• Het is allemaal erg gezellig, of eigenlijk erg ongezellig, op de campus van de universiteit waaraan Zayn, Louis, Harry, Liam en Niall samen met hun 5 zusjes studeren. De meiden zijn vriendinnen met elkaar, maar de jongens haten elkaar intens en zitten allemaal bij verschillende groepen die de school verdelen. Toch zijn ze allemaal gevallen voor een van de vriendinnen van hun zusjes, de zusjes van hun grootste vijanden dus. De jongens willen allemaal natuurlijk graag bij hun vriendinnetjes zijn, maar willen ondertussen ook aanzien houden in hun groepen en hun eigen zusjes beschermen tegen de andere jongens. Dit kan alleen maar heel erg veel drama opleveren. Zal de liefde overwinnen of zal de haat alles verpesten?

    Rollen:

    Jongens:

    Harry styles: Kanga
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Niall Horan: BlackDesire
    Louis tomlinson: Oceanus
    Liam payne: Whisperings

    Meisjes: (zusje en vriendinetje van)

    - Sophia (soph) Tomlinson//Vriendinetje HarrysweetDemon
    -Nia Horan//vriendinetje Liam Pwettyness
    - Caliana 'Cali' Luna Styles//vriendinetje zayn DemonTeddy
    -Yasmin Amberlynn Malik./ vriendinetje Niall Whisperings
    -zus van liam / vriendinetje van louis lilangel

    Regels:

    -Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!- OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin en SweetDemon maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    Het is maandagochtend, 10 voor half 9. Over 10 minuutjes begint de eerste schooldag na de meivakantie. Iedereen zit al plannen te maken voor de zomervakantie, maar ondertussen lopen de spanningen tussen de 5 aardsvijanden ook steeds hoger op door de stres die het einde van het schooljaar met zich mee brengt. Voor alle vakken moet nog van alles worden gedaan, en ondertussen proberen ze allemaal nog hun zusjes te beschermen en hun relatie lopende te houden. Alles staat echt op springen en er kan dus ook echt van alles gebeuren. Op dit punt weet alleen nog geen enkele jongen van elkaar dat hun zusjes relaties hebben met hun aardsvijanden.

    Veel plezier :)


    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 12:45 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Nia Horan.

    Ik ging verder met het inpakken van mijn spullen en moest blozen toen ik hoorde wat Liam zei. Dat was gewoon lief. Hij was lief. " Graag zelfs, hoef ik niet te lopen." Verstoord keek ik op toen ik mijn broer Niall zag die me weer eens kwam klieren."Zo lief ben je niet, Niall." Zei ik geirriteerd en gooide een oud schrift naar zijn hoofd. Dat hij maar lekker een ander ging klieren. "Sorry Love, Niall deed irritant." verklaarde ik hem, terwijl ik mijn tas oppakte en mijn kamerdeur achter me sloot, mijn tanden nog even poetste, Niall een beledeging toewierp en naar beneden ging."Kom je me thuis ophalen, of wat verderop, om Niall?" Vroeg ik zacht, terwijl ik een appel pakte en een flesje water uit de koelkast. Mijn horloge gaf vijf voor half aan, dus zei ik dat hij het beter even kon smsen. Ik pakte mijn jas, deed deze aan, gaf beidr ouders een kus en schreeuwde naar Niall dat hij te laat zou komen. Ik pakte de sleutels van het kastje in de gang, deed de deur 9pen en sloot die weer achter me, kijkend op mijn telefoon wat het zou gaan worden nu.

    (Flutje via gsm.)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Niall Horan

    Het duurde niet lang voor mijn zusje een antwoord terug gaf en de woorden, 'Zo lief ben je niet, Niall' Hoorde. Met een grijns bukte ik om de schrift te ontwijken die vervolgens tegen de muur viel. Ik pakte hem op en smeet hem weer in de kamer van mijn zusje. Echter wel er voor zorgend dat die niet tegen haar aan kwam maar op haar bed belande. "Ik hou ook van jou zusje." Grinnikte ik waarna ik mijn weg vervolgde. Mijn zusje was me alles, ondanks dat we wel eens kibbelde. En echt gewoon ruzie's hadden waar we elkaar vaak de huid vol schelde of elkaar negeerde bleef ik altijd van haar houden. Ik zou ook echt alles voor haar doen. Niemand hoefde haar ook maar pijn te doen of te kwetsen anders had die persoon een zeer groot probleem. Terwijl ik haast iets ongeduldig wachtte op een antwoord spoelde ik mijn mond en liep vervolgens naar mijn slaap kamer. Eigenlijk baalde ik flink dat we niet gewoon bij elkaar konden zijn waar iedereen bij was. Ik moest haar geheim houden voor mijn familie, vooral mijn zusje en natuurlijk mocht Zayn er ook niks van weten. Die gast haatte ik het meest, door hem kon ik mijn meisje niet aan iedereen voorstellen. Maar ergens had deze geheime relatie ook wel iets spannends. Maar ik moest altijd maar opletten en opletten. Dat was het probleem. Zodra ik het bekende deuntje van een smsje hoorde pakte ik mijn telefoon weer op. "Is goed ik moet me nog omkleden, zie je zo, loveyouxxx" Die woorden liet een glimlach op mijn gezicht verschijnen. Onder tussen hoorde ik de bekende stem van mijn zusje die me vertelde dat ik te laat zou komen. "Maak je over mij maar geen zorgen." Riep ik naar beneden. Waarna ik een antwoord begon te typen. "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie liefje, kan ik je op halen of is die broer van je nog thuis? xx" Na dat ik het smsje had verstuurd pakte ik mijn tas en liep naar beneden. Eenmaal daar liep ik terug naar de keuken waar een vaas met bloemen stond. Kort keek ik om me heen om te weten of ik alleen was. Niet lang daarna liep ik met wat eten en een roos naar buiten. Al snel zag ik mijn zusje weer en probeerde de roos achter mijn rug te houden. Zodra ik 'voor' haar liep draaide ik me om en liep achter uit richting mijn auto. "Je weet dat je niet mee kan rijden toch?" Vroeg ik haar nog even voor de zekerheid. Zodra ik mijn auto achter me voelde deed ik de deur open en draaide me snel met de roos voor me om en legde die uiteindelijk voorzichtig op de passagier stoel. Waarna ik mijn tas op de achter bank gooide en in stapte. Na dat ik de deur dicht had gedaan deed ik mijn gordel om en reed toeterend weg. Waarna ik richting Yasmin reed. Hoe dichter bij ik kwam hoe meer er een vrolijk gevoel door me heen gleed. Dit meisje betekende zo veel voor me en ik zou er alles aan doen om haar gelukkig te maken en haar te beschermen. Zodra ik in haar straat was pakte ik mijn telefoon weer op en opende een nieuw bericht. "Ik ben er liefje, sta te wachten in de straat." Stuurde ik waarna ik de roos pakte, mijn gordel af deed en uit stapte om al leunend tegen mijn auto te staan met de roos in mijn hand om op mijn vriendin te wachten. Natuurlijk kon ik naar haar deur lopen en aan bellen maar dan was de kans zeer groot dat iemand me zag. Nu stond ik nog ver genoeg van het huis af om ook maar gezien te worden vanaf daar. Maar het was precies de plek waar ik altijd stond.

