• Hey,

    Ik ben dus officieel levenloos verklaart.
    En zoek daarom wat story's om mijn leven te vullen.
    Drop hieronder je story('s)
    Ik zal kijken of ik het wat vind.
    16+ is toegestaan
    Opzicht lees ik van alles.
    Zolang het verhaal leuk is en ik me erin kan verdiepen.
    Afgelopen verhalen mogen ook.
    Stilstaande verhalen liever niet tenzij je al 50 hoofdstukken of meer (althans rond de 50) hebt.

    Xx


    Stay strong


    [url="http://www.quizlet.nl/stories/133836/fire--op-16/"]Fire[/url]



    2014 AD -- Pompei
    Tatjana is taking part in a historical dig near the old city of Pompeii. They are trying to preserve a part of the old city that is covered in ash of the Vesuvius eruption of 79AD. When the team starts excavat-ing a previously unknown building, things starts to begin to take a strange turn. For the better or the worse is still uncertain, but the team soon realize they uncovered more then a piece of the city history.

    78 AD -- Pompeii
    Tityana is leading a relativly normal life. She got all the luxury a Roman noble woman can want and life is good, when her sister is not acting like an idiot. She enjoys her life as the leading lady of the city. Her days are filled with balancing in the political maze that is the city and the higlife of Rome, while keeping her secret safe. Nothing seems to be going wrong and nothing is pointing towards much trouble in the near future. Untill the games for her birthday and a decision that could turn the whole city against her.


    Soundtrack: http://youtu.be/F90Cw4l-8NY



    Geschreven in Nederlands *
    Is niet 100% historisch correct *
    Geschreven vanuit 2 standpunten *
    Heeft NIKS te maken met de film, eerste versie van dit verhaal bestaat al een paar jaar *
    Geschreven door DarkAng3l *
    Ik wil hier niets van terug zien in een ander verhaal *
    Gestart: *
    Gestopt: ??? *


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Supernova (The Tale Of A Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijg hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal hetzelfde..... zijn onsterfelijke hart.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.



    "It was a mistake," you said. But the cruel thing was, it felt like the mistake was mine, for trusting you.


    Prinses Ellianys van Ambula zit al twee jaar opgesloten in een toren als ze het bericht krijgt dat ze uitgehuwelijkt zal worden aan één van de edelen uit het land. Haar toekomstige echtgenoot blijkt een knappe, maar gevaarlijke en o zo vervelende graaf te zijn, die bovendien nogal geheimzinnig is over zijn redenen om met haar te trouwen. Al snel wordt ze meegevoerd naar zijn kasteel Genaëlim en ontmoet ze zijn lieftallige familie. Van haar stuk gebracht door deze plotselinge ontwikkelingen, weet Ellianys niet wat ze moet doen, maar wanneer blijkt dat haar eerste grote liefde nog in leven is, lijkt er meer aan de hand te zijn...

    onbekende personen
    romantiek
    speelt zich af in een verzonnen, middeleeuws land



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb zowel onbekende personen als Fan fiction op mijn profiel staan. Ik zou je aanraden om gewoon even een kijkje op mijn profiel te nemen, want anders gaat dit een hele lange post worden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    kijk eens rond op mijn profiel, want dit gaat anders te lang zijn, ik kan je zeggen dat ik :

    Marvel fan comics heb met een eigen toest - Avengers
    Assassins Creed fan comic : eigen toets
    Pirates of the caribbean fan comic
    fan comics algemeen.
    twee co writers verhalen.
    :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    When she was just a girl,
    she expected the world.
    But it flew away from her reach,
    so she ran away in her sleep.
    And dreamed of
    paradise




    Een witte baby wordt door een vrouw van de Masaï geadopteerd nadat haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk. Ze noemt het meisje Nalangu, wat 'van ver gekomen' betekent. Nalangu wordt opgevoed als een echte Masaï en weet niet beter dat ze daar thuishoort. Net als alle andere meisjes van haar leeftijd is ze uitgehuwelijkt aan een oudere man met meerdere vrouwen, maar ze raakt verliefd op een jonge krijger van haar leeftijd. Kurary en zij zien elkaar in het geheim, niemand mag van hun liefde weten. Op haar zeventiende verjaardag stopt er een jeep bij de stam en twee blanken mensen stappen uit. Nalangu's leven zal voorgoed veranderen.


    x Geschreven door Intouchables
    x Geen fanfiction
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken in het Nederlands
    x Soundtrack



    Nalangu

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 20:55 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear





    Vaarwel lieverd
    Hoe ver je ook bent, ik zal aan je denken
    Waar ik ook ben, je blijft bij mij
    Ik zal mijn leven leven
    Zo goed als het kan
    Voor jou en voor mij

    Vaarwel lieverd
    Je hebt geen pijn gehad
    Dus rust maar vredig en kalm
    Ik zal over je waken
    Tot aan het einde van mijn dagen
    Ik zal je niet vergeten

    AWOLNATION


    Duur: 28-03-2014 tot 07-04-2014
    Leeftijd: AL
    Genre: Drama, Onbekende personen


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een schaduwziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de schaduwzielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries
    Proloog


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.