• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik ga nog even een post schrijven en dan ga ik]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Lucius Malfoy || Beater + Aanvoerder || Vijfde jaars || Leerlingenkamer

    'Ik ben benieuwd welke verrassende wendingen dit jaar op me af komen. Geloof het of niet, ik ben ook benieuwd wat voor plannetjes Potter heeft.' zuchte Raven zacht. Een lange tijd staarde ze enkel bedenkelijk voor zich uit, tot een ondeugende grijns haar gezicht sierde en ze plots poeslief naar mij begon te glimlachen.
    'Tikkie, jij bent hem!' riep ze enthousiast waarna ze op mijn borst tikte en vervolgens van de bank op sprong en richting de gangen rende.
    'Hé, dat is niet eerlijk!' lachte ik waarnaar ik op sprong van de zetel en haar vlug volgde. Dit deed mij zo denken aan vroeger, toen wij nog kleine kinderen waren en wij tikkertje over het landgoed van mijn ouders speelde.
    Zo snel als ik kon wurmde ik mij door de opening van de muur en volgde ik Raven over de gang die nog behoorlijk snel was. Toen ik haar bijna had ingehaald greep ik haar bij haar hand vast en trok ik haar terug zodat ze in mijn armen viel.
    'Ha, nu heb ik je.' grijnsde ik breed waarnaar ik haar stevig vast hield, maar niet te stevig, want ik wilde haar immers geen pijn doen. Ik boog mij speels naar haar toe en drukte een kusje op haar neus. 'Ik win dit spelletje altijd. Dat deed ik vroeger al en nu nog steeds.' glimlachte ik triomfantelijk.


    "We accept the love we think we deserve."

    RAB schreef:
    [Ik ga nog even een post schrijven en dan ga ik]

    [No, ga niet weg!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - beater

    ‘Wat moeten we zonder jou als je dood gaat door die gruwelijke examens? Wat moeten we anders doen zonder onze lieftallige Amps, de Klassenoudste, de perfecte Klassenoudste met die mooie, glinsterende badge, die Klassenoudste, oh Amy,’ mompelde George dramatisch. ‘wat zouden we zonder onze goddelijke Klassenoudste doen die niet te vaak op ons let?' Ik lach en zeg ook nog een paar van dat soort dingen.
    'Jongens, jullie liefde verstikt me.' Ik grijns breed en laat haar los.
    'Dat kunnen we echt niet hebben! Dan is er niemand meer die op ons past!' zeg ik weer op die dramatische toon.
    ‘denk jij ook wat ik denk?’ Ik kijk grijnzend naar Fred.
    'O ja.'
    'Als jullie het maar laten!' Ik barst in lachen uit en sla mijn arm weer om haar heen.
    'Lieve lieve lieve Amy, denk je nou echt dat jij ons kan tegenhouden als wij iets van plan zijn? Natuurlijk niet. En daarom kan jij ons niet straffen,' zeg ik met een glimlach en ik kijk haar aan. Pas na een tijdje merk ik dat ik aan het staren ben en kijk ik snel weg, hopend dat George het niet doorhad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    'Ik ben benieuwd wie er dit jaar Verweer tegen zwarte kunsten zou gaan geven,' zei Lucka
    Als hij terug loop naar mijn koffer, klikt hij die open en haalt al zijn magere spullen eruit terwijl ik hem slaperig toekeek. God, ik ben erg moe.
    'En ik denk ook dat ik stropdas knopen nog steeds niet onder de knie zou krijgen,' ging hij verder.
    ‘het is simpel,’ lachte ik en sprong van de sofa af.
    ‘ik had het uit mijzelf geleerd, aangezien ik toch al rotouders heb en mijn broertje snapt er toch niets van,’ vertelde ik en opende dan mijn eigen koffer.
    'Maar, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt in de vakantie?' vroeg hij.
    ‘het ging beter dan de vorige keren, maar uiteindelijk werd het weer verpest door mijn ouders,’ zuchtte ik en haalde tegelijk een aantal kleren uit mijn hutkoffer. Ik wist niet of ik het wel moest laten zien, maar Lucka was tenslotte mijn vriend. Zuchtend hees ik mijn mouwen op en liet vervolgens mijn arm aan hem zien. Bij iedere kant was er of een diepe snee of een dodelijke blauwe plek.
    ‘gelukkig maar mocht ik bij mijn oudere neef blijven logeren, en zijn ouders zijn een stuk aardiger.’
    Ik zuchtte.
    Ik haal langzaam mijn hele koffer leeg, tot ik in de gaten kreeg dat mijn hele bed vol zat met al mijn kleren die in het hutkoffer lagen. Mijn ogen werden langzaam groot en mijn kaak viel open. Paniekerig wierp ik me naar mijn koffer toe. Leeg? Ik haal al mijn boeken eruit en gooi die angstig op de grond. Waar.. waar zijn mijn pillen? Waar zijn mijn pillen!! Heb ik ze thuis gelaten? Oh god, nee, alsjeblieft ik wil niet weer dat dit begint!
    ‘Neeeejj!!’ riep ik en schuurde met mijn vingers door mijn haren.
    Oh Merlin, in mijn eerste jaar had ik ook al weer geen pillen bij me en elke volle maan moest ik naar het verboden bos toe rennen om daar te gaan transformeren. Het was een traumatische ervaring en hier heb ik geen nog eens zin in, en helemaal niet waar Lucka bij is. En op dat moment, kreeg ik in de gaten dat Lucka op dit moment bij mij was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    [Ik ga nog even een post schrijven en dan ga ik]


    [:'(]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley - 6de jaar Griffoendor - Chaser

    'Als jullie het maar laten!' ik staarde Amy opgewonden aan, man, zij heeft goede oren, en Fred barst in lachen uit en sloeg zijn arm weer om haar heen.
    'Lieve, lieve, lieve Amy, denk je nou echt dat jij ons kan tegenhouden als wij iets van plan zijn? Natuurlijk niet. En daarom kan jij ons niet straffen,' zegt hij met een glimlach en ik liet een glimlach zien. Omdat ik opeens een paar meter achter Fred stond, wat helemaal niet normaal was, en ik wouw weer terug naar onze huidige positie, zag ik hoe Fred Amy maar aanstaarde. Ik kende Fred, dus kon ik de verschillen zien van zijn lach, of hij plagend lacht of op een lieftallige manier, of een manier van wraak en geheimzinnigheid. Ik frons mijn wenkbrauwen maar dwong mezelf ook om mijn glimlach weer terug te toveren en klopte op zijn schouder.
    ‘Aarde aan Fred? Amy’s gezicht is geen spiegel, dat weet je,’ vertelde ik hem plagend en kwam naast hem staan en trok zonder enig idee, zijn arm van Amy af.
    ‘zullen we maar wat doorlopen? Ginny wacht op onze snoepjes,’ vroeg ik en friemelde aan de snoepjes in mijn zak.

    [god, ik heb een leuke idee, als jullie het ook willen natuurlijk. Fred en George zijn hele grappige en speelse types, en ze worden bijna nooit echt verliefd. Wat als we allebei verliefd op Amy worden en er een kleine ruzie ontstaat tussen de tweeling? Want dat lijkt me volledig onverwachts als het tussen Fred en George gaat :’D]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [bye iedereen, als ik morgen wakker word verwacht ik dat mijn inbox helemaal volgespamt is met een stuk of 30 meldingen ;)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Raven Juliette Smith - Zesde jaars - Slytherin

    'Hé, dat is niet eerlijk!' lachte Draco waardoor ik zacht grinnikte. 'Toch wel Malfoy!'
    Ik probeerde zo snel als ik kon bij hem vandaan te rennen, eindelijk wilde ik eens winnen. Al zal dat wel weer eens niet, ik had maar één keer van Draco gewonnen ook al speelde ik destijds stiekem een beetje vals. Toen ik een tweede jaars passeerde duwde ik haar ruw aan de kant waardoor ze tegen een schilderij aanviel. En tot mijn geluk viel het kostbare stuk naar beneden, die kreeg een hoop problemen.
    Kort spiekte ik naar achter zodat ik kon zien hoe ver Draco van me af was, hij had me bijna ingehaald. Helaas, helaas. Ik probeerde nog wat sneller te gaan rennen al hield Draco dat tegen door mijn hand te pakken en me naar zich toe te trekken. Ik struikelde achterover maar ik viel gelukkig zijn armen.
    'Ha, nu heb ik je,' grijnsde de jongen breed. Met een pruillipje keek ik hem aan, 'Ik vervloek jou, Draco! Ooit win ik eens een keer,' zei ik quasi-zielig.
    Speels boog Draco zich naar me toe en drukte een kus op mijn neus. 'Ik win dit spelletje altijd. Dat deed ik vroeger al en nu nog steeds,' 'Jammer genoeg,' maakte ik zijn zin af terwijl ik scheef naar hem glimlach. Ik boog me richting zijn oor en begon te fluisteren. 'En Malfoy, heeft iemand je hart veroverd tijdens je vakantie?' zei ik plagend waarna ik me terug boog, wetend dat ik een gevoelige snaar van hem had geraakt. Eerlijk? Ik hoopte van niet dat het zo het geval was.

    [Muh, inspiratieloos. Dus sorry voor dit crap stukje.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Obliviate7 schreef:
    George Weasley - 6de jaar Griffoendor - Chaser

    'Als jullie het maar laten!' ik staarde Amy opgewonden aan, man, zij heeft goede oren, en Fred barst in lachen uit en sloeg zijn arm weer om haar heen.
    'Lieve, lieve, lieve Amy, denk je nou echt dat jij ons kan tegenhouden als wij iets van plan zijn? Natuurlijk niet. En daarom kan jij ons niet straffen,' zegt hij met een glimlach en ik liet een glimlach zien. Omdat ik opeens een paar meter achter Fred stond, wat helemaal niet normaal was, en ik wouw weer terug naar onze huidige positie, zag ik hoe Fred Amy maar aanstaarde. Ik kende Fred, dus kon ik de verschillen zien van zijn lach, of hij plagend lacht of op een lieftallige manier, of een manier van wraak en geheimzinnigheid. Ik frons mijn wenkbrauwen maar dwong mezelf ook om mijn glimlach weer terug te toveren en klopte op zijn schouder.
    ‘Aarde aan Fred? Amy’s gezicht is geen spiegel, dat weet je,’ vertelde ik hem plagend en kwam naast hem staan en trok zonder enig idee, zijn arm van Amy af.
    ‘zullen we maar wat doorlopen? Ginny wacht op onze snoepjes,’ vroeg ik en friemelde aan de snoepjes in mijn zak.

    [god, ik heb een leuke idee, als jullie het ook willen natuurlijk. Fred en George zijn hele grappige en speelse types, en ze worden bijna nooit echt verliefd. Wat als we allebei verliefd op Amy worden en er een kleine ruzie ontstaat tussen de tweeling? Want dat lijkt me volledig onverwachts als het tussen Fred en George gaat :’D]


    [omg, dat lijkt mij best wel grappig haha! Wahah, Amy wordt ineens geliefd man xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Obliviate7 schreef:
    [bye iedereen, als ik morgen wakker word verwacht ik dat mijn inbox helemaal volgespamt is met een stuk of 30 meldingen ;)]

    [SLAAP LEKKER! <3]


    "We accept the love we think we deserve."

    Nightingalex schreef:
    [Anybody for Gianni,Hermione,Lucy of Morrison??]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Vijfde jaars || Hogwarts

    Fred barstte in lachen uit en sloeg zijn armen om mij heen. 'Lieve, lieve, lieve Amy, denk je nou echt dat jij ons kan tegenhouden als wij iets van plan zijn? Natuurlijk niet. En daarom kan jij ons niet straffen,'
    Ik lachte zachtjes en sloeg ook mijn armen om Fred heen. 'Aller liefste Fred, ik kan jullie met gemak straffen als ik dat zou willen. Watch me.' grijnsde ik speels. Plots merkte ik op dat Fred mij de hele tijd aan het aanstaren was, en blijkbaar was het George ook op gevallen.
    ‘Aarde aan Fred? Amy’s gezicht is geen spiegel, dat weet je,’ zei hij hem plagend waarnaar hij zijn broers arm van mij af trok.
    'En bedankt George,' grinnikte ik. 'misschien was je lieftallige broer naar mijn gezicht aan het staren, vanwege mijn gezicht, niet om het feit dat hij dacht dat het een spiegel was. Wat krijg ik toch altijd van die zoetsappige complimentjes van jullie.' Oke, dat laatste was zeer sarcastisch.
    ‘zullen we maar wat doorlopen? Ginny wacht op onze snoepjes,’ vroeg George.
    Ik knikte. 'Ja, en ik heb best wel trek in het avondmaal. Des te eerder wij in de Grote Zaal zijn, des te beter!'


    Draco Lucius Malfoy || Beater + Aanvoerder || Vijfde jaars || Gangen

    Ik moest zachtjes lachen om Raven haar absurde vraag. 'Natuurlijk niet.' grinnikte ik. 'Hoe kom je daar nou bij? Deze vakantie is mijn moeder de enige vrouwelijke wezen geweest die ik heb gezien.' zuchtte ik.
    Ik dacht even na. 'En dan nog, niet veel meiden zal het lukken om mijn hard te veroveren.' grijnsde ik. 'Eerder andersom.' Ik liet Raven weer los en keek haar bedenkelijk aan. 'Hoezo? Heb jij nog enige liefde ontdekt in jouw vakantie?'
    Ik begon nu behoorlijk nieuwsgierig te worden, want ze had die vraag immers niet zonder reden gesteld. Misschien had zij wel iemand ontmoet. 'Vertel me meer! Hoe is hij? Waar komt hij vandaan? Is hij van zuiverbloed?'
    Ik pakte Raven haar hand vast en trok haar naar het dichts bijzijnde bankje. 'Beter is hij een goede gozer. Ik wil hem eerst zelf nog goed keuren hoor.' verzekerde ik haar. No way dat ik een kwal van een gozer mijn beste vriendin liet daten.

    Ik voel je inspiratieloosheid )":


    "We accept the love we think we deserve."

    Raven Juliette Smith - Zesde jaars - Slytherin

    Draco moest zachtjes lachen. 'Natuurlijk niet,' grinnikte hij. 'Hoe kom je daar nou bij? Deze vakantie is mijn moeder de enige vrouwelijke wezen geweest doe ik heb gezien,' zuchtte hij. 'Wauwie, was gewoon een vraag,' zei ik terwijl ik zacht op zijn neus drukte.
    'En dan nog, niet veel meiden zal het lukken om mijn hart te veroveren,' grijnsde Draco. 'Eerder andersom,' Een bedenkelijk geluidje verliet mijn mond. 'Hm, wat voor meiden lukt het wel dan? Iemand zoals Astoria?' plaagde ik hem terwijl ik hem zachtjes porde in zijn zij.
    Draco bekeek me bedenkelijk aan. 'Hoezo? Heb jij nog enige liefde ontdekt in jouw vakantie?' Met grote ogen keek ik de jongen aan en schudde mijn hoofd, 'Wat? Nee.' 'Vertel me meer! Hoe is hij? Waar komt hij vandaan? Is hij van zuiverbloed?'
    Voordat ik mijn mond open kon trekken sleepte hij me naar een bankje toe. 'Beter is hij een goede gozer. Ik wil hem eerst zelf nog goed keuren hoor.'
    Zacht begon ik te lachen en schudde opnieuw mijn hoofd. 'Nee, nee ik heb niemand ontmoet tijdens mijn vakantie. Al waren er wel wat jongens die goed genoeg waren voor een kort pleziertje,' grijnsde ik breed naar de jongen naast mij terwijl er al lang twee roze blosjes over mijn wangen waren verschenen. 'En stel ik word of ben misschien verliefd, dan houd ik mijn mond gesloten,' vertel ik enthousiast en klop quasi-medelijdend op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 1:38 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RAB schreef:
    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - beater

    ‘Wat moeten we zonder jou als je dood gaat door die gruwelijke examens? Wat moeten we anders doen zonder onze lieftallige Amps, de Klassenoudste, de perfecte Klassenoudste met die mooie, glinsterende badge, die Klassenoudste, oh Amy,’ mompelde George dramatisch. ‘wat zouden we zonder onze goddelijke Klassenoudste doen die niet te vaak op ons let?' Ik lach en zeg ook nog een paar van dat soort dingen.
    'Jongens, jullie liefde verstikt me.' Ik grijns breed en laat haar los.
    'Dat kunnen we echt niet hebben! Dan is er niemand meer die op ons past!' zeg ik weer op die dramatische toon.
    ‘denk jij ook wat ik denk?’ Ik kijk grijnzend naar Fred.
    'O ja.'
    'Als jullie het maar laten!' Ik barst in lachen uit en sla mijn arm weer om haar heen.
    'Lieve lieve lieve Amy, denk je nou echt dat jij ons kan tegenhouden als wij iets van plan zijn? Natuurlijk niet. En daarom kan jij ons niet straffen,' zeg ik met een glimlach en ik kijk haar aan. Pas na een tijdje merk ik dat ik aan het staren ben en kijk ik snel weg, hopend dat George het niet doorhad.


    Je zou met holly nemen! :0


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya