• Failling stars don't crash through your window
    All your scars won't heal till you let go
    You're perfectly worth it, forget your mistakes
    Yeah we've both been touched by the same flame
    Don't worry, I've got you, I won't let you burn
    You and I get played by the same game
    We're in it together, for better or worse
    If you wanne fly, leave this world with me
    We'll touch the sky, let's define this gravity
    Hold on to me tight, when it all falls down
    You can take my heart if yours won't beat
    There's a feeling inside you
    Just dying to break through
    Open up and set it free
    We're on one horizon
    Just look in my eyes and you'll see
    That nothings impossible
    We're forever unstoppable



    Ruim tweeduizend jaar geleden werd er voorspeld dat in het jaar 2100 de grootste meteorieten regen ooit zou vallen. De voorspelling luidt als volgt: als gevolg van de meteorieten regen zullen een aantal jongeren en gave krijgen, deze zullen zij moeten ontwikkelen en volledig beheersen. Deze jongeren zullen een teken krijgen ergens op hun lichaam. Elke gave zal aan 2 jongeren toebehoren, maar 1 van de jongeren per gave zal deze gave niet direct ontwikkelen, de gave ontwikkelt zich alleen bij de jongere die 'een rijn hart' heeft. De jongeren bij die de gave al wel ontwikkelt is zullen visioenen krijgen over hun 'wederhelft. De wederhelften lijden op zijn zachts gezegd een zondig leven en zijn daardoor in gevaar. De jongeren met gave zullen opzoek moeten naar hun wederhelft en hun op het goede pad helpen, pas wanneer de wederhelften hun leven verbeterd hebben zal hun gave zich ontwikkelen. Maar de tijd tikt, des te langer het duurt voordat de wederhelften hun gave ontwikkelen des te slechter het met hun zal gaan, ze zullen ziek worden, bedreigd etc. of misschien zelfs vermoord. Als een wederhelft sterft zal de gave van de ander minder worden en uiteindelijk verdwijnen, verdwijnt er een gave zal er een element in de wereld verdwijnen.
    De jongeren met een al ontwikkelde gave beschikken ook over: visioenen en de gave om aan te voelen waar hun wederhelft zich bevindt. De wederhelft bezit de zelfde gave als degene die de gave al heeft. Per gave wordt uitgevoerd door een jongen en een meisje, de één is dan dus de wederhelft van de ander.
    De gaven worden overlegd nadat de rollen allemaal gemaakt zijn. Iedere gave heeft een teken, een soort van tattoo, per gave is er 1 symbool en beide personen dragen dit ergens op hun lichaam. Het symbool wordt per 2tal overlegd zodat iedereen het ermee eens is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders toestemming geef


    Jongens:
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel
    - gereserveerd door - Nightingalex
    -
    -


    Meisjes: VOL
    - gereserveerd door: lilangel
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - Sky Megan Crowley - MissVendetta
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex


    gave 1: water besturen
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - gereserveerd door - Nightingalex

    gave 2: elektriciteit
    - Sky Megan Crowley - [qMissVendetta [/q]
    -

    gave 3: vuur
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    -

    gave 4: pijn
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex
    - gereserveerd door - lilangel

    Gave 5: telekinese
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel






    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Gave: (gave voorkeur, gaven worden pas later besloten)
    Plaats symbool:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis/ wat nu speelt: (denk aan waar ze nu werken, school, etc etc.)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 12:00 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Het is goed dat ik 1 jongen neem en DreamLight ook eentje! ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oke is goed, zal jullie en beide bijzetten dan (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Maakt het uit welke van de twee overgebleven gaves mijn personage krijgt? Anders mag Kida wel eerst kiezen. Mij maakt het niet zoveel uit en Kida was zoieso eerder.
    Ook sorry dat ik nu pas reageer. Ik was de hele dag druk. Ik ging met vriendinnen naar de kermis (doodeng) en daarna ging ik kijken bij het geadopteerde baby eendje van mijn opa en oma. En nu ben ik aan het oppassen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    DreamLight schreef:
    Maakt het uit welke van de twee overgebleven gaves mijn personage krijgt? Anders mag Kida wel eerst kiezen. Mij maakt het niet zoveel uit en Kida was zoieso eerder.
    Ook sorry dat ik nu pas reageer. Ik was de hele dag druk. Ik ging met vriendinnen naar de kermis (doodeng) en daarna ging ik kijken bij het geadopteerde baby eendje van mijn opa en oma. En nu ben ik aan het oppassen.


    mij maakt het niet uit welke gave wie krijgt, zullen jullie samen moeten overleggen denk ik. .

    succes met oppassen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ga wel voor vuur, want ik heb in een rpg met draken al de kracht elektriciteit. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is Summer de badass die de verkeerde kant op gaat of moet mijn personage dat zijn? Dat is me niet meteen duidelijk.
    Ik zal ondertussen al mijn begin geven van mijn personage (:

    Naam: Jack Robin Collens
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Gave: vuur
    Plaats symbool: Zijn rechterschouder
    Uiterlijk:


    Jack heeft donkerbruin haar en grijs-groene ogen. Hij is zo'n 1 m 75 groot en redelijk gespierd.
    Innerlijk: Hij is een lieve, gevoelige jongen. Hij houdt ervan anderen aan het lachen te brengen en ziet in bijna elke situatie het grappige wel
    Geschiedenis/ wat nu speelt: Jack volgt psychologie aan de universiteit en is zeer gericht op zijn studies.
    Extra: Zijn ouders zijn gescheiden en hij heeft het er moeilijker mee dan hij ooit aan iemand getoond heeft of zal tonen. Hij heeft 2 zussen, een tweeling, en is enorm beschermend over hen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cute boy just entered the game 0.0 *kwijl*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ Nightingalex >> iMickeyMouse ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat kan ik nog zijn>?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 16:59 ]


    Keep calm, smile and say 'FUCK YOU'.

    Jasonn027 schreef:
    Wat kan ik nog zijn>?


    Nou er zaten 2 meiden over na te denken wie welke kracht zou krijgen, maar dat is nog steeds niet besloten. Dus misschien kan je er nog bij


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Nou er zaten 2 meiden over na te denken wie welke kracht zou krijgen, maar dat is nog steeds niet besloten. Dus misschien kan je er nog bij

    Als het over mij en DreamLight gaat, kan ik zeggen dat ik vuur heb en zij elektriciteit. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gaat deze RPG eigenlijk nog door?

    Want in dat geval zit ik nog met de vraag of mijn personage nu degene is die de slechte kant op gaat of het andere vuurpersonage?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb geen idee.. De eigenaar blijkt niet echt online te zijn


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    normaal gezien uit wat ik er uit begrepen heb moet dat tussen de twee besproken worden :) Fight it out :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Zo jammer dat dit een beetje stil loopt :(

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 13:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †