• Het is allemaal erg gezellig, of eigenlijk erg ongezellig, op de campus van de universiteit waaraan Zayn, Louis, Harry, Liam en Niall samen met hun 5 zusjes studeren. De meiden zijn vriendinnen met elkaar, maar de jongens haten elkaar intens en zitten allemaal bij verschillende groepen die de school verdelen. Toch zijn ze allemaal gevallen voor een van de vriendinnen van hun zusjes, de zusjes van hun grootste vijanden dus. De jongens willen allemaal natuurlijk graag bij hun vriendinnetjes zijn, maar willen ondertussen ook aanzien houden in hun groepen en hun eigen zusjes beschermen tegen de andere jongens. Dit kan alleen maar heel erg veel drama opleveren. Zal de liefde overwinnen of zal de haat alles verpesten?

    Rollen:

    Jongens:

    Harry styles: Kanga
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Niall Horan: BlackDesire
    Louis tomlinson: Oceanus
    Liam payne: Whisperings

    Meisjes: (zusje en vriendinetje van)

    - Sophia (soph) Tomlinson//Vriendinetje HarrysweetDemon
    -Nia Horan//vriendinetje Liam Pwettyness
    - Caliana 'Cali' Luna Styles//vriendinetje zayn DemonTeddy
    -Yasmin Amberlynn Malik./ vriendinetje Niall Whisperings
    -zus van liam / vriendinetje van louis lilangel

    Regels:

    -Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!- OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin en SweetDemon maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    Het is maandagochtend, 10 voor half 9. Over 10 minuutjes begint de eerste schooldag na de meivakantie. Iedereen zit al plannen te maken voor de zomervakantie, maar ondertussen lopen de spanningen tussen de 5 aardsvijanden ook steeds hoger op door de stres die het einde van het schooljaar met zich mee brengt. Voor alle vakken moet nog van alles worden gedaan, en ondertussen proberen ze allemaal nog hun zusjes te beschermen en hun relatie lopende te houden. Alles staat echt op springen en er kan dus ook echt van alles gebeuren. Op dit punt weet alleen nog geen enkele jongen van elkaar dat hun zusjes relaties hebben met hun aardsvijanden.

    Veel plezier :)


    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 12:45 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Malik
    Ik voelde een rilling over haar rug gaan toen ik over haar onderlip likte. Al snel deed ze toch haar mond open. Ik vond het helemaal geweldig hoe ze zo mee ging, maar toch ook initiatief nam. Ik hield haar nog iets dichter tegen me aan en voelde haar hartslag tegen mijn borstkas aan slaan. Ondertussen was mijn hart al lang en breed uit de band gesprongen, maar dat gebeurde al verrassend snel zodra ze in de buurt was. Alleen al haar aanblik gaf me overal heerlijke kriebels. Haar lippen op de mijnen deden alle vlinders in mijn buik ontploffen en het feit dat ik nu mijn tong om die van haar kon wikkelen, maar haar toch de overhand gaf maakte me helemaal hor en dol. In one-night-stands was ik eigenlijk altijd de dominante geweest, maar het maakte mij vreemd genoeg niets uit als zij de rol wilde hebben in deze situaties, al zou ik het ook met alle liefde op me willen nemen als ze wilde, maar volgens mij lag ze wel lekker bovenop. Haar vingers fladderden wat tussen mijn haren en mijn nek heen en weer wat me deed rillen, niet alleen door genot, maar ook doordat ze best koud voelden. Toen ze haar vingers eenmaal weer tot rust liet komen in mijn haren merkte ik pas dat ik heel langzaam haar shirtje een stukje omhoog had geduwd en een steeds groter stukje huid tussen haar rokje en shirtje had gecreerd. Ik legde mijn handen voorzichtig bovenop haar rug en streelde rustig omlaag, zo fixte ik ook haar shirt, maar kreeg ook door hoe comfortabel ze was door het feit of haar spieren waren gespannen of niet, wat er neit echt op leek. Ik glimlachte een beetje tegen haar lippen en trok toen toch langzaam terug. Ik keek haar aan met een glimlachje. Dit kon ik wel de hele dag doen, maar jammer genoeg hadden we zo weer les en niet bij elkaar. We moesten dit toch langzaam weer gaan afronden, al hadden we nog wel tijd, ik wilde ook misschien nog wel iets van een ijsje met haar gaan halen ofzo in de cafetaria nu het eindelijk zulk heerlijk weer was.


    Bowties were never Cooler

    Nia Horan.

    "Ik weet het, Love. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo erg veel zin." Zei ze, terwijl Nia naar de grond keek en wat aan dr witte blazer frunnikte. Ik was dan wel een meisje, dat keurig opgevoed was, qua kleding ook en er niet bijliep als van die hoertjes, toch had ik zo ook mijn andere kanten. Niall wist er genoeg van, en Liam kende er ook wel een beetje van, vooral het niet naar school willen, s'avonds wegsluipen via mijn balkon, en mijn huiswerk laten maken door een ander, zo kreeg ik vaak mijn perfext afgewerkte huiswerk van een ?an de stuudjes. Mijn blauwe ogen keken omhoog naar Liam, mijn wangen lichtjes roze gekleurd. "Mede omdat ik niet de hele dag bij jou kan zijn."Was mijn verklaring. Ik ging wat tegen hem aanstaan, mijn hoofd op zijn schouder, en mijn armen om hem heen. Ik hield zo veel van hem. Toen dacht ik aan hoe ik dit ooit aan mijn broer moest gaan vertellen, die zou Liam willen slopen. En zijn zusje, een goede vriendin van me. "Li.. wanneer gaan we het Niall en je zusje vertellen? Ik bedoel.. ze moeten het ooit te weten krijgen. Vroeg of laat." Niall zou ontzettend boos zijn, echt boos. Ik vraag me af wat Li ervan denkt. Zou hij het juist geheim willen houden omdat hij, voor andere onder de categorie stuufjes valt, en ik bij, laten we zeggen het popolaire groepje? Of zou hij zich voor me schamen? Nare gedachtes begonnen toe te slaan. En ik zuchtte even zacht. "Well.. Zullen we dan maar naar school toe gaan, Love? De hele tijd hier staan is ook raar.. Denk ik." Ik glimlachte en kuste hem. Ik zou nooit genoeg van hem kunnen krijgen, ik zou nooit genoeg van die lippen kunnen krijgen, Nooit.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Cali merkte dat Zayn ook onder haar aanraking begon te rillen. Ze hoopte dan ook dat het door genot kwam en niet wat anders. Misschien was dit toch niet zo'n heel goed plan geweest, ze begon nu toch wat opgewonden te worden door zijn aanrakingen en vooral zijn tong. Het zou een hel worden moest ze de hele dag opgewonden door school heen gaan. Ze wou niet eens weten hoe dat zou zijn. Waarschijnlijk zou ze zich niet kunnen consenteren op de les maar alleen maar aan Zayn denken. Niet dat dat zo heel erg was. Ze dacht maar al te graag aan hem. Cali liet haar tong langs de zijne heen strelen en merkte nu pas op dat hij haar shirt wat omhoog had gedaan. In tegenstelling tot normaal trok ze haar shirtje niet terug goed. Ze had ergens gehoopt Zayn zijn handen onder haar shirtje te voelen maar in plaats daar van voelde ze Zayn zijn handen op haar rug naar beneden gaan. Het duurde niet lang voor hij haar shirtje weer goed had gedaan. Zodra hij terug trok opende ze haar ogen en keek hem aan terwijl ze kort op haar lip beet. Haar blik gleed over zijn gezicht heen en eindigde in zijn ogen. "Ik hou van je." Fluisterde ze weer waarna ze haar lippen weer op de zijne drukte. Ze wou nog helemaal niet naar de les gaan. Ze wou haar dag met Zayn delen. Om eerlijk te zijn wou ze met hem naar haar huis gaan en hem eindelijk voorstellen aan haar ouders. En natuurlijk tegen haar broer zeggen dat ze een relatie had met een van de personen waar hij het meest hekel aan had. Maar of het ooit zou gebeuren was nog maar de vraag. Ze trok zich wat zuchtend weer terug en bekeek zijn gezicht weer. "Kunnen we niet spijbelen?" Fluisterde ze terwijl ze haar lippen kort op zijn wang drukte. "Ik wil niet terug de school in, niemand die het ook maar merkt" Fluisterde ze in zijn oor. Vragend keek ze hem dan ook weer aan. Hopend dat hij toe zou geven. Maar veel hoop had ze er ook al weer niet in. Waarschijnlijk zou hij zeggen dat ze gewoon weer de les in moesten.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Ik glimlachte bij haar woorden na de kus. "Ik hou ook zo veel van jou." mompelde ik terwijl ik haar nog wel dicht bij me hield. Ik kon zo wel de hele dag blijven zitten, maar we moesten zo weer terug naar de les. Ik wilde helemaal niet terug. Ik wilde hier blijven of met haar naar mijn plek, nog beter. Yasmin was toch de hele dag weg en we woonden niet meer thuis, we waren als laatsten uit huis gegaan. Er was dus niemand met wie we rekening hoefden te houden. Ik was er namelijk echt niet klaar voor om haar te vertellen dat ik iets met een van haar beste vriendinnen had. Ik glimlachte bij haar volgende vraag. Zij dacht er blijkbaar hetzelfde over als ik. Ik veegde een plukje achter haar oor. "Laten we dat doen. Alleen het lijkt me niet zo handig om op de parkeerplaats van school te blijven staan." Ik drukte nog een kusje op haar wang. "Waar wil je heen? Mijn huis, jou huis, het park, de stad?" Mij maakte het niets uit. Ik wilde gewoon samen met haar zijn, meer niet. Ik aaide zacht nog even door haar haren heen. Ze was echt de grootste schat op aarde en de liefde van mijn leven. Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd en liet haar toen met een arm los om de autosleutels uit mijn broekzak te vissen. We moesten zo toch weg. Daarbij wilde ik Harley niet langer dan nodig in de bench laten zitten. Dat vond ik namelijk maar niets. Die pup verdiende zijn vrijheid, hoe onhandig dat soms ook leek. Hij was mijn beste maatje en dat ging nooit veranderen.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    De woorden dat hij ook veel van haar hield zorgde weer voor een glimlach op haar gezicht. Hij was echt gewoon het beste wat haar was overkomen. En ze zou hem ook zeker niet meer laten gaan. Dat kon ze nu al vertellen. Terwijl ze wachtte op een antwoord werd haar glimlach wat breder zodra hij weer een plukje haar achter haar oor streek. Cali was blij dat Zayn er het zelfde over dacht en net zoals haar voor vandaag wou spijbelen. Ze hadden namelijk nog genoeg tijd dat ze in moesten halen vond ze zelf. Ze knikte op zijn opmerking dat het niet slim was om op de parkeer plaats te blijven staan. Ze voelde zijn lippen kort op haar wang en net op het moment dat ze wou vragen waar ze dan heen gingen begon hij er al over. Kort dacht ze naar, haar huis was niet zo slim. Ze wist niet of Harry al naar school was of dat hij nog thuis was omdat ze eerder naar school was gegaan. Ze konden het niet hebben dat Harry binnen kwam vallen terwijl Zayn bij haar was. Ondanks dat ze maar al te graag wou dat hij wist met wie ze een relatie had. Ze haatte het echt om een geheim te hebben. Vooral naar haar broer en vriendinnen toe en natuurlijk Yasmin, om eerlijk te zijn wou ze vooral haar reactie niet weten. Waarschijnlijk zou ze haar gaan haten. En ze durfde ook te wedden dat Harry haar zou dwingen het uit te maken met Zayn. Dan zou ze nog liever van huis weg lopen dan het ook daadwerkelijk te doen. De park klonk goed, maar om eerlijk te zijn wou ze ook echt gewoon even met hem alleen zijn. Kort beet ze op haar lip voor ze antwoord gaf. "Park en daarna jouwn huis?" Vroeg ze terwijl ze kort haar ogen sloot zodra ze zijn lippen op haar voorhoofd voelde. "Ik weet namelijk niet of harry al weg is." Bekende ze eerlijk. Met een aarzelende glimlach. Vervolgens ging ze zitten en deed de auto deur los om uit te kunnen stappen. Eenmaal uit de auto trok ze haar kleding weer wat goed en hield de deur los voor zayn waarna ze op de passagier stoel ging zitten, ze deed de zonnen klep naar beneden en keek in het spiegeltje om vervolgens haar lippen stift wat weg te vegen zodat het weer redelijk normaal was. Dat was nou een van de na delen van lippenstift maar zonder ging ze echt nooit de deur uit. Gelijke tijd haalde ze haar vingers door haar haren en deed vervolgens de klep weer terug en deed alvast haar gordel om.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Het duurde even voor ze op mijn vraag antwoordde. Ik snapte het aan de ene kant wel, want er waren genoeg plekken waar familie en vrienden konden opduiken. Het was gewoon jammer genoeg niet mogelijk voor ons om heel openbaar onze liefde te tonen. Zeker rond de mensen die we echt mochten. Ik speelde wat met haar haren terwijl ik wachtte op antwoord. Pas toen ze antwoord gaf knikte ik en drukte een kusje op haar voorhoofd, maar bij haar toevoeging vertrok mijn gezicht wat. Ik mocht haar broer echt niet en hij mij niet, en dat was nog heel zacht uitgedrukt. Ik had vrij snel ruzie met mensen door mijn opvliegerige karakter, maar echt haten deed ik niet snel want achter dat korte lontje had ik toch een klein hartje en vergaf ik ook zodra de gemoederen waren gekalmeerd. Alleen met vijf van de jongens van mijn school kon ik echt niet uitstaan en Cali's zusje was er een van. Het grootste probleem was nog dat alle zusjes grote vriendinnen waren. Ik had het nooit leuk gevonden dat mijn zusje met hun omging, maar nu vond ik het in elk geval niet zo erg mee. Zolang die broers van hun maar niet in de buurt kwamen. Dan zou ik hun hoofden er echt af rijten. Het was misschien wat hypocriet, maar niemand kwam aan mijn kleine zusje. Ik kroop toen maar uit de auto en sloeg de achterdeur dicht voor ik achter het stuur kroop en de auto startte terwijl mijn vriendinnetje haar make-up deed in het andere spiegeltje. Ik deed mijn gordel om en wachtte tot ze klaar was met wegrijden. Rustig reed ik rustig richting het park het dichtst bij mijn huis en het verst van de school. Ik had geen zin in pottenkijkers. Ik parkeerde netjes in een vak en stapte toen uit. Ik liep om de auto heen en opende de achterklep. Ik haalde daar Harley uit de achterklep en liep toen die gesloten was weer naar de voorkant voor ik de deur voor Cali opende. "Kom je?" vroeg ik met een glimlach. Mijn ene hand hield ik uit voor haar terwijl ik Harley tegenhield met mijn andere. Die hond werd echt te vrolijk van het park, waardoor ik automatisch ook erg vrolijk werd.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt


    Terwijl Zayn met haar haren speelde verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ze vond het altijd fijn als iemand met haar haren speelde en vooral Zayn. Waarschijnlijk omdat ze graag door hem aan geraakt werd. Het nadeel was toch wel als iemand het lang genoeg deed ze op de een of andere manier er moe van werd en best snel in slaap zou kunnen vallen. Ze was dan ook blij zodra Zayn stopte aangezien ze niet bepaald zin had om in slaap te vallen. Zodra ze het verteld had voelde ze zijn lippen weer kort op haar voorhoofd. Het duurde niet lang voor Zayn naast haar in de auto stapte en was hem ook wat dankbaar zodra hij kort wachtte tot ze klaar was met het bij werken van haar make-up. Tijdens de rit zat Cali zo dat ze de hele tijd naar Zayn kon kijken. Hij interesseerde haar meer dan de omgeving om haar heen. Zodra ze bij het park waren en Zayn geparkeerd had deed ze haar gordel af en keek nog even in de spiegel naar haar make-up en liet een hand door haar haren gaan. Tegen de tijd dat Cali de deur open wou doen deed Zayn dit al. Cali keek hem glimlachend aan en nam zijn hand uit terwijl ze uit stapte. Eenmaal uit gestapt deed ze de deur dicht en liep samen met Zayn het park in zodra hij de auto op slot had gedaan. Deze dag zou nog heel leuk worden dacht ze zo. "Gelukkig schijnt de zon" Sprak ze glimlachend terwijl ze zacht in zijn hand kneep. Dit moment mocht wat haar betreft wel jaren duren voordat het voorbij was.

    (flutje)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen ze mijn hand pakte en hielp haar galant uit de auto. Ik wachtte tot de deur dicht was met de auto op slot doen en liep toen samen met haar het park in. Mijn ik hield rustig haar hand vast terwijl ik genoot van het fantastische weer. Harley huppelde ondertussen als een mafkees rond en deed de raarste kapriolen omdat hij het park weer zag na best wel een tijdje. Normaal had ik namelijk erg weinig tijd om met hem uit te gaan en ondanks dat we in de vakantie vaak naar het strand waren geweest, deed dat niet af aan zijn plezier voor het park. Ik glimlachte bij haar woorden en drukte zacht een kusje op haar wang. "Zeker. Het is hier altijd zo grijs." zei ik voor ik rustig mijn hand loslaakte om mijn arm om haar middel te leggen en haar net iets dichter bij me te trekken. hand in hand lopen was prima, maar het liefste had ik haar toch iets dichter bij me. Gewoon omdat dat heerlijk fijn voelde. De zon scheen onder het lopen fijn warm op onze hoofden en lichamen neer. Ik moest me eigenlijk zelfs inhouden te gaan fluiten. Zulk lekker weer was het. Bij het stuk waar Harley los mocht klikte ik met enige moeite omdat het dier niet stil wilde zitten zijn riem los en hij was weg. Ik maakte me weinig zorgen, want hij was zeker geen herrieschopper, alleen wat druk van tijd tot tijd. Ik rolde de riem simpeltjes met een hand op en keek toen naar Cali. "Zullen wij een ijsje gaan halen terwijl hij zich moe maakt?" vroeg ik met een glimlach. Daarna zouden we lekker op het gras of op een bankje kunnen gaan zitten en genieten van het fantastische weer. Nu ik hier was had ik echt geen spijt meer van het spijbelen, wat ik eignelijk nooit had, maar goed. Zo'n mooie dag hoorde je niet binnen te zitten, maar buiten in de zon.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt

    Terwijl ze liepen zag ze al snel dat Harley helemaal gek werd, het was geweldig om een hond zo enthousiast te zien. Ze vroeg zich toch af hoe Zayn hem vast kon blijven houden door dat hij echt gek deed. Als het aan haar lag was de riem waarschijnlijk allang uit haar hand geschoten. Zo sterk was ze zou niet bepaald. Al zou ze er alles aan doen om Harley weer terug te krijgen. En dat zou dan waarschijnlijk rennen worden. Cali betwijfelde het dat Harley naar haar zou luisteren. Zelf zou ze dat zeker niet doen als ze de hond was. Het was toch echt wel te merken dat Zayn haar gemist had. Het leek wel als of ze om de zo veel tijd gewoon een kusje van hem kreeg. Niet dat ze dat erg vond, juist niet. Het zorgde er alleen voor dat ze hem telkens aan wou raken. Dus duurde het niet lang voor ze hem een kusje op zijn wang had terug gegeven. Ze keek wat verbaast toen Zayn haar hand los liet en liet haar blik meteen over de omgeving gaan. Even dacht ze dat er een bekend iemand hier rond liep in dat geval zou ze beter een andere kant op kunnen lopen maar al snel voelde ze zijn arm om haar middel en werd ze dichter naar hem toe getrokken. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Het duurde niet lang voor ze haar arm achter hem langs liet gaan. Zonder twijfel haakte ze haar duim achter zijn kontzak en liep zo verder met hem mee. "Zo lang jij er bent kan het hier niet grijs zijn." Knipoogde ze naar hem. Het duurde net lang voor ze bij het stuk waren waar Harley los mocht. Net op het moment dat ze Zayn wou helpen met Harley los doen aangezien hij niet stil wou zitten kreeg Zayn de riem al los. Cali lachte zacht toen Harley er in een streep er vandoor ging en ze alleen met Zayn achter bleef. Ze liet haar blik over zijn gezicht heen gaan en knikte toen hij begon over ijs. Zij was altijd in voor ijs. Zelfs als het ijs koud was zou ze nog liever ijs willen dan warme chocolade melk. "Tegen ijs zeg ik zeker geen nee." Sprak ze terwijl ze hem al licht mee trok naar een ijs kraan niet veel verder van het veld af. Door dat het rustig was duurde het niet lang voor zij al aan de beurt waren. "Een peren ijsje en een?" Bij die woorden keek ze Zayn vragend aan waarna ze wat geld uit de zak van haar rok haalde en die op de toonbank legde. Eenmaal hun ijsje liet ze hem toch los om met die hand het stokje vast te houden. Ze pakte al snel zijn hand weer en trok hem licht dwingend mee terug naar het veld waarna ze op het gras ging zitten en naast haar klopte.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen ze knikte bij mijn idee voor ijs. Het was zo'n heerlijke dag en ik had best zin in een ijsje. Vaak was ik een koukleum, maar met dit heerlijke weer was zelfs ik te verleiden tot het eten van een ijsje. Ik liet me door haar meesleuren terwijl Harley al lang en breed uit het zicht was. Ach, die vond ik straks wel terug. Hij was geen vechtersbaas en echt dingen mollesteren deed hij niet, dus ik liet hem voor nu maar gaan. hij wist dat hij het park niet uit mocht en hij zou nooit te ver uit mijn buurt gaan, al was hij vrij van de riem. Bij de ijskraam dacht ik even na voor ik antwoordde. "Schatkistje." zei ik tegen de meneer van de ijskraam. Die zou ook wel denken wat volwassenen met kinderijsjes moesten, maar die waren gewoon erg lekker. Ik wilde mijn portemonee al uit mijn kontzak vissen toen ik zag dat Cali wilde betalen. Ik schoof hem dus terug en pakte het bakje en het lepeltje aan van de man in het kraampje. Ik liet me wat hals over kop meetrekken naar een stukje gras midden in de zon en plofte zoals duidelijk gewenst naast mijn vriendinnetje neer. Ik schoof wat dichter naar haar toe voor ik het kistje opende en rustig begon te eten. Het roomijs smolt heerlijk op mijn tong en ik genoot er gewoon van, net als van het weer. Eigenlijk zou ik mijn ogen erbij willen sluiten, maar ik wilde de kans niet riskeren om ijs over me heen te krijgen. Niet veel later zag ik Harley hier weer heen komen rennen, afgeleid worden door een paar eenden en prompt de vijver in springen. Ik schudde grinnikend mijn hoofd en zuchtte toen. Dat werd vanavond weert douchen met Harley. Hoe hij rook na een duik in een vijver, de oceaan of enige andere vorm van natuurlijk water was namelijk niet heel prettig. Het enige probleem zou wel zijn dat ik zou wachten tot Cali naar huis zou gaan, dus dan hadden we tot die tijd een stinkende hond rond ons heen banjeren. Ik zuchtte weer even en nam nog een hapje ijs. Ik kon er nu toch neits meer aan doen en hopelijk zou hij zo gewoon in het gras gaan liggen om te drogen zodat niet ook nog eens de auto naar slootwater en natte hond zou gaan stinken.


    Bowties were never Cooler


    Caliana Luna Styles ll outfitt

    Zodra ze op de grond zaten keek ze naar Zayn, ze kon haar blik gewoon niet van hem afhouden en vond dan ook dat hij erg sexy was. Cali keek zonder enige schaamte toe hoe hij zijn ijsje op at terwijl ze de hare zelf ook op at. Het duurde niet lang voor ze het redelijke kleine ijsje op had en Harley voorbij zag rennen. Haar blik volgde de hond en rolde kort toen hij de vijver in sprong. Wie weet wat daar allemaal zin in had. Eigenlijk had ze nu best medelijden met Zayn dat zou betekenen dat hij zijn hond zou moeten douchen. Zodra Cali haar ijsje op had deed ze het stokje in de folie die er om heen had gezeten en legde het op het gras zodat ze het straks weg kon gooien. Ze schoof dichter naar Zayn toe zodat ze tegen hem aan zat en legde haar hoofd op zijn schouder. Ze legde haar hand op zijn knie en keek een poosje naar Harley in het water. "Moet ik je straks Harley helpen met douche?" Sprak ze zacht in zijn oor. Waar die vraag vandaan kwam wist ze zelf niet helemaal. Ergens had ze al meteen spijt met het voorstel. Dat betekende dat ze haar schoenen en vooral haar sokken uit moest doen. Dan zou haar litteken te zien zijn en dan wou Zayn haar al helemaal niet meer. Bij die gedachten alleen al gleed er een rilling door haar heen. Maar ze kon nu ook niet meer terug. Daarbij vond ze toch echt wel tijd worden dat hij er achter moest komen. Ooit moest het eens gebeuren. En als ze geluk had viel het hem niet eens op, zou hij niet eens naar haar voeten kijk. Maar dan nog zou ze het waarschijnlijk niet douchen. "Dan hoef je ook niet lang te wachten voor je Harley onder de douche doet. Of ik ga gewoon eerder weg." Vervolgde ze terwijl ze haar hoofd oprichtte en hem aan keek.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Zayn Malik
    Bij Cali's vraag toen Harley vrolijk achter de eenden aan het water in sprong deed me mijn hoofd naar haar draaien, net toen ik het laatste hapje van mijn ijsje nam. Voor ik kon antwoorden voelde ik een rilling door haar heen. ondanks dat het een warme dag was, reageerde ik direct door mijn arm om haar schouders te slaan en haar dicht tegen me aan te trekken om haar wat op te warmen. "Hoeft niet" mompelde ik terwijl ik zacht met mijn hand over haar arm wreef. Haar volgende woorden deden me een beetje glimlachen. Ik zette het schatkistje weg, zonder te kijken naar mijn speeltje, en veegde een plukje haar uit haar ogen. "Hij wacht wel en anders sluit ik hem in de keuken op." Dat was iets wat ik nog nooit had gedaan en zij wist vast ook wel dat ik dat nooit zou doen, maar ik wilde niet dat ze eerder weg ging en aangezien ik ook een goede boenbeurt nodig had zou ik water besparen door het samen met Harley te doen. Daarbij was dat altijd ook erg gezellig. Dat betekende alleen wel dat ofwel Cali alleen voor een uur of wat in de kamer zou zitten, of dat Harley nog de rest van de dag als natte stinkende hond rond zou lopen. Ach. Ik drukte een kusje op mijn vriendinnetje haar voorhoofd en pakte toen toch weer het blauwe plastic kistje om te kijken naar mijn speeltje. Het was echt de meest shitty prijs ooit: Een stukje zeep. Zelfs een arme student als ik vond daar neits aan. Ik stopte het ding in mijn zak, zette het kiste weer naast me en trok Cali op mijn schoot. "We kunnen ook gewoon hier nog gezellig wat tijd doorbrengen terwijl Harley zich vermaakt met eenden vangen en vriendjes maken." mompelde ik zacht terwijl ik mijn armen stevig om haar heen sloeg. Hier zitten vond ik namelijk echt geen probleem en ik had nog een paar pakjes noodles en een paar al gebraden worstjes in de koelkast liggen, dus avondeten was zo klaar. Anders kon ik altijd Yasmin nog bellen of ze wilde koken.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Ik weet het, Love. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo erg veel zin.' antwoordde Nia toen ik over school begon. Ze keek wat naar de grond en frunnikte aan haar blazer. Het zag er dan wel héél schattig uit, Nia wist ook dat we wel naar school moesten. Wat dat betreft waren Nia en ik echt tegenpolen. Al zeg i khet zelf, ik was altijd de brave jongen die op tijd zijn huiswerk afhad en graag naar school ging. Nia daarentegen had een hekel aan leren. Tenminste dat had ik gemerkt. Ze keek me aan, op zo'n manier dat ik direct wegsmolt als ik haar aankeek. Het was echt een prachtmeisje. Een natural-beauty, zoals mijn moeder zou hebben gezegd. 'Mede omdat ik niet de hele dag bij jou kan zijn.' vervolgde ze, waardoor ik eventjes zuchtte. 'Nia, ik wil ook graag bij jou zijn. Ik hou van je! Maar -' Voor ik mijn zin kon afmaken, kwam het meisje tegen me aan staan, legde haar hoofd op mijn schouder en sloeg haar armen om me heen. Het was dat ze hakken droeg, anders had ze het nooit gered. 'Li.. wanneer gaan we het Niall en je zusje vertellen? Ik bedoel.. ze moeten het ooit te weten krijgen. Vroeg of laat.' zei ze toen. Ik wist dat het ging komen, maar ja, op een dag moest het toch bekend worden. Nia was de vrouw waar ik de rest van mijn leven mee door wilde brengen, dat ging niet als er een gemene broer tussen ons in stond. 'Laten we het vanmiddag doen.' stelde ik voor. 'Op een dag moet het gebeuren, en ik ben heus wel sterk.' Het laatste was lichtjes sarcastisch. Ik had een lange tijd aan boksen gedaan, dus redelijk gespierd was ik wel. 'Well.. Zullen we dan maar naar school toe gaan, Love? De hele tijd hier staan is ook raar.. Denk ik.' vervolgde Nia, waarna ze een kus op mijn lippen drukte. 'Spring achterop!' riep ik, waarna ik haar een motorhelm gaf en zelf op het vervoersmiddel ging zitten. Ik wachtte totdat Nia zat, startte het ding en reed weg, op naar school.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa