• Hoi! Ik vroeg me af, wat is jullie favoriete kledingstijl, mocht je er één (of een paar) moeten kiezen? En wat draag jezelf voor kleding? Hoeft niet een bepaalde stijl te zijn want natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl, maar zou leuk zijn als je het probeerde te omschrijven. En andere uiterlijk kenmerken? Wat doe je bijvoorbeeld met je haar? Heb je piercings, tattoo's, etc.? Ben erg benieuwd,


    I look inside myself and see my heart is black.

    Uiteenlopend, vooral dit:




    Enige foto's die ik heb, lol.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 16:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Plain, comfy shit. Voor het eerst in 100 jaar iets wat op een skinny lijkt gekocht ahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Plain, comfy shit. Voor het eerst in 100 jaar iets wat op een skinny lijkt gekocht ahaha.


    Sam, tha boss, with her skinny jeans. Niceeeeé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, meestal blousejes of een blazer of een sweater of een vestje.
    Maar wel altijd lange mouwen xD
    En ik heb eigenlijk altijd gewoon een staart in, verder doe ik niet zoveel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sportief en dan het liefste ook nog eens extra oversized. Voorbeeldjes van google:



    .

    euhm... artistiek? Zo'n beetje verwarde dichter noem ik het. Ik hou van bloesjes die ik tot mijn elleboog kan oprollen, beetje bohemian, beat, artsy en indy door elkaar denk ik. Oh en ik draag vaak een zwarte blazer. en de typische oversized zwarte wollen sjaal


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Beetje street, maar ik draag naar school wel redelijk normale dingen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn kledingstijl is niet zo goed te beschrijven. Als ik me tegendraads voel, draag ik nonchalante kleding die ik van Avril Lavigne heb afgekeken en maak ik mijn ogen ook heel donker op. De dag erna draag ik misschien wel een nette, vrouwelijke outfit met een zo'n natuurlijk mogelijke make-up.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alles van h&m, New Looken Urban Outfitters. En ik ben ook serieus aangetrokken tot van die sportieve vestjes - baseball? - en t-shirts met streepjes ^^


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nogal gewoontjes, maar ik heb ook niet zo veel kleren en mag niks uitproberen van m'n ouders, ze vinden me daar te jong voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stumph schreef:
    Alternatief vooral maar heel soms emo/gothic achtig. Mijn haar is altijd wel wit/groen/blauw/oranje/enzovoort. Ik heb een enorme liefde voor panty's met kniekousen er over heen en daar onder leren laarsjes. Een oversized skull shirt er natuurlijk op! En mijn hoeden kan ik niet missen. Het is echt een mix van van alles wat eigenlijk. Ik heb in mijn linkeroor een helix en in mijn rechter een tragus, maar een tattoo durf ik absoluut niet te nemen.


    Dit! Alleen hier laarsjes van stof :]



    Sorry voor de slechte kwaliteit.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 19:49 ]

    Morgarath schreef:
    (...)

    Dit! Alleen hier laarsjes van stof :]



    Sorry voor de slechte kwaliteit.


    Holy shit dat is best een gave outfit.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Stumph schreef:
    (...)

    Holy shit dat is best een gave outfit.
    was het echt nodig om dit topic te bumpen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)was het echt nodig om dit topic te bumpen?

    Dat valt nog wel mee?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''