• Oke, vorige week vrijdag (niet die laatste maar die daarvoor) hadden wij op school parkloop. Dat is 2 rondjes doorhet park, in totaal ong. 2,5 km. Na het 1e rondje zei ik dus tegen mijn lerares; 'Mijn kuit doet heel erg pijn.' Zij zei: 'Gewoon doorzetten anders heb je een 1.' Nou ik dus doorrennen, nja meer lopen want het deed vet pijn, kwam ik terug doet het dus nog meer pijn. Die avond tijdens hockey werd het nóg erger, zo erg dat ik er bijna niet meer op kon staan. Nu doet het dus nog pijn, en ik heb sinds die vrijdag niet meer echt gesport. Vandaag ging ik naar de dokter, blijkt dat ik een lichte zweepslag had en dat ik nu een klein scheurtje in mn kuit heb -.- Nou mag ik niet hockeyen/sporten ofzo tot het helemaal over is en dat is haar schuld >.<
    Ik ben echt zó pissed op dat mens!

    Het is toch niet haar schuld,?
    Je bent ook geen hockeyen ondanks de pijn dus je kan haar niet de schuld geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja, dat snap ik!
    ze had je gewoon moeten laten stoppen!


    Even a white rose has a black shadow.

    huh, wat doet ze fout? wth.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 16:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    Het is toch niet haar schuld,?
    Je bent ook geen hockeyen ondanks de pijn dus je kan haar niet de schuld geven.

    Ik dacht dat het wel weer over ging, die dokter vandaag zei dat het kwam door een slechte warming up (dat klopt, want we moesten van haar alleen maar even 1x heen en weer rennen) en een ongelijke ondergrond, Dat klopt ook want het is letterlijk een park >.< en die slechte warming up was dus bij haar, want bij hockey doe ik dat altijd wel..

    Dat had ik ook :Y) Maar dan was dat in groep 7, en die vent was gemeen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik snap trouwens ookwel dat het niet helemaal haar schuld is, maar ook die van mezelf, maar ik ben echt pissed omdat ik nu miss. de rest van het buitenseizoen mis en dat vind ik het leukst >.<

    echt slecht.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Poor you...


    You asked my why I did that? Just because there is no reason not to.

    watn gemeen mens. ik heb sowieso een haat aan gymleraren xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat had ze niet mogen doen. Volgens mij moeten (juist gym)leraren pijn altijd serieus nemen.
    Dat deed de mijne gelukkig altijd, ookal keek hij me steeds aan alsof ik loog.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Dat had ze niet mogen doen. Volgens mij moeten (juist gym)leraren pijn altijd serieus nemen.
    Dat deed de mijne gelukkig altijd, ookal keek hij me steeds aan alsof ik loog.

    Mijn lerares komt uit het leger en heeft een ander idee van pijn dan de meeste mensen >.<

    Exercitus schreef:
    Het is toch niet haar schuld,?
    Je bent ook geen hockeyen ondanks de pijn dus je kan haar niet de schuld geven.

    Zij was degene die dreigde met een 1 hoor.

    Volgende keer als je pijn hebt gewoon stoppen. Liever een 1 dan een kapotte kuit :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb dat ook gehad maar dan bij mijn enkel en ik zat toen op korfbal!;)
    Ik heb nu nog steeds last van mijn enkel.. Ik heb er nu al 3 jaar last van.
    Ik blijk uitgerekte enkelbanden te hebben!:(
    Sterkte!(flower)

    xxxx


    Geen reclame, please.

    Ik dacht dat het wel weer over ging, die dokter vandaag zei dat het kwam door een slechte warming up (dat klopt, want we moesten van haar alleen maar even 1x heen en weer rennen) en een ongelijke ondergrond, Dat klopt ook want het is letterlijk een park >.< en die slechte warming up was dus bij haar, want bij hockey doe ik dat altijd wel..


    Hmmm.. Maar van ons wordt gewoon verwacht dat je zelf de warming-up een beetje moet aanpassen aan jezelf. Dus dat van die slechte warming-up is ook niet helemaal háár schuld.
    Maar wel flink balen zeg. (:
    Wat had je voor cijfer dan? :')


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Heb je het haar verteld? Dan kijkt ze misschien vreemd op en heb je haar beet!