    Zayn Malik
    Het was de dag na de vakantie en natuurlijk was ik degene met mijn domme kop die me had verslapen. 3 minuten voor ik weg zou moeten werd ik wakker. Luid gevloek kwam uit mijn keel toen ik de klok slag en ik liep snel naar mijn kast om schone kleren te pakken. Ik had vandaag wat eerder naar school gewilt om nog wat met mijn vriendin rond te hangen, maar nu zou het een wonder zijn als ik voor het einde van het eerste uur op school zou zijn. Beneden hoorde ik wel allemaal gestommel en de ringtone van mijn zusje die naar dezelfde uni ging. "Verdomme Yasmin! Waarom heb je me niet wakker gemaakt?! Je weet dat ik ook eerste uur moet beginnen!" riep ik boos naar beneden terwijl ik naar de badkamer liep. "Als jij vast m'n tas pak kon ik eraan. Dan zijn we nog ongeveer optijd." riep ik weer. Ik was degene met het rijbewijs van ons twee en dus zou zij ook moeten wachten tot ik klaar was. Ik legde mijn kleren weg en deed de douche aan om een snelle douche te nemen. Ik wilde gewoon altijd in de ochtend douchen, zelfs al was ik te laat. Na een snelle douche waar ik mezelf en mijn haar toch helemaal wist te wassen droogde ik me snel af en trok mijn kleren aan. In de spiegel borstelde ik mijn haar, maar ik had er echt geen tijd meer voor, dus ik trok er maar een pet overheen. Daarna deed ik nog wel mijn lenzen in en liep de gang op. Via de keuken om Harley's riem, m'n tas met trainingsspullen en een flesje water te pakken liep ik naar de woonkamer om mijn hond aan te lijnen. Twee weken had het niet gehoeven, maar binnen de schoolgebouwen moest het. Van de tafel pakte ik de autosleutels en ik liep naar de gang in de hoop dat mijn zusje, met wie ik sinds dit jaar samen woonde weg van onze ouders, met mijn tas al klaarstond.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Caliana sloot haar kluisje en beet kort op haar lip. Ze liet haar blik over de mensen heen gaan die in de gang liepen. Tot nu toe zag ze niemand die ze ook maar kende. Ze was zonder haar broer naar school gegaan en hoopte eerlijk gezegd Zayn nog te zien voor de lessen begon. Maar heel zeker was ze hier niet over. Ze wist niet eens of hij al op school was. Caliana pakte haar mobiel en zocht zijn naam op. Zodra ze die had gevonden stuurde ze hem een berichtje. 'kunnen we elkaar nog zien voor school weer begint? x' typte ze. Zodra ze het berichtje verzonden had stopte ze haar telefoon terug in haar zak en besloot naar de kantine te gaan. Daar kon ze haar tijd wel even verdoen voor dat de bel ging en haar eerste les weer begon. Eenmaal in de kantine ging ze op haar vaste plek zitten en haalde haar flesje water uit haar tas. Ze draaide de dop los en nam een slok van het flesje voor ze de dop er weer op draaide. Wat verveeld tikte ze met haar nagels op het tafel blad en keek naar buiten. Uiteindelijk pakte ze haar mobiel weer om eens wat rond te kijken op Tumblr. Ze had al een hele tijd een blog en ze vermaakte zich er vaak op als ze zich verveelde.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Yasmin Amberlynn Malik

    Nadat ik het sms'je had verstuurd, riep Zayn dat ik hem wakker had moeten maken. Ja, wist ik veel. Kon hij dat niet zelf doen of zo? 'Als jij vast m'n tas pak kon ik eraan. Dan zijn we nog ongeveer optijd.' Dat kon ik maar beter doen, anders zou Zayn niet erg blij zijn. Ik woonde nu zo een jaar samen met mijn grote broer en ik vond het helemaal niet erg. Behalve dan dat ík altijd de vieze sokken in de was moet doen, ik wist niet dat Zayn zó stonk. Maar hij kon ook de liefste broer ooit zijn. Wacht eens… wé? 'Eh… Zayn,' begon ik. 'Ik word zo opgehaald. Door… Cheyenne.' Cheyenne was een meisje dat bij mij in de klas zat, ze was hier wel eens over de vloer geweest. Natuurljk kwam zij niet, Niall zou me ophalen. Behalve als ik met Zayn mee moest rijden. Opnieuw liet mijn telefoon weten dat ik een sms'je had, die ik eens goed doorlas. 'Ik kan niet wachten tot ik je weer zie liefje, kan ik je op halen of is die broer van je nog thuis? xx' Awhh, Niall was zó lief. Nou ja, Zayn dacht er wel anders over. Niall en ik waren het beide zat dat we niet samen naar de stad konden of uit eten gaan. Enkel en alleen door míjn broer. "Ja, Zayn is nog thuis, maar dat regel ik wel. Tot zo sweetheart", typte ik in en drukte op versturen. Nog geen vijf minuten later sms'te Niall dat hij stond te wachten in de straat. 'Dag Zayn, ik moet gaan! Zie je op school.' riep ik, waarna ik wilde vertrekken.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Onder het aanlijnen van Harley kreeg ik een smsje met de bekende, licht sensuele en vrij ongepaste ringtone van Cali. Ik keek even en zuchtte. Nee, sorry. Ik moet nog vertrekken. Yas heeft me niet wakker gemaakt en ik ben door m'n wekker heen geslapen. Maar we hebben het eerste uur toch samen les zonder jou broer of mijn zus? Xjes Z Ik verstuurde het en liep naar de gang waar Yasmine dus niet meer was. Die had vast geroepen dat ze weg ging toen ik aan het douchen was. Ze reed nog wel eens met een van haar vriendinnen mee als ik er niet was om haar te rijden. Ik trok dus maar snel mijn zwarte leren jack aan over mijn witte t-shirt en strakke zwarte broek. Ik pakte mijn tas en liep toen snel naar mijn autotje. Ik kroop erin en Harley ging op de bijrijderstoel zitten en ik startte de wagen om naar school te rijden. Het was niet ver, maar goed. Ik floot rustig mee met de radio en Harley hing met z'n hoofd uit het raam. Vandaag zou ik mijn prachtige vriendin weer zien, al was ik veel minder blij om haar broer weer tegen te komen. Harry Styles, een van de jongens met wie ik slqande ruzie kreeg als ik ze ook maar tegen kwam in de gangen. Na een tijdje parkeerde ik bij de universiteit in de hoop nog optijd te zijn.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Net op het moment dat ze een foto wou rebloggen kreeg ze een sms'je binnen van Zayn ze klikte hem aan en zuchtte kort toen ze de woorden las. 'Jammer dat ik er niet was om je wakker te maken.' stuurde ze eerst. Ze wou maar al te graag een keer bij Zayn blijven slapen maar dat ging nogal moeilijk door dat Yasmin bij hem in woonde. Kort beet ze op de binnen kant van haar lip, waarna ze snel antwoord gaf op zijn woorden. 'We hebben het eerste uur inderdaad samen les zonder Harry en Yasmin, ik zal mijn best doen om de plek naast jou in te nemen ; ) xx' stuurde ze er achter na. Nu zou ze natuurlijk niet te vroeg in de klas komen maar te gelijk met zayn. Zo was er minder kans dat er iemand naast haar of naast Zayn ging zitten. Caliana had hem echt gemist en kon niet wachten om hem weer te zien behalve elkaar naar berichtjes sturen of te bellen. Zien en aanraking was natuurlijk heel anders en veel en veel leuker. Zodra de bel ging stond Caliana op en liep langzaam richting de trappen huis. Ze had haar eerste les op verdieping 3 lokaal 304. Deze schooldag zou beginnen met geschiedenis. Iets wat Caliana altijd wel interessant vond. Al vroeg ze zich soms af of dat alles soms wel gebeurt was. De meeste dingen waren zo onrealistisch dat ze zich echt af vroeg of het niet verzonnen was of dat het minder extreem was. Zoals de tweede wereld oorlog. Was een man echt de aan stichter van zo veel haat en leed? Korte schudde ze haar hoofd terwijl ze nog steeds rustig richting het lokaal liep.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:49 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Ik zat net achter het stuur toen m'n vriendinnetje weer smste. Ik reed dus maar door en keek toen ik parkeerde. Ik stapte uit met een glimlach op mijn gezicht door het smsje. Ze was toch zo lief. Ik haaldemijn tas en Harley uit de auto en sloot deze af voor ik met de hond richting de uuniversiteit liep. Onder het lopen hoorde ik de o zo bekende bel gaan. Ik zuchtte en liep door. Eerste uur geschiedenis. Ik had mijn vakken zo weten in te richten dat ik gelijk met Cali les had wanneer het kon. Geschiedenis, een van mijn keuzeblokken, was wel leuk, maar de lessen waren heel saai. Vaak probeerde ik dan ook gewoon te flikflooien met m'n vriendinnetje tijdens de les dan echt op te letten. Mijn en haar cijfers waren er volgens mij goed genoeg voor. Ik liep met Harley de trappen op naar het lokaal. Op de laatste trap kwam ik haar dan eindelijk tegen. Snel pakte ik Harley's riem vast met de hand aan de arm waar ook mijn tas om hing zodat ik de ander al lopend om haar middel kon slaan. "Hey lieverd. Ik heb je echt heel erg gemist." zei ik vertedert. Toen we boven waren drukte ik zacht een kusje op haar wang voor ik haar meenam richting ons lokaal. Mijn standaard plek achterin was gelukkig nog leeg. Ik legde Harley heel makkelijk vast aan m'n stoel en zette m'n tas naast hem om daarna te gaan zitten en Cali op mijn schoot te trekken terwijl de leraar absenten controleerde. "Fijne vakantie gehad?" vroeg ik met een glimlach. Ik had een sterke nijging haar te kussen, maar dan had ik geen vraag moeten stellen waar ik nog geen antwoord op had.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Caliana schrok wat zodra ze een arm om haar middel voelde. Maar zodra ze naar de persoon keek zag ze dat het zayn was. Een glimlach verscheen op haar gezicht, toch liet ze snel even een blik over de personen gaan die nog in de gangen liepen. Maar dat waren er maar weinig en ze zag niemand die ze ook echt kende. Haar blik gleed weer terug naar zayn en kort beet ze op de binnen kant van haar lip en glimlachte. [ii]"Hey lieverd. Ik heb je echt heel erg gemist."[/i] Wat was Zayn toch ook een schat. "Ik heb jou ook heel erg gemist." Fluisterde ze zacht. Wat baalde ze dat ze nu les hadden. Nu kon ze Zayn niet eens uitgebreid begroeten. Zodra ze zijn lippen kort op haar wang voelde verscheen er een grotere glimlach op haar gezicht. Wat had ze hem toch ook gemist. Terwijl ze naar het lokaal liepen richtte cali haar aandacht op Harley. "Hey harley." Sprak ze zacht waarna ze de hond zachtjes achter zijn oor aaide. Ze vroeg zich toch af hoe hij het voor elkaar had gekregen om de hond mee te mogen nemen naar school. Waarom hij dat deed wist Caliana niet en ze verwachtte ook niet echt dat hij dit snel zou zeggen. Iets wat ze accepteerde. Omdat zij zelf ook zo haar dingen had waar Zayn niks van weet. Echter was dat enkel haar litteken, vroeg of laat zou ze het hem toch moeten laten zien. Eenmaal in het lokaal zette Caliana haar tas op de grond en was blij dat er achterin nog plek was. Zo lette er niet veel mensen op hen, niet dat ze echt iets zou doen wat niet kon maar gewoon. Door dat het lokaal redelijk groot was zat toch grote deels van de mensen allemaal vooraan om het goed te verstaan. Net op het moment dat Caliana op haar stoel wou gaan zitten werd ze op zijn schoot getrokken. Een kleine grijns verscheen op haar gezicht waarna ze zijn hand pakte en haar vingers door de zijne heen haakte. Caliana leunde wat tegen hem aan en bekeek zijn gezicht. "Fijne vakantie gehad?" Kort haalde ze haar schouders op. "Viel wel mee." Antwoordde ze, "Het was saai zonder jou," Vervolgde ze waarna haar blik bleef hangen op zijn lippen. "En jij?" Na die woorden drukte ze haar lippen echter kort op de zijne. Ze moest haar lippen gewoon even op te zijne drukken. Caliana sloeg een arm om zijn nek heen en liet haar vingers kort door zijn haar gaan. Echter voor het te lang duurde en iemand hen zou kunnen zien eindigde ze de kus en trok haar arm ook weer terug. "Straks meer." Fluisterde ze grinnikend waarna ze haar vingers over zijn lippen liet gaan om wat lippenstift weg te halen. "Maar hoe was je vakantie?" Vroeg ze nog een keer voor het geval Zayn niet meer aan haar vraag dacht.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen mijn vriendin eerst mij en toen Harley vrolijk begroette. Het was geweldig goed om haar weer te zien. Het was wel jammer dat we les hadden, maar erg zou me dat niet tegenhouden. Ik was nooit de meest oplettende jongen geweest en zou dat ook niet zomaar worden. Daarbij had ik te lang niet kunnen flikflooien met mijn vriendin. In het lokaal ging ik zitten en trok haar op schoot. Zelfs dit had ik gemist. Gewoon haar warmte tegen de mijne. Ik glimlachte toen ze onze vingers verstrengelde terwijl de leraar absenten controleerde. Ik vroeg haar naar haar vakantie terwijl ik met haar haren begon te spelen. Ze vroeg ook naar mijn vakantie, maar voor ik kon antwoorden drukte ze een kus op mijn lippen. Ik glimlachte tegen haar lippen en kuste haar terug. De kus was alleen veels te kort voor mij. Ik keek wat beteuterd en stal snel nog een kusje toen ze zei dat er straks meer kwam. Ze wreef de lippenstift van mijn gezicht. Meestal deed ik dat zelf ook wel, maar nu wilde ik eigenlijk alleen maar meer in plaats van wachten. We hadden elkaar te lang moeten missen. Toen ze over de vakantie begon zuchtte ik. "Vrij saai. Ben een paar keer lekker met Harley naar het bos gegaan, maar zonder jou is dat een stuk minder leuk." De leraar was inmiddels met de les begonnen. Ik verschoof nu mijn hand van haar haren naar Cali's wang en kuste haar weer. Ach, wat kleffen achterin had nooit iemand wat gescheeld of pijn gedaan. Daarbij ging het in het openbaar tussen ons nooit verder dan zoenen. Als men hier het daar niet mee eens was mochten ze van mij uit het raam springen. Ik zou ze dan ook met alle liefde een handje helpen. Zelfs de leraar was namelijk niet zo onwetend om er iets van te zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 10:51 ]


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Zodra ze voelde dat hij met haar haren begon te spelen keek ze hem aan. Om eerlijk te zijn had ze nu dus totaal geen zin in school. Ze wou liever alleen met Zayn zijn, de rest van haar dag met hem door brengen. Maar na dit les uur zag ze hem zowat de hele dag niet meer. Caliana hoopte elke dag weer dat, dat stomme gedoe tussen Zayn en haar broer harry snel voorbij was. Het was belachelijk dat ze om niks zo veel haat voor elkaar voelde. Het zelfde geld als voor de broers van haar beste vrienden. Allemaal leken ze ruzie met elkaar te hebben. Kort vroeg ze zich af hoe Yasmin, de zus van Zayn en haar eigen broer zouden reageren als ze te horen kregen dat Zayn en zij een relatie hadden. Om eerlijk te zijn wou ze het van Harry niet weten. De kans was zeer groot dat hij het haar zou verbieden om ook maar naar Zayn te kijken. En dat was nou niet echt bepaald iets wat ze wilde. Kort beet ze op haar lip zodra Zayn nog weer een kusje van haar stal. Ze grinnikte om zijn gezicht en liep haar lip weer met rust. "Wat ben je toch ook zielig." Fluisterde ze zacht. "Ik zal het straks goed maken." vervolgde ze met een speelse glimlach. Ze was echt blij Zayn weer te zien en aan te kunnen raken. Ze luisterde naar de woorden van Zayn en knikte. 'Ik zou ook graag mee zijn gegaan." Antwoordde ze op zijn woorden. Voor ze het wist voelde ze Zayn's hand naar haar wang gaan en zijn lippen op de hare. Een korte rilling gleed door haar heen terwijl ze haar ogen sloot en hem terug kuste. Caliana liet haar hand weer naar zijn haren gaan waar ze vervolgens zachtjes aan trok. Op een gegeven moment opende ze haar lippen iets en liet haar tong over zijn lippen gaan. Ook liet ze haar hand langs zijn nek en hals naar beneden gaan en eindigde met haar hand aan de rand van zijn shirt(?). Ze trok zich terug en keek hem zuchtend aan. "We kunnen beter stoppen." Fluisterde ze zacht. 'Ik denk niet dat ik me in kan houden." vervolgde ze. Ze drukte nog snel een kus op zijn lippen waarna ze op haar eigen stoel ging zitten maar hield zijn hand vast. En luisterde eindelijk naar de woorden van de leraar.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Sophia (soph) Tomlinson

    Ik zuchte ik was al ongeveer een 2 uur wakker en had me dus al helemaal klaar gemaakt. Ik had al een leuk outfit aan gedaan ,mijn haar gestijld wat ik best wel leuk vond met mijn haar band en mijn tas klaar gemaakt. Ik had niet ontbeten maar dat deed ik dan ook bijna nooit. Meestal was ik nooit zo vroeg wakker maar ik was gewoon nogal gestrest. Ten eerste school makte me altijd gestrest. Ten tweede ik Zag Harry terug en bij die gedachten voelde ik de vlinders in mijn buik hevig rond vliegen. Ik was echt zo verliefd op deze jongen en daarom vond ik hat ook zo vervelend hij en mijn broer elkaar niet konden uitstaan. Over broer gesproken. ‘LOUIS OVER 10 MINUTEN BEGIND SCHOOL!’ Riep ik hard en begon zacht te grinniken ik hoopte dat ik hem wakker had gemaakt zijn reacties zijn da altijd heel grappig. ‘Goede morgen krullenbol xxxx<3’ Stuurde ik Naar Harry terwijl ik wachten totdat Louis naar beneden kwam en ik hoopte dat dat snel was. Ik pakten mijn tas deed mijn schoenen alvast aan en ging nog even naar de keuken om een appel te pakken die ik in man tas stak.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam James Payne

    Ik keek even op de klok, school begon over een paar minuten. Dat werd dus racen op de motor, ik wilde niet dat nieuwe leraren me meteen zagen als een spijbelaar, want ik was, al zeg ik het zelf, best een stuudje dat altijd op tijd kwam. Nou ja, sommigen mensen vonden dat ik er wel stoer uitzag, met mijn zwarte leren jack en dan op mijn motor, maar stiekem was ik gewoon een enorme softie. En ik schaamde me er niet voor, mensen mochten echt wel weten dat ik een brave jongen was die altijd maar deed wat er werd gevraagd. 'Graag zelfs, hoef ik niet te lopen.' klonk Nia's stem, waardoor ik even grinnikte. 'Zo lief ben je niet, Niall.' zei ze daarna, waarna de lach direct van mijn gezicht verdween. Klootzak die hij was, sukkel. 'Sorry Love, Niall deed irritant.' verontschuldigde ze zich. 'Begrijp ik.' zei ik bot, waarna ik me plots besefte dat ik het wel tegen mijn vriendin had. 'Sorry, je weet hoe ik… Oh.' zuchtte ik, lekker bezig Li. Nia riep nog wat beledigends tegen haar broer, waardoor ik me alweer een stuk beter voelde. 'Kom je me thuis ophalen, of wat verderop, om Niall?' vroeg ze toen zacht, waar ik uit opmaakte dat Niall in de buurt was. 'Kom maar bij de brievenbus staan, daar ben ik met de motor.' Ik wachtte even op antwoord. 'Bye love, zie je zo.' lachte ik daarna en ik beëindigde het telefoongesprek. Snel stapte ik op de motor en sjeesde ik naar Nia's huis, of iets daar uit de buurt, bij het brievenbusje wat op de hoek stond. Hier hadden Nia en ik voor het eerst gezoend. Ik had er nog steeds goede herinneringen aan.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze het straks zou goed maken. Ik kon echt niet wachten tot straks, want Ik had haar al te lang moeten missen. Ik vertelde haar toen rustig over mijn vakantie, die eigenlijk heel saai was zonder haar erbij. Ik wou dat we samen onze vakantie hadden kunnen doorbrengen maar dat ging niet door haar stomme broer, wie een van degenen hier op school was met wie ik een vete had. Toen ze klaar was met vertellen hield ik het echt niet meer. Haar lippen bewogen zo mooi. Ik legde mijn hand op haar wang en trok haar wat dichterbij om mijn lippen passievol op die van haar te drukken. Zelfs de leraren hier hadden niet de moed om ons te stoppen, dus ik deed het dan ook zonder schaamte. het was niet dat ik hier haar kleren van haar lichaam aan het rukken was, al was dat natuurlijk wel aanlokkelijk. Ik ging helemaal op in de zoen. Het moment dat haar tong mijn lippen raakte openden ze een stukje en tikte ik met mijn tong tegen de hare. Mijn vrije hand zakte inmiddels wat omlaag om over het kleine stukje huid tussen haar broek en haar shirt[?] te aaien terwijl zij aan mijn shirt plukte. Het was alleen weer veels te snel over waardoor ik haar beduusd en met een klein pruillipje aankeek. Haar woorden zorgden voor een stout plan in mijn gedachten en een stoutere grijns op mijn gezicht. "Als je wil hoeft dat helemaal niet. Dan regelen we gang passen en zetten we dit voort in de wc of mijn auto." zei ik met een stoute scheve grijns en een knipoogje. Ik had haar zo gemist dat zelfs een vrij essentieel vak als Geschiedenis me nog minder kan schelen dan tijd om met haar te zoenen of wat dan al niet meer in de wc of mijn auto.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Julia Payne



    Nadat ik mijn appel op had gegeten en de rest in de prullenbak heb gegooid kijk ik even rond. Liam was zonder iets te zeggen naar school gegaan en zelfs men ouders lijken me deze ochtend niet op te merken. Met een zucht check ik mijn mobiel, geen berichtjes. Ik besluit Louis nog gauw even een smsje te sturen: good morning sweetie <3 xx. Ik haal mijn oortjes uit mijn tas en steek ze in mijn mobiel. Nadat ik mijn lievelings liedje heb opgezocht zet ik de volume op het aller hardst. Mijn tas hang ik over mijn schouder en vervolgens loop ik het huis uit. Eenmaal bij mijn fiets kom ik erachter dat mijn band nog steeds plat is. Een geërgerde zucht verlaat mijn mond, ik zal Liam vanavond maar eens vragen of hij hem wel maken. Vluchtig kijk ik op mijn mobiel om te zien hoe laat het is. Meteen verschijnt en glimlach op mijn gezicht, ik heb nog tijd genoeg om naar school te lopen, ookal denk ik niet dat mijn voeten er erg blij van zullen worden in deze hakken maar het is niet anders. Zacht neuriënd begin ik mijn weg naar school.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.