daar gaan mn kleren. "
Ik keek Rose aan :" ja hoor t gaat wel. " zei ik.
"Zouden we hier nou kunnen staan? " ik liet mijn gezicht in het zwarte water vallen :" lijkt me van niet, we zullen moeten blijven zwemmen. "
Rose Black
Ik keek langs de kanten. 'Aan de overkant is het wat minder diep,' constateerde ik aan het struikgewas, de inval van de zon en allemaal andere dingen. 'Zullen we de spullen daar naar toe brengen?' Ik bedacht me even. 'Naah, het is veel leuker om zo te duiken. Kom, dan kunnen we via de aanleigstijger omhoog klimmen.' Ik zwom terug naar de steiger en hijsde me op.
Sarah-Jane Black
'Dude,' zei ik toen ik bij de deur stond. 'Ik ben al lang onder, asshead.' Ik opende de deur en liep richting het meer. Melody zou dan maar wat sneller moeten zijn. Ik bedoel, ze was zo langzaam. Ik stopte even en wachtte totdat ze eindelijk bij me was. 'Luie,' zei ik.
Melody Black
"Flikker!" riep ik tegen Sarah-Jane, die al vooruit was gegaan. Toen ik klaar was sprintte ik achter haar aan en haalde haar in, enkele tiental meters verder stopte ik en riep naar haar: "Wie is hier nu sloom? Ik ben er al bijna. Je bent echt fucking langzaam." Ik jogde door, geen zin om op Sarah-Jane te wachten en stopte toen ik bij het meer was aangekomen. Daar zag ik Rose en Delilah al zwemmen. Ik zette mijn tas neer en pakte mijn handdoek en spreidde deze over de grond neer en kleedde mij uit tot op mijn bikini. Toen smeerde ik me lichtjes in met zonnebrand, die er toch wel weer af zou gaan in het water, en legde mij op de handdoek om eventjes te zonnen en wachten op Sarah-Jane.
Sarah-Jane Black
Mooi, grinnikte ik in mezelf. Ik was perfect op tijd. Ik deed gauw mijn kleren uit en met een laatste eindsprint rende ik op Melody af en trok haar samen met mij het meer in. Niemand kon van mij winnen, ja, natuurlijk, als er een tijdspanne op zat zoals de meeste spellen, maar ik vechtte altijd terug in real life. Proestend kwam ik weer boven. Damn, dat water was koel.
James Black
Toen Jeremy overgeefde, draaide ik mijn hoofd weg. Ik was niet iemand die graag naar vieze dingen of horror keek, maar ik was ook niet iemand die dan weg liep. Met mijn hoofd afgewend liep ik naar het raam en opende deze. Toen pas keek ik weer naar Jeremy. Hij leek veel te moe om op te staan, maar het was gewoon onsmakelijk om iemand in z'n eigen braaksel te laten liggen. Zonder al te veel door mijn neus te ademen probeerde ik de dekens af te halen. 'Je moet je toch even gaan douchen,' stelde ik toen vast. 'Daar ga je vast en zeker van opknappen. Ondertussen kan ik dit bed afhalen en in de was gooien.' Ik stopte even. 'Moet ik je helpen?' vroeg ik toen aarzelend. Ik had dit nog nooit gedaan. Ever.
Jeremy Devone
Na mijn braken trekt James de lakens van me af waarna ik mezelf uit bed rol en op de grond beland. Mijn hoofd schud ik nee op zijn vraag me te helpen. Alles prima maar douchen deed ik zelf vriend, al kon ik op de benen niet meer staan. Wat ik ook eigenlijk niet kon momenteel. Wat nawankelend sta ik op waarna ik me kreunend en steunend richting de deur beweeg, vasthoudend aan alles wat ik tegenkom om mezelf zo de trap af te werken.
James Black
Ik trok maar alle dekens en lakens af toen Jemery naar onder was en legde deze in de keuken in het wasmachine. Terug boven deed ik nieuwe lakens op het bed en wachtte ondertussen totdat Jemery terug kwam.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt