• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 109!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Querencia schreef:
    Slaap lekker Jarne en Kelly.

    Maakt niet uit Inge, ik ga zelf niet neerschrijven waarom ik me irriteer aan sommige mensen van de familie, dan heb ik vast een hele lange tekst die niemand wil lezen. Ohja, ik heb je een pbtje gestuurd, wil je die alsjeblieft lezen? *knippert lief en kijkt met puppyoogjes*


    Oké. Maar als je het ooit toch kwijt wilt, zijn er altijd wel mensen die willen luisteren. Ik kan best tegen lange teksten. ^^

    En ik heb je pb al gezien, maar ik heb nog geen tijd gehad voor een antwoord, sorry. Straks, of anders morgenmiddag zo vroeg mogelijk, want er is nog een andere pb die ik eigenlijk eerst nog moet beantwoorden. Maar ik beloof dat ik een zinnig en (hopelijk) duidelijk antwoord zal weten te verzinnen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Querencia schreef:
    Ik word vast geen mod, dat weet ik nu al... hoeraaa


    Volgens mij had tenminste de helft van de huidige crewleden dat gevoel voordat ze werden gekozen, dus je weet het maar nooit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké. Maar als je het ooit toch kwijt wilt, zijn er altijd wel mensen die willen luisteren. Ik kan best tegen lange teksten. ^^

    En ik heb je pb al gezien, maar ik heb nog geen tijd gehad voor een antwoord, sorry. Straks, of anders morgenmiddag zo vroeg mogelijk, want er is nog een andere pb die ik eigenlijk eerst nog moet beantwoorden. Maar ik beloof dat ik een zinnig en (hopelijk) duidelijk antwoord zal weten te verzinnen. (:


    Thanks, misschien dat ik je ooit een een pb stuur die een km lang is, hahahaaha. Nee grapje xp

    Oh, sorry. Nu kwam ik even ongeduldig over, maar ik ben geduldig! Alvast bedankt! (:


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij had tenminste de helft van de huidige crewleden dat gevoel voordat ze werden gekozen, dus je weet het maar nooit. ^^


    Hmm ok, maar ik weet niet hoor... Ik ben altijd onzeker over zo dingen.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Ik word vast geen mod, dat weet ik nu al... hoeraaa


    May the odds be ever in your favour! c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaaaaaah crap. Ik moest een SA gaan uitkiezen om aan mijn mentrix te laten lezen :'D Het kwam helaas ter sprake tijdens mijn poëziewerkstuk mondeling en nu wil ze iets van mijn schrijfsels lezen ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Querencia schreef:
    (...)

    Thanks, misschien dat ik je ooit een een pb stuur die een km lang is, hahahaaha. Nee grapje xp

    Oh, sorry. Nu kwam ik even ongeduldig over, maar ik ben geduldig! Alvast bedankt! (:


    Als je zoveel woorden weet te typen in één pb, zou ik het alleen uit respect daarvoor al lezen. Ik vraag me af of er een woordenlimiet op privé-berichten zit, haha. :'D

    Geen probleem hoor, je mag er best naar vragen. Maar geduld is ook heel prettig, want ik ben soms een beetje traag met reacties de afgelopen weken. Dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leshley schreef:
    Aaaaaaah crap. Ik moest een SA gaan uitkiezen om aan mijn mentrix te laten lezen :'D Het kwam helaas ter sprake tijdens mijn poëziewerkstuk mondeling en nu wil ze iets van mijn schrijfsels lezen ><


    Dat is toch leuk?
    And same to you. May the odds be ever in your favour!


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    (...)

    Als je zoveel woorden weet te typen in één pb, zou ik het alleen uit respect daarvoor al lezen. Ik vraag me af of er een woordenlimiet op privé-berichten zit, haha. :'D

    Geen probleem hoor, je mag er best naar vragen. Maar geduld is ook heel prettig, want ik ben soms een beetje traag met reacties de afgelopen weken. Dankje. ^^


    Haha, dat is lief van je. Dat vraag ik me eigenlijk ook af, misschien kan ik dat dan een keertje uittesten moest het toch een km lang gaan zijn, haha.

    I understand!


    16 - 09 - '17

    En wie zitten er zowel in de groepswhatsapp? Because I think I would like to join than. :Y)

    Querencia schreef:
    (...)

    Dat is toch leuk?
    And same to you. May the odds be ever in your favour!


    Nah, ze is ook mijn Nederlands docente :'D Eén foutje en ik zal gelijk afgeslacht worden >< Maar ik denk dat ik mijn allereerste SA erbij pak....Mijn laatste dagen gekleurd met herfsttinten. :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Usha schreef:
    En wie zitten er zowel in de groepswhatsapp? Because I think I would like to join than. :Y)


    Geen idee, ik zit er in ieder geval niet in, want ik geen whatsapp en kan het ook niet aanmaken.


    16 - 09 - '17

    Usha schreef:
    En wie zitten er zowel in de groepswhatsapp? Because I think I would like to join than. :Y)


    Alfabetische volgorde; Crystal, Daphne, Eva, Gail, Kimmert, Noa, Rick, Suuz, Yoos en ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Nah, ze is ook mijn Nederlands docente :'D Eén foutje en ik zal gelijk afgeslacht worden >< Maar ik denk dat ik mijn allereerste SA erbij pak....Mijn laatste dagen gekleurd met herfsttinten. :]


    Afgeslacht? Srsly? Is ze zo streng dan?
    Toch succes ;)


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    Afgeslacht? Srsly? Is ze zo streng dan?
    Toch succes ;)


    Nee, ze is echt hartstikke lief altijd ^^ Maar alsnog ben ik bang :'D Misschien dat ik het maar moet compenseren met een gedicht... Want dan is het makkelijk. Dan pak ik gewoon het gedicht dat ook in het andere Nederlands lokaal hangt op een poster ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.