• Hoi! Ik vroeg me af, wat is jullie favoriete kledingstijl, mocht je er één (of een paar) moeten kiezen? En wat draag jezelf voor kleding? Hoeft niet een bepaalde stijl te zijn want natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl, maar zou leuk zijn als je het probeerde te omschrijven. En andere uiterlijk kenmerken? Wat doe je bijvoorbeeld met je haar? Heb je piercings, tattoo's, etc.? Ben erg benieuwd,


    I look inside myself and see my heart is black.

    Kleurrijk, vrolijk, volwassen, vrouwelijk, opvallend, anders.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Medousa schreef:
    (...)
    Sure. I like/love weird things. Lemme see :d


    Okay. c: Er staat alleen nauwelijks iets op omdat er nog fatsoenlijke foto's moeten worden gemaakt van de rest en 90% van wat ik in opdracht maak is niet mijn eigen ontwerp dus dat kan ik er niet in zetten.

    http://www.officialshowbiz.com/portfolio-fashion.html

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:22 ]


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Okay. c: Er staat alleen nauwelijks iets op omdat er nog fatsoenlijke foto's moeten worden gemaakt van de rest en 90% van wat ik in opdracht maak is niet mijn eigen ontwerp dus dat kan ik er niet in zetten.

    http://www.officialshowbiz.com/portfolio-fashion.html


    Holy shit dat steampunk princess jacket is keimooi.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Okay. c: Er staat alleen nauwelijks iets op omdat er nog fatsoenlijke foto's moeten worden gemaakt van de rest en 90% van wat ik in opdracht maak is niet mijn eigen ontwerp dus dat kan ik er niet in zetten.

    http://www.officialshowbiz.com/portfolio-fashion.html

    Nice. Hoe lang ontwerp je al? Ik vind dat van die laatste foto's wel iets hebben hehe.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volbeat schreef:
    (...)

    Holy shit dat steampunk princess jacket is keimooi.


    Thank youuu<3 Kan niet wachten tot ie gedragen wordt, want het meisje waar ie voor is is ook echt zo mooi


    I look inside myself and see my heart is black.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nice. Hoe lang ontwerp je al? Ik vind dat van die laatste foto's wel iets hebben hehe.


    Thanks! En nu ongeveer 4 jaar. c:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik draag meestal een donkerspijker broek, het liefst baggy en daar dan een t-shirt met een blouse, vest of iets anders bovenop. Meestal donker kleuren een klein best wel tikketje jongensachtig.


    ©1998

    Zelf draag ik echt veel verschillende dingen (wel veel alternatief though). Meestal is het wel zwart, daar kies ik niet bewust voor, maar die kledingstukken die ik mooi vind, zijn gewoon bijna altijd enkel in donkere kleuren te koop. Ik heb op het gebied van make-up enkel wat nodig voor onder mijn ogen - donkere kringen, kuch. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar mensen bleven maar zeuren "ben je moe?". Nou, nee, maar ik heb gewoon pech daarmee. :'D

    Ik houd van alternatieve stijlen (met uitzondering van emo/scene en die shizzle). Zo vind ik Steampunk geweldig, maar ook Keltisch en Victoriaans.

    Ik draag vooral veel zwart. Als ik make-up draag maak ik alleen mijn ogen op en ik leg vaak ook een nadruk op mijn haar.



    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 13:23 ]


    26 - 02 - '16

    Alternative stuff. Heb er alleen geen geld voor :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat ik 't wel kan beschrijven als casual..



    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 12:01 ]


    To infinity and beyond •

    @ Huf: Oeh, you are so pretty.

    En ik ben .. mezelf, ik weet niet echt hoe ik het kan noemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Oooh, steampunk! Ik houd er van! Ben zelf bezig met een paar steampunk outfits te maken. Niet voor het dagelijks leven dan maar meer voor op het podium. Echt super tof dat je er ook van hou. ^^


    Serious? Yo kiddin' me? Ik kan wel wat naaien, maar niet zó goed! Kun je ene keer wat foto's sturen? c: Ja, haha, het is echt vet. Ik zou graag ook een outfit hebben, maar ik ga eigenlijk nooit naar cosplay events, meetings, etc.
    Speel je in een band? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uhh, stoere kleding. Ik hou van ripped jeans enzo. Korte broek met kniekousen.. Maar wel gewoon vrouwelijk. En strakke kleding.
    Ik heb een tijger tattoo op m'n arm, best groot.
    Tja.. dunno. Heb geen foto's van mijn kleding, tho.

    Krullen


    Tattoo

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 16:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik val onder de catagorie casual alternatief hehe

    Maar ik maak fantasy kleding


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.