• Ik heb wel eens, dat ik momenten van een uur/dag/week helemaal kwijt ben. Zoals net, iemand wees me ergens op en ik wist écht niet waar ze het over had. Ze kon het bewijzen, maar ik wist het gewoon echt niet meer, terwijl het niet zo lang geleden was. Eigenlijk pas een uur terug of zo.>< En ik heb wel vaker dat ik even iets niet meer weet, maar dan kan ik het me later wel herinneren. Alleen dit écht niet. En het komt steeds vaker voor.

    Kent iemand dit, of is er iets mis met mijn hersenen?


    everything, in time

    Join the club!
    I have the same problem. :3

    Haha ik luister gewoon de helft van de tijd niet :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Die eigenschap heb ik je meegegeven. Ik heb er echt vaak last van de laatste tijd. (krul)

    @Celestial; Ook steeds vaker en dat het gewoon niet meer leuk is?(:

    @Crusoe; Hhahaha. Ik probeer juist goed te luisteren. Dan zegt mama wat ik na school moet doen. En ik antwoord 'ja', of ik laat het haar herhalen. Maar dan kan ik het me later echt niet meer herinneren. Dan heb ik het voor mezelf op een briefje geschreven, maar weet ik natuurlijk niet meer waar dat is.(':


    everything, in time

    Heb ik ook wel eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Soms ben ik aan het ruziemaken met iemand, en dan midden in het gesprek, vraag ik: Waar hadden we het over? :$
    En dan begint de ruzie opnieuw xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Heb ik ook altijd :') Ik onthou echt heel weinig, maar dat komt volgens mij ook omdat ik altijd half luister, nooit met volle aandacht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Progeny schreef:
    @Celestial; Ook steeds vaker en dat het gewoon niet meer leuk is?(:

    @Crusoe; Hhahaha. Ik probeer juist goed te luisteren. Dan zegt mama wat ik na school moet doen. En ik antwoord 'ja', of ik laat het haar herhalen. Maar dan kan ik het me later echt niet meer herinneren. Dan heb ik het voor mezelf op een briefje geschreven, maar weet ik natuurlijk niet meer waar dat is.(':

    Ik heb het best vaak ja. Ik kan me nu ook niet één twee drie herinneren wat ik gisteren allemaal heb gedaan. -slecht-
    Maarja... het zal wel door de drukte komen ofzo? Of door de warmte?
    Geen idee, maar ik heb het in ieder geval al best wel lang.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik heb het best vaak ja. Ik kan me nu ook niet één twee drie herinneren wat ik gisteren allemaal heb gedaan. -slecht-
    Maarja... het zal wel door de drukte komen ofzo? Of door de warmte?
    Geen idee, maar ik heb het in ieder geval al best wel lang.


    Ik heb dat echt al heel lang, winter/zomer maakt niet uit. En ik merk wel, dat als ik veel hoofdpijn heb, ik ook veel meer vergeet.D;


    everything, in time

    Backyard schreef:
    Heb ik ook altijd :') Ik onthou echt heel weinig, maar dat komt volgens mij ook omdat ik altijd half luister, nooit met volle aandacht.


    Follow your dreams. They know the way.

    ik had dat een keer in de bus toen had ik muziek aan en toen was de bus net weggereden en toen dacht ik van 'waarom is de muziek nu al afgelopen het begon net o.O '*kijkt naar buiten* "holly sh*t hoe kom ik hier zo snel o.O
    " dat was freaky :|


    Shoganai i ne~

    Haha. Dat ken ik. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vraag wel eens iets, en dan krijg ik antwoord en een paar seconde daarna ben ik vergeten of ik die vraag wel heb gevraagd en vraag ik het nog een keer ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn broertje heeft het en het is verrekte irritant --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.