• Fresh Voices: Een Britse zangcompetitie, maar dan wat anders. Elke week is er een liveshow. De kandidaten worden geselecteerd op puur hun zangkunsten, maar hoe verder de competitie gaat, hoe belangrijker het totale plaatje toch wordt. Er zijn geen afvallers in deze race, maar elke week geven de coaches elke kandidaat punten en degene met totaal het hoogste aantal punten en de grootste vooruitgang in zijn of haar zang en performance, wint uiteindelijk een platencontract van ₤50.000,-. Door middel van solozang en battles worden de punten bepaald.
    Voor dit nieuwe programma is de bekende Britse boyband One Direction gevraagd om als jury en coaches mee te werken en ze hebben ja gezegd. Elke kandidaat die wordt geselecteerd bij de audities komt onder de hoede van een van de jongens om van hun het klappen van de zweep in de muziekwereld te leren en alleen maar betere muzikanten te worden.
    Het leukste aan het programma is misschien nog wel dat tussen de liveshows door op de website van het programma een live-stream te zien is vanuit de villa waarin de coaches en de kandidaten gedurende de gehele periode dat het programma op de TV wordt uitgezonden opgesloten zitten. Zo kunnen de kijkers ook zien wat er achter de schermen speelt: Wie elkaar niet kunnen luchten of zien en tussen wie het dikke mik is. Misschien zien ze zelfs wel liefde opbloeien en krijgen fans totaal andere kanten van hun idolen te zien.
    [possibly bromance]

    Rollen:
    Coaches:
    - Harry Edward Styles - Dobreva - 1,1
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - 1,1
    - Niall James Horan - Reign - 1,4
    - Zayn Javadd Malik - Hodor - 1,3
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - 1,1

    Kandidaten:
    - Samantha Elizabeth Sutherby - Bootin - 1,2
    - Gabriëlla 'Gaby' Cheyenne Hughes - Lilarry - 1,3
    - Noah Mary-Ann White - xMeCrazyMofo - 1,2
    - Alexandra "Alex" Faith Smith - Kendizzzzle - 1,2
    - Lily Mclaren - 1DMEGAFAN - 1,2
    - Jacelyn Evalanté Aguilera - Daddario - 1,6
    - Marico Phoebe Collins - Esmelle - 1,8
    - Aidan Luke Laighleis - KiliOfDurin - 1,2
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis - Phantasie - 1,3
    - Gordian Will Gibson - Schuld - 1,3
    - Austin Justice Wakefield - xMeCrazyMofo - 1,5
    - Matthew Jared Tommo - Hodor - 1,5
    - Christofer ''Chris'' Port - Bootin - 1,7
    - James Parker - 1DMEGAFAN - 1,6
    - Samuel Matthew Grant - xZiall - 1,7

    De kamers:[Elke kamer heeft een eigen badkamer]
    Harry + Louis -> kamer 1
    Samantha + Lily -> kamer 2
    Gaby + Phoebe -> kamer 3
    Noah + Jace -> kamer 4
    Zayn + Samuel -> kamer 5
    Alex + James -> kamer 6
    Aidan + Mike -> kamer 7
    Gordian + Matthew -> kamer 8
    Austin + Chris -> kamer 9
    Liam + Niall -> kamer 10

    Coaches:
    Harry: Noah, Matthew, James
    Liam: Alex, Phoebe, Chris
    Louis: Lily, Gaby, Samuel
    Niall: Samantha, Aidan, Austin
    Zayn: Jace, Mike, Gordian

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin en Beanies maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Dit is het praattopic voor alle dingen offtopic. Kleine offtopic dingen mogen in het speeltopic, maar het liefst zo veel mogelijk hier.
    Thanks!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 16:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Haaai MT


    How far is far

    Mijn topics.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mijn topics,
    Hi =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit was gewoon zodat er niet pagina's ondergepraat worden door onduidelijkheden


    Bowties were never Cooler

    Mss ligt het aan mij en ben ik dom, maar ik snap dat hele gedoe met plan van aanpak voor de coaches niet.
    We hebben toch al een thema, dus moeten ze gewoon een lied kiezen en dit beginnen uitwerken met hun coach. Simpel?
    Of bedoel je met plan van aanpak hoe we ze precies gaan beoordelen, of we werken met afvallers, hoe we groepen verdelen...?


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    De kanidaten weten het thema nog niet. De coaches weten niet precies hoe de mensen zijn en wat ze graag en goed zingen. Ook hoe ze moeten coachen enzo. En duetten met een groepje van 3 is ook niet makkelijk


    Bowties were never Cooler

    Voor de eerste drie puntjes heb je toch niet echt een plan van aanpak voor nodig. Je gaat samenzitten met de mensen die je coacht en met hun bespreek je wat je gaat doen. Dat hoeven de andere coaches toch niet te weten?
    But aaight, ik ga maar eens een post schrijven.
    & ohja Reign -> Alpines


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Duetten verdelen of in elk geval bedenken hoe je het gaat oplossen lijkt me wel handig, maar ik snap je.

    Ik verander het morgen


    Bowties were never Cooler



    Boe ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:



    Boe ^-^


    Awh <3_<3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    KiliOfDurin schreef:
    Duetten verdelen of in elk geval bedenken hoe je het gaat oplossen lijkt me wel handig, maar ik snap je.

    Ik verander het morgen

    Over die duetten heb je idd gelijk. Niall gaat even een oplossing zoeken :Y)


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Thanks!

    Er zijn trouwens al meer dan 2 mensen in de hal. Aedan en Mike zijn er en Aedan speelt piano


    Bowties were never Cooler

    Is het misschien slim dat ik bijhoud wie waar is in het boventopic


    Bowties were never Cooler

    Dit is een vrij late mijn topics :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Hey!


    Bowties were never Cooler