• Creepypasta

    Creepypasta's zijn korte horror verhalen die op deze site staan weergegeven.

    Ik lees best veel verhalen hierop, maar tegenwoordig luister ik ze ook heel erg vaak, voornamelijk van deze drie youtube accounts :
    MrCreepyPasta
    CreepsMcPasta
    CreepyPastaJr

    Lezen of luisteren jullie ook wel eens creepypasta's ? En wat zijn jullie favorieten ?


    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:04 ]


    Credendo Vides

    Ik had hier ooit een heel uitgebreid topic over gemaakt met allerlei links erin, maar die is een beetje dood geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Haha oké, die had ik nog niet gezien :X


    Credendo Vides

    Gevonden!
    ik kan er ook wel een youtube stukje inplaatsen.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Gevonden!
    ik kan er ook wel een youtube stukje inplaatsen.


    Oké, maar bij dat topic is het dan wel weer opeens vreemd om op te bumpen, er is al 185 dagen niet meer gereageerd daar XD
    Maar wat zijn jouw favorieten ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, maar bij dat topic is het dan wel weer opeens vreemd om op te bumpen, er is al 185 dagen niet meer gereageerd daar XD
    Maar wat zijn jouw favorieten ?


    Mag wel, hoor. ;3

    Mijn favorieten zijn
    The Russian Sleep Experiment
    Gateway of the mind
    Candle Cove
    Julia Legare
    Love
    Minor corrections


    Your make-up is terrible

    Oké (:
    The Russian Sleep Experiment en Candle Cove vond ik ook geweldig !
    Ik vind Bedtime, Tulpa,your secret admirerer, obsessive compulsive en nog talloze anderen ook mooi (: De laatste is eigenlijk helemaal niet zo eng, maar het is een mooi verhaal.
    Bij de secret admirerer was voor mij vooral creepy omdat er op het eind gezegd word.(Heb hem geluisterd) "I'm almost at your door." En twee seconden later ging ook echt mijn slaapkamerdeur open en ik schrok me rot XD


    Credendo Vides

    Ik vond Tulpa echt weird, haha. Ik heb ze nog lang niet allemaal gelezen, maar kijken doe ik niet, behalve met Creepy gaming. Omdat ik slechthorend ben versta ik er vaak niks van, soms hebben ze echt vreemde accenten.


    Your make-up is terrible