• Hoi! Ik vroeg me af, wat is jullie favoriete kledingstijl, mocht je er één (of een paar) moeten kiezen? En wat draag jezelf voor kleding? Hoeft niet een bepaalde stijl te zijn want natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl, maar zou leuk zijn als je het probeerde te omschrijven. En andere uiterlijk kenmerken? Wat doe je bijvoorbeeld met je haar? Heb je piercings, tattoo's, etc.? Ben erg benieuwd,


    I look inside myself and see my heart is black.

    Occult schreef:
    (...)
    Dat valt nog wel mee?
    Whoops ^^ ik had de datum verkeert gelezen. Vergeef mijn brutaliteit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zou niet weten hoe ik mijn kledingstijl moet omschrijven. In ieder geval ben ik dol op shirtjes met printjes, in de winter draag ik meestal sweaters. Ik heb veel kleurtjes in mijn kast en je zult me niet gauw in een jurkje of rokje zien.

    Ik heb niet echt een stijl, maar ik draag vooral vrolijke outfits. Ik houd van sweaters en broeken met print. Verder draag ik eigenlijk nooit jurkjes en rokjes (ik heb precies 1 jurk), want ik vind dat mij gewoon niet zo goed staan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Strakke treggins met mooie, kleurrijke blousjes/truitjes. Los haar of een vlechtje en mijn grote liefde, mijn nike runner shoes (H)


    I was an angel living in the garden of evil

    Afhankelijk van mijn humeur verandert het van heel vrouwelijk, denk oa bohemian/artsy (deftige blouse, dunne sjaal, effen skinny broek en laarsjes) naar alternatief (zwarte skinny's met of zonder prints, bandshirts en combat boots). De stijl waar ik het meeste in rondloop is eigenlijk een heel casual skaterstyle achtig iets. Met skinny broeken (met of zonder print, soms ook ripped), losse one shoulder shirts of gewoon topjes onder een jeansvestje, vans, soms eens een beanie en een oversized zwarte sjaal.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Das echt elke dag anders, de ene dag draag ik zwarte broek, band shirt met denim blouse en Vans-- andere dag draag ik los bloemenprint topje met een blazer, laarsjes en skinny Jeans-- like gewoon erg basic denk ik?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Van klassiek tot streetwear . Zo een beetje alles wel als het maar niet te extreem is . Nuja mijn stijl is nogal ingewikkeld


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Vrouwelijk, schattig - kant, etc. Best wel modebewust, tegenwoordig.



    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 9:10 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het word nu warmer du meer korte broekjes en ik heb zelfs twee jurkjes gekocht! draag normaal nooit jurkjes!
    Normaal draag ik gewone spijkerbroeken, of wat lossere met een laag kruis zeg maar! (leuker dan dat het nu klinkt)
    Vaak draag ik mijn witte allstars, knal groene met fluor gele Puma's (ook leuker dan dat het nu klinkt!) of mijn Dr. Martens!
    Met gewoon een hempje en een vest of een spijkerjasje/spijkerbloesje.
    Mijn haar heb ik vaak los omdat het er in een staart niet uitziet. Heb blonde krullen die echt niet te hanteren zijn!
    Verder ben ik niet echt van de accesoires en draag ook geen oorbellen (ik heb geen gaatjes)
    Als je dit leest. Ik ben niet zo raar als jullie nu misschien denken! Volgens mij zie ik er redelijk normaal uit.
    Ik draag ook geen overweldigende make-up. Alleen een beetje mascara en soms wat concealer maar eigenlijk ben ik daar meestal te lui voor!
    volgens mij reageer ik heel laat maar dat is toch niet erg?
    xx


    BloemO

    Zomer of winter, ik heb altijd een lange broek aan. Meestal ook een vest.
    Altijd een skinny, meestal donkerblauw/zwart. Zwarte Vans waar een gat inzit bij mijn teen (maar ik kan er nog geen afscheid van nemen). Een shirt dat best los zit, want ik heb een hekel aan strakke shirts. En dan een vest wat vaak veel te groot is (: En ik hou van lange sokken. Zelfs in de zomer.

    Ehm.. Alternatief, denk ik. Veel zwart en dan vooral veel zwarte jurkjes. Ook draag ik erg veel lichtere losse spijkerbroeken met daarop bandtruien. Dusja, dat x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman