• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik heb nog wel een professor voor iemand in de aanbieding :)
    Misschien voor Snape :P]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    George Weasley - 6de jaar Griffoendor - Chaser

    'En bedankt George,' grinnikte ze. 'misschien was je lieftallige broer naar mijn gezicht aan het staren, vanwege mijn gezicht, niet om het feit dat hij dacht dat het een spiegel was. Wat krijg ik toch altijd van die zoetsappige complimentjes van jullie.' Zei ze, met haar laatste zin die sarcastisch uit haar mond rolde. 'En misschien was ik wel gewoon aan het kijken of er iets veranderd is aan haar gezicht sinds ze Klassenoudste is,' praat Fred vlotjes. ‘zullen we maar wat doorlopen? Ginny wacht op onze snoepjes,’ vroeg ik en friemelde aan de snoepjes in mijn zak. Amy knikte. 'Ja, en ik heb best wel trek in het avondmaal. Des te eerder wij in de Grote Zaal zijn, des te beter!'


    Toen we de grote zaal binnen kwamen, piekte ik tussen al de studenten die rondliepen of aan hun afdeling tafels zaten. Ik kon nog geen een bekende kop zien. Dus ook geen Ginny. Waarschijnlijk was ze al bij Luna, die vreemde meisje. ‘Zou ik Ginny moeten waarschuwen of is het niets ernstigs?’ hoorde ik, NOG een meisjes stem roepen. Duidelijk van Holly. ‘Meisjesmagneet Freddie,’ fluisterde ik zachtjes en ik begon te grijnzen, net als Fred. Ik voelde weer een leegte, rechts van me toen Fred weg liep om bij Holly te kunnen staan. 'Nou ja dat ligt eraan. Ik zou maar niet naast haar gaan zitten. Dan is er een kans dat er wat van haar eten van gisteren in je soep komt. En gisteren kookte Si-Pap en dat wil je liever niet zien.' Zei Fred en keek me met een betekenisvolle blik. Ik beet even op mijn lip en keek de twee meiden aan. ‘Pap, kan echt niet goed koken, geloof me,’ voegde ik er aan toe om de gedachtes van de meiden weg te spoelen. ‘maar, uhh, wanneer komt de avondmaal? Misschien kunnen we Ronnieponnie ook beetnemen, gewoon als een broederlijke warm welkom terug,’

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ooooh sorry, Luna zit in haar 4e jaar!]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [Ralf Auron, kun je nu kopen voor maar 5 galjoenen! hij is een echte kanjer, is slim, lief, zorgzaam en ook nog een weerwolf! nu maar voor 5 galjoenen!! bestel nu, de eerste en het beste beller, wint Ralf Auron, voor maar 5 galjoenen! bel nu!

    oke, dat moest even (A)
    @Ralfisforeveralone ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    [Ralf Auron, kun je nu kopen voor maar 5 galjoenen! hij is een echte kanjer, is slim, lief, zorgzaam en ook nog een weerwolf! nu maar voor 5 galjoenen!! bestel nu, de eerste en het beste beller, wint Ralf Auron, voor maar 5 galjoenen! bel nu!

    oke, dat moest even (A)
    @Ralfisforeveralone ]


    Nigel erop af sturen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Nigel erop af sturen?


    [ghihi, hij is 12 en Ralfie 14 :') doe maar wat het beste lijkt voor jou, maar op dit moment zit ik in mijn Hufflepuff leerlingenkamer, dramatisch aan het doen over dat ik pijn pillen thuis heb gelaten. maar maak je maar geen zorgen, hij gaat straks hysterisch terug naar buiten rennen :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [face=times]Ginny Wemel – 4e jaar Griffoendor – Chaser
    ‘Hallo Ginny.’ Zei Luna vrolijk zoals altijd. Dat was een van haar favoriete eigenschappen wat ik zo leuk vond aan haar. ‘Mijn vakantie was echt leuk! We zijn op zoek gegaan naar Terzielers en Eenhoorns.’ Ik begreep dat ze met we haar vader en zijzelf bedoelde; door Verzorging van Fabeldieren wist ik dat die twee dieren beide bestonden anders had ik haar niet gelooft. Net zoals haar knarkkloppertjes die niemand kan zien.
    ‘Hoe was jouw vakantie?’
    Ik grijnsde. ‘Nou ja beter dan het vorige aantal jaren. Mijn broers zijn eindelijk achter gekomen dat ik kan zwerkballen waardoor ik dit jaar in het team kom.’
    Eigenlijk vond Harry ook dat ik die positie verdiende; hij had mij zien zwerkballen en ook hem was het opgevallen dat ik het goed kon. Viel het hem maar ook op dat ik van hem hield; na al die jaren. Dat hij me meer vond dan alleen ‘het zusje van de Wemels.’
    Ik had vorig jaar met een jongen genomen om afleiding van Harry te zoeken maar ook dit was mislukt. Als Harry toevallig oogcontact met mij had; dan was ik de hele dag in de wolken. Dan hoorde ik niet eens meer wat hij zei.
    ‘Ik ben benieuwd wie dit jaar onze Verweer voor Zwarte kunsten lerares is.’ zei ik om niet aan Harry te moeten denken- helaas liep hij net voorbij waardoor mijn ogen weer op hem vielen.
    Kon het dan ook nooit over gaan?

    [face=times]Holliday ‘Holly’ Grainger – 7e jaar Ravenklauw- Hoofdmonitor- Chaser

    Fred keek mij met zijn bruine ogen aan waardoor ik een blos op mijn wangen voelde opkomen maar ik negeerde dat. Ik was vorig jaar verliefd geweest op Fred. Ik kan zelfs Fred en George uit elkaar houden. Echter was ik wel zo slim dat een saaie klassenoudste die geen kattenkwaad zoals hem uithaalde nooit in zijn ‘vizier’ zou komen.
    Dit jaar zou anders zijn; ik was hoofdmonitor dus genoeg taken om mijn hoofd van hem af te houden.
    ‘Nouja dat ligt eraan. Ik zou maar niet naast haar gaan zitten. Dan is er een kans dat er wat van haar eten van gisteren in je soep komt. En gisteren kookte Si-Pap en dat wil je liever niet zien.’
    Freds blik week van de mijne waarna hij naar George keek. Iets leek hier niet te kloppen maar ik zou er niet om gaan vissen. Ze vergaten dat ze nu met een ‘hoofdmonitor’ praatte.
    Ik schudde lachend mijn hoofd; ‘We kunnen mannen ook echt niet alleen in de keuken laten he; zonder dat iets fout gaat.’ Plaagde ik hem.
    ‘Maar ik zou het onthouden. Moet ik me dan veilig voelen als ik naast jou zit?’ vervolgde ik waarna ik mijn tong naar hem uitstak.
    ‘Pap, kan echt niet goed koken, geloof me, maar, uhh, wanneer komt de avondmaal? Misschien kunnen we Ronnieponnie ook beetnemen, gewoon als een broederlijke warm welkom terug,
    ‘Wat ben ik blij dat ik geen broers of zussen heb soms; alhoewel ik wel vermoed dat jullie ook spullen in mijn eten zouden stoppen; gewoon om de nieuwe hoofdmonitor te pesten.’

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RingKeeper schreef:
    [Ooooh sorry, Luna zit in haar 4e jaar!]

    [als je liever hebt dat ze in haar vijfde zit mag dat ook hoor (: ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [als je liever hebt dat ze in haar vijfde zit mag dat ook hoor (: ]


    Finn the better twin for Campbell? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    'Wat is er aan de hand,' vroeg Lucka geschrokken. Ik liet mijn handen weer dalen en gooide mijn lege koffer teleurgesteld weer dicht.
    'Moet ik iets doen?' vroeg Lucka. ik tilde mijn hoofd op, alsof ik in een of ander Horror Film speelde, en begon te zuchten.
    ‘ik heb mijn pillen thuis gelaten, je weet wel, die pillen die zorgen ervoor dat ik mezelf blijf tijdens een volle maan,’ zuchtte ik en trok alle gordijnen dicht zodat het donkerder werd in de leerlingen kamer, om voor te zorgen dat er geen enkel maanlicht binnendrong. Als een holbewoner schuifelde ik naar mijn bed toe en drukte de kussen tegen mijn hoofd aan voor een extra voorzorgsmaatregeling.
    ‘ga jij maar naar de grote zaal, zeg de anderen dat ik me niet goed voel,’ mompelde ik, en ik haalde zuchtend de kussen weer van mijn hoofd af.
    ‘ik bedoel, echt.’ Ik slikte een aantal keren, en vervolgde mijn zin.
    ‘je moet g – ik moet gaan,’ mompelde ik, met wat spanning in mijn stem.
    ‘ik moet even naar de wc,’
    En toen liet ik mijn beste vriend alleen in de donkere Hufflepuff slaapkamer, en rende de leerlingen kamer uit. Tijdens de avond diner moet ik in een zo donker plekje mogelijk zitten, of ik ren gewoon de verboden bos in. En ik heb geen zin om mijn beste vriend te vermoorden tijdens mijn trasformatie. Lucka heeft me nog nooit zo gezien, als een weerwolf. Alleen Campbell en verder niemand.

    [ Ralfie laat Lucka alleen, dat spijt Ralfie heel erg maar hij is een beetje gespannen en door de war :] ]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    'Wat is er aan de hand,' vroeg Lucka geschrokken. Ik liet mijn handen weer dalen en gooide mijn lege koffer teleurgesteld weer dicht.
    'Moet ik iets doen?' vroeg Lucka. ik tilde mijn hoofd op, alsof ik in een of ander Horror Film speelde, en begon te zuchten.
    ‘ik heb mijn pillen thuis gelaten, je weet wel, die pillen die zorgen ervoor dat ik mezelf blijf tijdens een volle maan,’ zuchtte ik en trok alle gordijnen dicht zodat het donkerder werd in de leerlingen kamer, om voor te zorgen dat er geen enkel maanlicht binnendrong. Als een holbewoner schuifelde ik naar mijn bed toe en drukte de kussen tegen mijn hoofd aan voor een extra voorzorgsmaatregeling.
    ‘ga jij maar naar de grote zaal, zeg de anderen dat ik me niet goed voel,’ mompelde ik, en ik haalde zuchtend de kussen weer van mijn hoofd af.
    ‘ik bedoel, echt.’ Ik slikte een aantal keren, en vervolgde mijn zin.
    ‘je moet g – ik moet gaan,’ mompelde ik, met wat spanning in mijn stem.
    ‘ik moet even naar de wc,’
    En toen liet ik mijn beste vriend alleen in de donkere Hufflepuff slaapkamer, en rende de leerlingen kamer uit. Tijdens de avond diner moet ik in een zo donker plekje mogelijk zitten, of ik ren gewoon de verboden bos in. En ik heb geen zin om mijn beste vriend te vermoorden tijdens mijn trasformatie. Lucka heeft me nog nooit zo gezien, als een weerwolf. Alleen Campbell en verder niemand.

    [ Ralfie laat Lucka alleen, dat spijt Ralfie heel erg maar hij is een beetje gespannen en door de war :] ]


    Campbell gaat je stalken? of wil je het niet? x')

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell gaat je stalken? of wil je het niet? x')


    [Doe maar, ik heb nu toch niets te doen tot er iemand iets post over mijn karakter, dus doe maar :Y) Ralfie wil geen gezeldschap maar ach ja :') ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Is de tweeling in de Great Hall?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Jep, George staat nu alleen omdat Fred weg is gegaan om met Holly te flirten praten.]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders – 6e jaar Ravenklauw – Aanvoeder, Chaser

    Ik trok mijn gewaad aan. Niemand was hier en toen ik naar de leerlingenkamer liep was die ook leeg. Als ik niet zo’n honger had was ik hier blijven zitten voor het open haard die altijd bezet werd door andere Ravenklauwers.
    Met een zucht liep ik door en ging door de portret naar buiten waarna ik de trap afliep en Ralf weg zie rennen. Verbaasd keek ik hem en rende achter hem aan. Wat was er met mijn beste vriend gebeurd? Doordat ik Ralf altijd moet bijhouden als hij weerwolf is, haal ik hem in. Wat anders echter onmogelijk geweest zou zijn.
    ‘Wat is er Ralf?’ vroeg ik terwijl ik hem in zijn ogen aankeek en hem tegen hield.
    Opeens bedacht ik me dat het wel eens volle maan zou zijn vanavond.
    ‘Is het..?’ vroeg ik ademloos.

    Kort stukje maar ik moet even avond-eten.... sigh T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya