• Hallo! Ik vroeg me af wie er nu ook de Titanic aan het kijken is (:
    Dit is de eerste keer dat ik 'm zie :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik niet, want ik zit in het buitenland plus dat ik hem al eens gezien heb. Maar het was echt een mooie en zielige film!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hier Zijn echt al zoveel topics van


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nee mijn zusje kijkt Spaanse voetbal op een Duitse zender.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem al zovaak gezien, en hij blijft prachtig. Ik kan hem helaas niet kijken, want ik ben op vakantie, en hier spelen ze die film niet..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik.. Maar ik heb hem al zo vaak gezien dat ik precies kan voorspellen wat gaan zeggen/doen, haha ;D - Toch is hij nog steeds heel mooi en zal ik wel weer huilen wanneer Jack dood gaat..

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 20:53 ]


    Forever.

    ik wist niet dat hij op tv wasxD

    maar ik heb die al heel vaak gezien en ik vind het een hele zielige film:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik hoef van mijn levensdagen Titanic niet te zien, al zou ik het wel geinig vinden om naast iemand te gaan zitten bij zo'n filmmarathon en dan in zijn oor te fluisteren: 'hee, die boot zinkt zo hè!!'
    Maar ja, dat is dan weer mijn humor. Net als die films over Anne Frank, uiteindelijk gaat ze toch dood...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb 'm één keer gezien, bah, niet mijn smaak en totaal niet zielig. Ik heb actie films gezien die zieligere scenes hebben dan dat.


    I live for the applause, you will die for it.

    grapefruit schreef:
    Ik hoef van mijn levensdagen Titanic niet te zien, al zou ik het wel geinig vinden om naast iemand te gaan zitten bij zo'n filmmarathon en dan in zijn oor te fluisteren: 'hee, die boot zinkt zo hè!!'
    Maar ja, dat is dan weer mijn humor. Net als die films over Anne Frank, uiteindelijk gaat ze toch dood...


    Ja, en iedereen weet ook hoe HP eindigt.
    Alsof dat wat uitmaakt, heb wat respect voor mensen die er wel graag naar kijken.
    Iedereen weet hoe een film afloopt als je die gezien hebt.


    Your make-up is terrible

    Jaa. (: Ik heb hem alleen al tig keer gezien en weet dus ook in details hoe hij eindigd HAHA. ;$


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, en iedereen weet ook hoe HP eindigt.
    Alsof dat wat uitmaakt, heb wat respect voor mensen die er wel graag naar kijken.
    Iedereen weet hoe een film afloopt als je die gezien hebt.


    Excusez-moi, maar ik snap niet waarom je nu begint over HP. Misschien ben ik de enige die niet van zoetsappige, waargebeurde en droevig eindigende liefdesdrama's houdt, maar ik vertel gewoon wat ik vind. Uiteindelijk heeft het totaal geen nut om naar Leonardo DiCaprio en Kate Winslet te kijken tóch al doodgaan, en dat je ook al weet hoe tragisch dat wel niet is.
    Het enige waar ik respect voor heb, zijn de mensen die daadwerkelijk op die boot zaten, meer niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Excusez-moi, maar ik snap niet waarom je nu begint over HP. Misschien ben ik de enige die niet van zoetsappige, waargebeurde en droevig eindigende liefdesdrama's houdt, maar ik vertel gewoon wat ik vind. Uiteindelijk heeft het totaal geen nut om naar Leonardo DiCaprio en Kate Winslet te kijken tóch al doodgaan, en dat je ook al weet hoe tragisch dat wel niet is.
    Het enige waar ik respect voor heb, zijn de mensen die daadwerkelijk op die boot zaten, meer niet.


    Hm, haha. Ik vind je steeds erger worden. :'D


    Your make-up is terrible

    Nee, ik kijk 'm niet. Ik vind 't een kutfilm.
    Ik kijk What Lies Beneath :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, haha. Ik vind je steeds erger worden. :'D


    Dank je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ik hoef van mijn levensdagen Titanic niet te zien, al zou ik het wel geinig vinden om naast iemand te gaan zitten bij zo'n filmmarathon en dan in zijn oor te fluisteren: 'hee, die boot zinkt zo hè!!'
    Maar ja, dat is dan weer mijn humor. Net als die films over Anne Frank, uiteindelijk gaat ze toch dood...

    De film gaat niet alleen om de boot die zinkt maar heeft een prachtig verhaal over twee verliefde die proberen te overleven. Ik weet haast 100% zeker dat als je de film zou kijken, dat je hem mooi zal vinden.


    Forever.