• Je weet het of niet, maar ik ben behoorlijk into vintage en ik wil al heel lang een vintage badmode hebben. Vorig jaar had ik mijn oog op een badpak, maar nu hebben ze ook bikini's en ik weet niet meer wat ik moet nemen. Dus, welke vinden jullie het leukst?

Badpak (bij het rode model zie je het op een persoon)
    Bikini

Misschien handig om een beetje mijn vormen te weten. Ik heb maatje 38 en weeg rond de 60 kg. Ben niet dik, maar ook niet dun. Ik heb wel een klein buikje, maar voor het moment let ik op mijn voeding en het verschil is al lichtjes te zien. Dus op dat vlak hoeft geen rekening gehouden te worden of het een badpak of bikini moet zijn.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Yoite schreef:
    Ik vind het badpak ook het leukste, om dezelfde reden als Lacey, eigenlijk.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Assassin schreef:
    Badpak. :3

From these ashes, I will rise

Ik vind bikini leuker.

Alleen maar tranen van geluk

Ik krijg de badpak voor mijn verjaardag. Ow Yeah!

Ik vind de bikini veel leuker. Ik hou niet van badpakken.

"Ignite, my love. Ignite."

Horizons schreef:
    Ik krijg de badpak voor mijn verjaardag. Ow Yeah!

Zo gaaf! Dan kan je altijd de bikini zelf nog kopen en afwisselen?

Your make-up is terrible

Ik denk dat ze je allebei heel leuk zouden staan maar het badpak vind ik ook leuker (:

Lacey schreef:
    Ik vind het badpak persoonlijk leuker dan de bikini. Ik hou niet zo van bikinibroekjes die zo hoog uitgesneden zijn.
    Overigens vind ik het zwart-witte badpak het leukste, hoewel die anderen ook zeker niet mis zijn.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dat badpak is echt leuk! Ik moet toch nog een badpak kopen voor deze zomer, dus misschien koop ik ook zoiets :3
    Ik zou voor het badpak gaan.

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Tja, ik zeg badpak, omdat ik die zelf graag draag en ik 'm de leukste vind van de twee, maar die bikini is ook niet mis. Zoal sje zelf al zegt, trek je makkelijker een bikini aan. Koop een goedkoop badpak en ga naar het zwembad. Kijk dan hoe je, je er bij voelt. Vind je het niets? Dan kan dat liggen aan 1) je, je soieso niet lekker voelt in een badpak of 2) het badpak dat je aan hebt vind je zelf minder en daarom voel je, je erin ongemakkelijk. Dan kun je afwegen of je de gok wilt nemen. Zowel de bikini als het badpak is duur. Met de bikini zit je misschien meer safe qua gevoel, maar je hebt je oog al lang op het badpak. Als je het na een jaar nog wilt, moet het iets zijn, denk ik.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik vind het badpak leuker, ik heb het niet zo op die high wasted broekjes.

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Assassin schreef:
    (...)

Zo gaaf! Dan kan je altijd de bikini zelf nog kopen en afwisselen?
    Ik heb wel met een genoeg eigenlijk. Misschien ga ik volgend jaar wel voor een bikini.

Attraversare ik draag de laatste tijd veel bikini's, maar ik heb niks tegen badpakken, had vroeger ook altijd een badpak aan. Dat zakt tenminste niet af of je topje floept niet naar boven als je van een glijbaan afkomt. (:

Horizons schreef:
    (...)Ik heb wel met een genoeg eigenlijk. Misschien ga ik volgend jaar wel voor een bikini.

Attraversare ik draag de laatste tijd veel bikini's, maar ik heb niks tegen badpakken, had vroeger ook altijd een badpak aan. Dat zakt tenminste niet af of je topje floept niet naar boven als je van een glijbaan afkomt. (:

Ja, klopt! Ik heb nu een simpele zwarte met een laag uitgesneden rug en ik ben er erg blij mee. Ik wil alleen misschien een tweede, iets vrolijkere, voor als ik naar het strand ga of op vakantie alleen ga zonnen bij het zwembad. :')
    Welke kleur ga je nemen? De blauwe of een andere?

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

De blauwe. Vroeger hadden ze alleen de framboos en ik vond die ook te gek, maar ik denk dat blauw mij beter staat. De gele is wel lief, maar ik ben daar veel te bleek voor.

Badpak

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis