• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Hahaha misschien mag ze Lucy ook wel heel graag ^^ :P

    [Is het erg dat ik de hele tijd Hermelien gebruik in plaats van Hermione? Ik ben gewoon meer gewend aan Hermelien]


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB, dat moet je toch lekker zelf weten :)! Ik vind Hermelien prima hoor!

    [Mij maakt het niet uit. Dan verander ik het wel gewoon in mijn stukje naar de Engelse versie xD Gewoon doen wat voor jou goed voelt]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ron Weasley - 5de jaar Griffoendor - klassenoudste

    Aangezien Harry en Hermelien geen klassenoudste zijn loop ik in mijn eentje naar de grote zaal. Sommige mensen kijken me vuil aan maar ik negeer alles en loop de grote zaal binnen. Aan de Griffoendor tafel zie ik Hermelien en Fred en George zitten. Ik ga bij Hermelien zitten.
    'Hoi. Vilder deed moeilijk,' zeg ik met een zucht. Het is waar. Hij moest mijn koffer minstens vier keer checken. Volgens mij heeft iemand hem die opdracht gegeven ofzo. Ik kijk naar de lerarentafel en mijn oog valt meteen op een vrouw met een gezicht dat me aan een pad laat denken die helemaal in het roze gekleed is.
    'Volgens mij is er iemand verdwaald. Het kan toch niet zo zijn dat zij ons Verweer tegen de zwarte kunsten gaat geven?' vraag ik aan Hermelien.

    [Sorry dat hij zo kort is en dat ik niet met Snape post ik moet bij de computer weg]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ is het goed als Autumn even aansluit bij Ron, Harry en Hermelien? Anders is ze zo alleen :+?]

    RAB schreef:
    Ron Weasley - 5de jaar Griffoendor - klassenoudste

    Aangezien Harry en Hermelien geen klassenoudste zijn loop ik in mijn eentje naar de grote zaal. Sommige mensen kijken me vuil aan maar ik negeer alles en loop de grote zaal binnen. Aan de Griffoendor tafel zie ik Hermelien en Fred en George zitten. Ik ga bij Hermelien zitten.
    'Hoi. Vilder deed moeilijk,' zeg ik met een zucht. Het is waar. Hij moest mijn koffer minstens vier keer checken. Volgens mij heeft iemand hem die opdracht gegeven ofzo. Ik kijk naar de lerarentafel en mijn oog valt meteen op een vrouw met een gezicht dat me aan een pad laat denken die helemaal in het roze gekleed is.
    'Volgens mij is er iemand verdwaald. Het kan toch niet zo zijn dat zij ons Verweer tegen de zwarte kunsten gaat geven?' vraag ik aan Hermelien.

    [Sorry dat hij zo kort is en dat ik niet met Snape post ik moet bij de computer weg]


    haha george is met Gianni mee :p dus die is weg x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Elvithien schreef:
    [ is het goed als Autumn even aansluit bij Ron, Harry en Hermelien? Anders is ze zo alleen :+?]


    Yep Holly is er ook, dus je kan ook met haar praten (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Autumn Sophia Miller / 6th year / Gryffindor

    Toen Autumn, Holly herkende uit Ravenclaw, stond ze gauw op en liep naar het meisje toe. Ze was blij om eindelijk een bekende te zien. Ze zou harry en zijn aanhang later wel aanspreken.
    'Heey Holly, hoe was je vakantie?' vroeg ze blij.

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    'Geniaal! Werkelijk.' Riep Gianni gefasineerd, ze nam het snoepje van me aan en trok me mee naar de slytherin tafel waar we de broer van Gianni antmoette. 'Ey Mor, Het spijt me van net. Dat snoepje is om het goed te maken.' Loog ze en ik begon zachtjes te grinikken, ook al keek ik een paar keer achterom om Fred in de gaten te houden. Al voor ik het wist, hoorde ik een hoop gebraak achter me. Zo te zien is het gelukt. Ik begon te gieren van het lachen en sloeg Gianni vriendelijk op de rug. 'Goed gedaan, voor een beginner,' complimenteerde ik haar. 'Kom op Georgie we gaan lol maken!' Zei ze opgewonden en trok aan mijn arm die ik halverwege verward er van af schudde. 'En Fred dan? Ik heb hem nog nooit alleen gelaten,' zei ik alsof ik een of ander oppasser van Fred was. Ik keek weer om, maar ik kon bem niet meer vinden. Een vreemde leegte borrelde er in mijn maag, die ik weer wegtoverde met een glimlach. Ik tilde mijn schouders op en liet een korte zucht. 'Kom mee dan!' Riep ik speels en deze keer trok ik haar de great hall uit.

    [Sorry voor deze korte stukje, ben op mob. Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd tot nu toe en waar iedereen is?]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Holliday ‘Holly’ Grainger – 7e jaar Ravenklauw- Hoofdmonitor- Chaser

    'Heey Holly, Hoe was je vakantie?' hoorde ik de bekende stem van Autumn vragen. Ik draaide mij om; bij Fred had ik het toch al verpest met mijn 'Hoofdmonitorschap.' en dan te weten dat ik er eerst blij mee was. Nee ik wist het zeker; Als ik iets voor Fred ooit betekend had; was dat nu helemaal weg geslagen. Dat hij dacht dat ik hem zou verraden; dat ik hem zou afluisteren. Ik zou dat nooit doen; althans niet bij hem. Ik sloeg mijn ogen neer bij het idee dat ik hem nog steeds leuk vond. Waarom? Was het omdat hij me altijd liet lachen? Ik wist het niet.
    'Mijn vakantie...' ik woog heel even mijn woorden af. Eigenlijk was het nederig; lezen omdat ik niks anders te doen had. Wat had je dan verwacht om vast te zitten in een dreuzel pleeggezin waar niemand je mocht omdat ze voelde dat je 'anders.' was.
    'Het was top en die van jou?' zei ik uiteindelijk met een grijns. Ik zat even aan mijn hoofdmonitor badge waarna ik naar Fred keek. Ik deed hem uiteindelijk toch af om hem in mijn zak te stoppen; misschien vergat hij het dan.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij heet hij George^^ Verkeerde naam boven je post


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Autumn wierp Holly een glimlach toe, maar zag dat ze ergens mee zat. Ze zag Holly naar Fred kijken.
    'Wat zit je dwars?' vroeg ze bezorgd.
    Had Fred haar gekwetst? Als dat zo was, dan zou ze eens een hartig woordje met hem spreken.

    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - beater

    ‘J-ja, ik denk dat hij het wel wist. ‘ Ze gedraagt zich anders. Alsof ik een vreemdeling ben. Ik leg mijn hand op de hare en kijk haar geruststellend aan.
    ‘Ik bedoel; ik hou je in de gaten.’ Ze wijst met haar vingers naar haar ogen en daarna naar de mijne. Maar iets klopt er niet. Het klinkt niet als de Holly die ik ken. Ze bloost en ik grinnik.
    'Je bent schattig als je bloost.' De woorden zijn eruit voordat ik door heb wat ik eigenlijk zei. Als ik zie dat mijn hand ook nog op de hare ligt haal ik die er meteen af. Ik lijk zo veel te klef.
    'Ik bedoel: gewoon op een schattige manier zoals eerstejaars schattig zijn.' Mijn gezicht is nu waarschijnlijk vuurrood en matched goed met mijn haren. Ik weet dat het waarschijnlijk heel erg raar over komt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Holliday ‘Holly’ Grainger – 7e jaar Ravenklauw- Hoofdmonitor- Chaser

    ‘Wat zit je dwars?’ hoorde ik Autumn vragen en meteen voelde ik me een slechte vriendin; waarom moest ik mijzelf nou weer voortrekken op haar?
    Ik voelde Fred zijn hand op de mijne leggen waardoor ik me weer naar hem keerde en mijn adem stokte.
    ‘Je bent schattig als je bloost.’ Waarna hij meteen zijn hand van de mijne afhaalde- alsof hij in de gaten had dat ik de saaie hoofdmonitor was.
    ‘Ik bedoel: gewoon op een schattige manier zoals eerstejaars schattig zijn.’ Ik draaide mijn gezicht weg; zou dit een grap van hem zijn- als ik iemand was zoals Amy dan zou ik het serieus genomen hebben. Amy was gezellig, grappig en lief; iets wat ik niet bezat en waar ik mijzelf bewust van was.
    Ik keek Fred weer aan en zijn gezicht stond rood. Al zou ik niet weten welke reden dat was.
    ‘Heb je een snoepje ingenomen, Fred. Of waarschuwde je me voor Ginny; omdat jij echter zou kotsen en zij niet.’ probeerde ik plagend te zeggen wat faliekant mislukte. Waardoor ik weer naar Autumn draaiden. ‘Hoe was je vakantie?’ haar vraag negerend.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya