• Het is allemaal erg gezellig, of eigenlijk erg ongezellig, op de campus van de universiteit waaraan Zayn, Louis, Harry, Liam en Niall samen met hun 5 zusjes studeren. De meiden zijn vriendinnen met elkaar, maar de jongens haten elkaar intens en zitten allemaal bij verschillende groepen die de school verdelen. Toch zijn ze allemaal gevallen voor een van de vriendinnen van hun zusjes, de zusjes van hun grootste vijanden dus. De jongens willen allemaal natuurlijk graag bij hun vriendinnetjes zijn, maar willen ondertussen ook aanzien houden in hun groepen en hun eigen zusjes beschermen tegen de andere jongens. Dit kan alleen maar heel erg veel drama opleveren. Zal de liefde overwinnen of zal de haat alles verpesten?

    Rollen:

    Jongens:

    Harry styles: Kanga
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Niall Horan: BlackDesire
    Louis tomlinson: Oceanus
    Liam payne: Whisperings

    Meisjes: (zusje en vriendinetje van)

    - Sophia (soph) Tomlinson//Vriendinetje HarrysweetDemon
    -Nia Horan//vriendinetje Liam Pwettyness
    - Caliana 'Cali' Luna Styles//vriendinetje zayn DemonTeddy
    -Yasmin Amberlynn Malik./ vriendinetje Niall Whisperings
    -zus van liam / vriendinetje van louis lilangel

    Regels:

    -Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!- OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin en SweetDemon maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    Het is maandagochtend, 10 voor half 9. Over 10 minuutjes begint de eerste schooldag na de meivakantie. Iedereen zit al plannen te maken voor de zomervakantie, maar ondertussen lopen de spanningen tussen de 5 aardsvijanden ook steeds hoger op door de stres die het einde van het schooljaar met zich mee brengt. Voor alle vakken moet nog van alles worden gedaan, en ondertussen proberen ze allemaal nog hun zusjes te beschermen en hun relatie lopende te houden. Alles staat echt op springen en er kan dus ook echt van alles gebeuren. Op dit punt weet alleen nog geen enkele jongen van elkaar dat hun zusjes relaties hebben met hun aardsvijanden.

    Veel plezier :)


    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 12:45 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Mijn topics ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MT


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (oeps er is iets mis met mijn titel XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Ik reageer zo of morgen.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    MT


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    (ik reageer morgen)


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Cali kon nog net een gaap onderdrukken. Ze had deze nacht niet veel geslapen, waarschijnlijk omdat ze die avond te vroeg in bed was gaan liggen. Dan kon ze nooit echt snel in slaap vallen. Ze had van alles geprobeerd zelf schaapjes tellen. Maar dat was niet echt gelukt. De laatste keer dat ze op de klonk had gekeken was het half drie geweest. Niet veel daarna was ze dan ook eindelijk in slaap gevallen. Nu liep ze de school binnen. Ze vond het best jammer dat de vakantie voor bij was. Maar dit betekende wel dat ze al haar vrienden weer zou zien en natuurlijk hem. Zayn. Een korte zucht verliet haar lippen terwijl ze een hand door haar haren heen haalde. Ze had haar haren dit keer los gelaten en had enkel een borstel door haar haren gehaald. Ze had vandaag zeker geen zin om ook maar moeite te doen. Toch had ze zich opgemaakt. Aangezien ze er vooral nu uit zou zien als een zombie omdat ze nu nog bleker was dan normaal omdat ze redelijk moe was. Misschien had ze beter wat koffie kunnen drinken voor ze ook maar naar school ging. Eenmaal bij haar kluisje maakte ze die open zette haar tas op de grond en trok haar jas uit. Ze hing hem op aan het haakje en haalde er nog even haar mobiel uit. Zodra ze die in de zak van haar rok had pakte ze haar tas weer op en legde een paar boeken in haar kluisje. Cali bekeek haar zelf nog even in de spiegel voor ze haar tas dicht riste en die over haar schouder sloeg. Ze was klaar voor weer een nieuwe school dag.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Hey


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Nog nooit was ik zó blij dat mijn wekker afging op de eerste schooldag na een vakantie. Meestal zeikte ik dan over de vreselijke leraren en de onverdiende zesjes die ik alsnog kreeg. Maar ik was vrij opgewekt. Hoezo? Één woord; Nia. Het meisje maakte mijn hele dag weer goed, zelfs al had ik totaal geen zin in school. Nia en ik hadden al een tijdje een relatie en ik was erachter gekomen dat ze echt een prachtmeisje was. Ze leek, qua karakter, helemaal niet op haar broer, Niall Horan, de sukkel. Ik haatte die gast. Het was dat Nia zijn zusje was, anders had ik hem afgemaakt. Dat zei ik ook altijd over Louis Tomlinson, Zayn Malik en Harry Styles. Wat een idioten waren dat, allemaal. Nia en ik hadden onze liefde nog niet bekend gemaakt, maar ik verwachtte dat Niall erg boos zou worden. Zou ik ook zijn.
    Toen ik even later al mijn spullen in mijn tas propte, bedacht ik me of ik Nia moest ophalen met mijn motor. Ik hoopte dat Niall al weg was, dan had ik wat tijd alleen met haar. Ik greep naar mijn telefoon, een iPhone5, ik was best trots op het toestel. In de contactenlijst zocht ik naar de M van My Love en klikte op het nummer. Nu maar hopen dat Nia nog niet naar school was.

    [Ik ga zometeen met Yasmin reageren.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nia Horan.

    Met een geïrriteerde grom draaide Nia zich om in haar bed. De wekker ging veel te hard voor haar zin, en dan had ze ook nog eens school. Al die saaie lessen die haar niks boeide. En ze kon niet eens bij haar geweldige vriend : Liam, gaan zitten omdat haar broer dan woedend zou worden omdat ze elkaar niet moeten hebben. Met een kreun kwam ze uit haar bed, en slofte naar beneden. Ze ging zitten aan de keukentafel, haar moeder zette de kom met muesli voor haar neus en een glas melk, zoals gewoonlijk. Ja ze was nou eenmaal verslaafd aan haar muesli met glas melk in de ochtend. En als ze deze niet kreeg, dan was ze er sacherijnig. Niall kon dat wel weten, toen ze een keer een weekje alleen waren, was de muesli op en ging hij het niet halen, waardoor ze hem afgebitcht had. Uiteindelijk had ze haar muesli wel gekregen. Vrolijk at ze het op, gaf een kus op de wang van haar moeder en ging terug naar boven om zic om te kleden. Niet veel bijzonders, een simpele witte skinny jeans, een lichtroze blousse en een witte blazer. Ze twijfelde even over haar schoenen. Liam was een stuk langer, ook al zaten haar vans een stuk confortabeler. Toch pakte ik een paar lichtroze pumps vanuit mijn kast en doe ze aan. Mijn haren haal ik alleen een borstel doorheen. Het zat gelijk goed en ik doe enkel een laagje mascara op. Mijn telefoon, een Iphone 4S ging af, en ik keek op het schermpje, waar "Cutie <3 " op stond. Mijn glimlach kon niet groter. Ik pakte op, terwijl ik mijn tas inpakte. " Goodmorning, Love." Zei ik vrolijk.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Liam James Payne

    Ik wachtte totdat Nia opnam, míjn meisje. Als één iemand ook maar met zijn tengels aan haar zou komen, was diegene dood. Serieus. Dan zou ik, softie Liam, even laten zien dat het wel om Nia ging, niet om een stom wijf. Al snel werd er opgenomen. 'Goodmorning, love.' begroette ze me vrolijk. Ik glimlachte. Dat was dus typisch een begroeting die alleen Nia kon bedenken. Nou ja, iedereen kon het wel bedenken, maar niemand kon het zeggen als Nia, vol liefde. 'Hello, my beautiful lady.' glimlachte ik. Ze had echt helemaal niks mee van Niall. Ze was gewoon geweldig. Er waren maar drie perfecte vrouwen over de hele wereld. Nia, mijn moeder, en mijn zusje. Ja, mijn zusje was mijn grootste trots. Ook voor haar gelde, als iemand met zijn vingers aan haar zou komen, daagde je me gewoon uit. 'Zal ik je ophalen met de motor?' vroeg ik. 'Dan hoef je niet zo ver te lopen, áls je ging lopen.' Ik wilde niet dat Nia zich teveel inspande. Dan kon ik haar net zo goed eventjes trakteren op een ritje naar school. Ik deed het met liefde hoor, vooral nu ik mijn vriendin weer ging zien.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Julia Payne


    Een protesterende kreun ontsnapt uit mijn mond wanneer ik mijn wekker hoor afgaan. Snel zet ik hem uit om van het vreselijke geluid af te zijn. even rek ik me uit en vervolgens duw ik mezelf uit bed. Ik ben niet echt een ochtend mens, ik heb altijd even de tijd nodig om op gang te komen maar zodra ik dan ook eenmaal op gang ben is het oke. Ik haal een leuk jurkje uit mijn kast, aangezien het warm genoeg buiten is kan het prima. Nadat ik me heb omgekleed kam ik mijn haar zorgvuldig uit. Een klein beetje mascara en oogpotlood doe ik nog op een bekijk dan het resultaat in de spiegel, een tevreden glimlach op mijn gezicht. Ik pak mijn tas uit de hoek van mijn kamer en loop naar beneden. beneden trek ik mijn bijpassende pumps aan en met een glimlach loop ik verder 'Goedemorgen allemaal' zeg ik vrolijk. Ik pak een appel uit de fruitschaal, ik ontbijt altijd met een appel, als er geen appels zijn kan ik erg chagrijnig worden het ontbijt is immers het belangrijkste maaltijd van de dag. Ik laat me op een van de stoelen neerzakken en neem een hap van mijn appel.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 8:19 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Niall Horan

    Ik had me vandaag al weer verslapen wat betekende dat ik te laat op mijn normale 'schema' zat. Ik had nu nog 10 minuten om mijn tanden te poetsen, mijn haren te doen, te eten, en mijn tas te pakken en om vervolgens naar school te gaan. Vooral dat eten was een van de belangrijke dingen. Ik had me wel eens vaker verslapen maar vaak kon ik het nog net altijd redden. Dat was dit nu helaas niet het verhaal. Dus al half aan kledend rende ik naar de keuken waar ik de koelkast los trok. Mijn blik gleed door over de inhoud en pakte een pak yoghurt uit de koelkast. Zodra ik die op het aanrecht had gezet pakte ik een kom en deed daar wat yoghurt in. Vervolgens liep ik al etend weer naar boven waardoor ik langs de kamer van mijn zusje kwam. Kort trok ik vragend mijn wenkbrauwen op zodra ik de woorden 'goodmorning love' hoorde. Had mijn kleine zusje nu een liefje? Een korte grijns verscheen op mijn gezicht. Misschien moest ik er maar eens achter komen wie het was. Echter had ik zin om Nia te pesten dus klopte ik kort tegen de deur aan. "Morning sunshine. ik weet dat ik lief ben zusje." Grijnsde ik waarna ik door liep om me verder klaar te maken. Eenmaal mijn eten op verplaatste ik me naar de badkamer waar ik me verder klaarmaakte. Onder tussen pakte ik mijn mobiel uit mijn broek zak. Een simpele samsung s4. Ik was niet zo van die iphones. Ik vond ze maar helemaal niks. Ik drukte een van mijn snel toetsen in waar Yasmine onder stond. Niet veel later had ik mijn vriendin een smsje gestuurd. "Goeie morgen, yas Ik hoop niet dat je al op school bent want ik kom zo jouwn kant op. xx" stuurde ik in het smsje.

    Yasmine Amberlynn Malik

    Ik kwam zuchtend mijn bed uit. Zondag, de laatste dag vóór school weer begon. Ik had echt zó geen zin in school. Ik besloot vandaag maar even lekker niets te gaan doen. Ik haalde snel een borstel door mijn haar, simpelweg omdat ik het er anders zometeen niet meer doorheen kreeg, en slenterde naar beneden in mijn Hello Kitty-pyjama. Die had ik ooit gekregen van een vriendin en hij zat best lekker. Ik had verwacht dat Zayn al op was, maar ik zag hem nog niet beneden zitten. Ook mijn ouders waren er nog niet, dat betekende dat ik de bank én televisie voor mij alleen had. Glimlachend zette ik de tv aan en nam ik uitgebreid plaats op de bank. Erg veel bijzonders was er niet, enkel wat oude-mensen-programma's. Saai. Ik wilde net een filmpje pakken, toen er plotseling een melding vanuit mijn telefoon kwam. Een sms'je. Van Niall! Direct werd ik hartstikke vrolijk, niet gezond-vrolijk, bedoel ik dan. Ik hield gewoon veel van de jongen. Hij had iets wat anderen niet hadden. Ik weet enkel niet wat. "Goeie morgen, yas Ik hoop niet dat je al op school bent want ik kom zo jouwn kant op. xx", stond er in het sms'je. Waarom zou ik al op school moeten zijn? Shit! Het is maandag, geen zondag! Snel begon ik terug te sms'en. "Is goed ik moet me nog omkleden, zie je zo, loveyouxxx". Ik drukte op het "verstuur"-knopje en racete naar boven. Snel trok ik een setje uit de kast, kleedde me om en deed mijn haar in een zeemeerminnenvlecht. Hgt duurde even voordat her erin zat, maar dan had je ook wat. Toen ik klaar was besloot ik maar mijn tas in te gaan pakken, Niall kon elk moment op de stoep staan.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa