• Hoi! Ik vroeg me af, wat is jullie favoriete kledingstijl, mocht je er één (of een paar) moeten kiezen? En wat draag jezelf voor kleding? Hoeft niet een bepaalde stijl te zijn want natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl, maar zou leuk zijn als je het probeerde te omschrijven. En andere uiterlijk kenmerken? Wat doe je bijvoorbeeld met je haar? Heb je piercings, tattoo's, etc.? Ben erg benieuwd,


    I look inside myself and see my heart is black.

    Scurrilous schreef:
    Mijn kledingstijl zou ik niet als opvallend omschrijven, maar ook niet als standaard. Soms vind ik het heerlijk om in een warme trui rond te lopen, andere dagen draag ik liever iets heel vrouwelijks (jurkjes en dergelijke). Ik draag voornamelijk zwart/grijs en groen, maar niet uitsluitend.
    Verder probeer ik er vaak niet te lief uit te zien, door te kiezen voor bepaalde accessoires die wat meer naar het alternatieve neigen.

    De bovenste twee outfits heb ik in mijn bezit, en de derde zou ik graag in mijn bezit willen hebben.







    Verder qua uiterlijk, haar bijna altijd los. Make-up loos.


    De derde kan ik niet zien, maar de rest klinkt/ziet er tof uit!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Medousa schreef:
    (...)
    Haha, nicee! Waar kocht/koop jij je kleding?


    Ik vind vaak dingen bij tweedehands winkeltjes of op eBay. En H&M. Maar ik maak ook veel zelf.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Alternatief vooral maar heel soms emo/gothic achtig. Mijn haar is altijd wel wit/groen/blauw/oranje/enzovoort. Ik heb een enorme liefde voor panty's met kniekousen er over heen en daar onder leren laarsjes. Een oversized skull shirt er natuurlijk op! En mijn hoeden kan ik niet missen. Het is echt een mix van van alles wat eigenlijk. Ik heb in mijn linkeroor een helix en in mijn rechter een tragus, maar een tattoo durf ik absoluut niet te nemen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ateara schreef:
    Wejoo, jij bent ook een mannelijke Quizletter
    Ik heet je welkom in het mannenteam _O_


    Yessss, ik voel me zeer welkom nu. Ik zit hier al een tijdje hoor, maar was ff dood. Blij dat ik me weer bij het mannenteam kan voegen hahaha.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Deilia schreef:



    Heb mijn kledingstijl altijd willen zien als simpel maar het wel een beetje apart willen houden. Heb momenteel 2 helixen in een oor, bijna altijd winged eye liner.

    Dit. Maar dan ander hoofd 'nzo...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volbeat schreef:
    Alternatief vooral maar heel soms emo/gothic achtig. Mijn haar is altijd wel wit/groen/blauw/oranje/enzovoort. Ik heb een enorme liefde voor panty's met kniekousen er over heen en daar onder leren laarsjes. Een oversized skull shirt er natuurlijk op! En mijn hoeden kan ik niet missen. Het is echt een mix van van alles wat eigenlijk. Ik heb in mijn linkeroor een helix en in mijn rechter een tragus, maar een tattoo durf ik absoluut niet te nemen.


    Liefde voor jouw kledingstijl wow. <3


    I look inside myself and see my heart is black.

    Beetje baggy, heel nonchalant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Orchard schreef:
    (...)
    Dit. Maar dan ander hoofd 'nzo...


    Pff jouw hoofd dan. Kutwijf.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een paar jaar geleden droeg ik vooral veel harde, felle kleuren (blauw, roze, geel, groen) en studs en spikes en stijlde ik mijn haar.
    Nu...is mijn stijl wat moeilijk te beschrijven omdat het best uiteenlopend is. Ik draag vooral aardetinten (mos-/legergroen, donkerrood, zwart, grijs). De meeste sieraden die ik draag zijn koperkleurig, behalve de paar armbandjes die ik (bijna) altijd om mijn polsen draag en 3 zilveren ringen die ik nooit afdoe. Ik heb al 4(?) jaar dezelfde bril met zwart montuur en ik verf mijn haar bruin. Qua make-up draag ik alleen oogpotlood en mascara. Omdat ik het nooit koud heb draag ik meestal een shirt met korte mouwen, vaak met een opdruk, en een vestje of blouse erover. Bijna nooit een shirt met lange mouwen of een trui. Ik zal nooit een rokje dragen en mij niet gezien met glitters. Studs en leer draag ik nog steeds though.
    Tot een week of 5 geleden droeg ik altijd alleen 1 oorbel in mijn linkeroor. Maar nu heb ik er twee gaatjes bij laten prikken (makes 3 in total). Ik zou heel graag een tattoo willen maar ik ben bang voor naalden...so... Ik overweeg er pas een te nemen als ik over 2 jaar nog steeds de zelfde tattoo zou willen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:32 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Ik vind vaak dingen bij tweedehands winkeltjes of op eBay. En H&M. Maar ik maak ook veel zelf.

    Je maakt zelf? Omg nice. Zieen! ^^ Of ben je verlegen over je kunsten? C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, ik vind het altijd moeilijk om mijn kledingstijl te omschrijven. Het is vrij simpel, maar ik volg de mode dan weer totaal niet. Ik zoek gewoon uit wat ik leuk vind en dat draag ik, zeg ik maar altijd. ^^ Ik ben wel echt dol op een beetje Japanese/Asia inspired kleding, maar vaak kan ik dat niet echt vinden, alleen op internet met veel verzendkosten en alles... maar ik heb er wel het één en ander van. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Medousa schreef:
    (...)
    Je maakt zelf? Omg nice. Zieen! ^^ Of ben je verlegen over je kunsten? C:


    Haha nee hoor, ik ben momenteel fulltime fashion designer dus ik doe niet anders dan mijn werk verkopen (letterlijk en figuurlijk). Maar momenteel het enige wat ik online heb staan zijn meer aparte dingen, niet voor het dagelijks leven. Idk of je dat wilt zien? D:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik vind het altijd moeilijk om mijn kledingstijl te omschrijven. Het is vrij simpel, maar ik volg de mode dan weer totaal niet. Ik zoek gewoon uit wat ik leuk vind en dat draag ik, zeg ik maar altijd. ^^ Ik ben wel echt dol op een beetje Japanese/Asia inspired kleding, maar vaak kan ik dat niet echt vinden, alleen op internet met veel verzendkosten en alles... maar ik heb er wel het één en ander van. (:


    eBay is daar wel goedkoop voor meestal! Of Lightinthebox ofzo. Als je het daar kunt vinden dan. ^^


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    eBay is daar wel goedkoop voor meestal! Of Lightinthebox ofzo. Als je het daar kunt vinden dan. ^^


    Ik heb niet zulke goede ervaringen met eBay, dus sindsdien ben ik daar een beetje schrikachtig mee. :') Maar ik zal eens rondkijken op die andere site, thanks. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha nee hoor, ik ben momenteel fulltime fashion designer dus ik doe niet anders dan mijn werk verkopen (letterlijk en figuurlijk). Maar momenteel het enige wat ik online heb staan zijn meer aparte dingen, niet voor het dagelijks leven. Idk of je dat wilt zien? D:

    Sure. I like/love weird things. Lemme see :d


    Don't walk. Run, you sheep, run.