Een paar jaar geleden droeg ik vooral veel harde, felle kleuren (blauw, roze, geel, groen) en studs en spikes en stijlde ik mijn haar.
Nu...is mijn stijl wat moeilijk te beschrijven omdat het best uiteenlopend is. Ik draag vooral aardetinten (mos-/legergroen, donkerrood, zwart, grijs). De meeste sieraden die ik draag zijn koperkleurig, behalve de paar armbandjes die ik (bijna) altijd om mijn polsen draag en 3 zilveren ringen die ik nooit afdoe. Ik heb al 4(?) jaar dezelfde bril met zwart montuur en ik verf mijn haar bruin. Qua make-up draag ik alleen oogpotlood en mascara. Omdat ik het nooit koud heb draag ik meestal een shirt met korte mouwen, vaak met een opdruk, en een vestje of blouse erover. Bijna nooit een shirt met lange mouwen of een trui. Ik zal nooit een rokje dragen en mij niet gezien met glitters. Studs en leer draag ik nog steeds though.
Tot een week of 5 geleden droeg ik altijd alleen 1 oorbel in mijn linkeroor. Maar nu heb ik er twee gaatjes bij laten prikken (makes 3 in total). Ik zou heel graag een tattoo willen maar ik ben bang voor naalden...so... Ik overweeg er pas een te nemen als ik over 2 jaar nog steeds de zelfde tattoo zou willen.
[ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:32 ]
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran