• Kijk ik was gister aan het werk ik een collega hadden het over het WTC. Toen begon de afwasser te juichen. Helemaal blij zijn dat ze neer zijn en noem maar op. Ik vroeg waarom hij ging juichen. Zijn antwoord was dat alle Amerikanen dood moeten en noem maar op, sorry de rest ga ik er niet opzetten aangezien het best erg is en sommige schelden woorden niet horen. Toen begon hij ook over mijn vaders land, dat Engeland neer moest en ook mijn familie uit engeland aangezien het *****lijers waren.

    Serieus morgen moet ik met hem werken maar ik heb al vaak zat gezegt dat hij het niet zo moet benadrukken van zijn mening. Maar als ik hem negeer dan word ie ook boos.

    Iemand tips? Aangezien ik gister dat gelul 5 uur lang heb aan moeten horen.


    Some angels have no wings.

    Wat een kutkoter. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laat hem lekker boos zijn man? zoiets zeg je niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tell him to shut his fucking mouth. (cat)
    England is awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Idioot. Mijn familie is ook Engels/Schots/Iers ofzo, en het kan me niks schelen! WE ARE THE ENGLISH, WROAH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sneasel schreef:
    Wat een kutkoter. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elk persoon met een beetje verstand kan nagaan dat zowat geen enkel land in de geschiedenis schone handen heeft. Aangezien deze jongeman - of oudere man, maar dat zou de situatie nog veel triester maken - duidelijk geen verstand heeft, hoef je ook vooral niet de moeite te nemen hem van kortzichtige mentaliteit af te helpen, dus volstaat een antwoord als: 'stfu you idiot and get yourself a life' meer dan voldoende :]


    No growth of the heart is ever a waste

    NurseJoy schreef:
    Tell him to shut his fucking mouth. (cat)
    England is awesome.


    comfort in c h a o s

    Dat soort mensen mag ik echt niet
    Tips, negeren(cat)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 20:26 ]


    Don't dream your life, but live your dream!