• Failling stars don't crash through your window
    All your scars won't heal till you let go
    You're perfectly worth it, forget your mistakes
    Yeah we've both been touched by the same flame
    Don't worry, I've got you, I won't let you burn
    You and I get played by the same game
    We're in it together, for better or worse
    If you wanne fly, leave this world with me
    We'll touch the sky, let's define this gravity
    Hold on to me tight, when it all falls down
    You can take my heart if yours won't beat
    There's a feeling inside you
    Just dying to break through
    Open up and set it free
    We're on one horizon
    Just look in my eyes and you'll see
    That nothings impossible
    We're forever unstoppable



    Ruim tweeduizend jaar geleden werd er voorspeld dat in het jaar 2100 de grootste meteorieten regen ooit zou vallen. De voorspelling luidt als volgt: als gevolg van de meteorieten regen zullen een aantal jongeren en gave krijgen, deze zullen zij moeten ontwikkelen en volledig beheersen. Deze jongeren zullen een teken krijgen ergens op hun lichaam. Elke gave zal aan 2 jongeren toebehoren, maar 1 van de jongeren per gave zal deze gave niet direct ontwikkelen, de gave ontwikkelt zich alleen bij de jongere die 'een rijn hart' heeft. De jongeren bij die de gave al wel ontwikkelt is zullen visioenen krijgen over hun 'wederhelft. De wederhelften lijden op zijn zachts gezegd een zondig leven en zijn daardoor in gevaar. De jongeren met gave zullen opzoek moeten naar hun wederhelft en hun op het goede pad helpen, pas wanneer de wederhelften hun leven verbeterd hebben zal hun gave zich ontwikkelen. Maar de tijd tikt, des te langer het duurt voordat de wederhelften hun gave ontwikkelen des te slechter het met hun zal gaan, ze zullen ziek worden, bedreigd etc. of misschien zelfs vermoord. Als een wederhelft sterft zal de gave van de ander minder worden en uiteindelijk verdwijnen, verdwijnt er een gave zal er een element in de wereld verdwijnen.
    De jongeren met een al ontwikkelde gave beschikken ook over: visioenen en de gave om aan te voelen waar hun wederhelft zich bevindt. De wederhelft bezit de zelfde gave als degene die de gave al heeft. Per gave wordt uitgevoerd door een jongen en een meisje, de één is dan dus de wederhelft van de ander.
    De gaven worden overlegd nadat de rollen allemaal gemaakt zijn. Iedere gave heeft een teken, een soort van tattoo, per gave is er 1 symbool en beide personen dragen dit ergens op hun lichaam. Het symbool wordt per 2tal overlegd zodat iedereen het ermee eens is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders toestemming geef


    Jongens:
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel
    - gereserveerd door - Nightingalex
    -
    -


    Meisjes: VOL
    - gereserveerd door: lilangel
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - Sky Megan Crowley - MissVendetta
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex


    gave 1: water besturen
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - gereserveerd door - Nightingalex

    gave 2: elektriciteit
    - Sky Megan Crowley - [qMissVendetta [/q]
    -

    gave 3: vuur
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    -

    gave 4: pijn
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex
    - gereserveerd door - lilangel

    Gave 5: telekinese
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel






    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Gave: (gave voorkeur, gaven worden pas later besloten)
    Plaats symbool:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis/ wat nu speelt: (denk aan waar ze nu werken, school, etc etc.)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 12:00 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    dit klinkt ehct gaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Naam:Jacelyn Caryems Nachtschade
    Leeftijd:Jace is 18 jaar oud en verjaard op 27 September.
    Geslacht: Vrouwlijk.
    Gave: Ze kan met haar geest mensen mijn doen. Ze moet haar arm dan strak naar voren trekken en handpalm omhoog houden om vervolgens te denken aan martelende pijn bij die persoon. De arm wijst naar het slachtoffer.
    Plaats symbool: Op haar linker handpalm.
    Uiterlijk: [FC: Jemima West as Isabelle Lightwood]
    Jace heeft donkerbruine haren zonder krullen, dus stijl. Haar ogen zijn donkerbruin en worden omringd door een donkere rij wimpers die worden bedekt met wat mascara. Meestal heeft ze haar haren los of in een staart. Ze is 1 meter en 70 centimeter groot. Haar vrouwelijke rondingen zijn voor haar leeftijd normaal. Jace haar huid is licht . Haar lippen zijn zacht roze en ook best vol. Ook heeft ze een paar runes op haar lichaam.
    Innerlijk:Door de dood van haar familie is Jace nooit meer de zelfde geweest. Ze heeft sinds haar 13e voor zich zelf moeten zorgen,. Dit maakt haar erg zelfstandig en ook weer kwetsbaar. Gevoelig is ze zeker. Bij haar vrienden is ze een lieve en grappige meid met wie je veel lol kunt beleven. Voor vrienden zal ze door het vuur gaan en ze zal ook haar eigen leven geven voor hun. Moedig is ze ook. Bij onbekende mensen kan ze gemeen of heel verlegen zijn. Ze is ook niet bang voor een strijd op leven of dood. Je kunt haar ook erg goed vertrouwen. Ook kan ze erg goed wapens gebruiken en vechten.
    Geschiedenis: Jace werd geboren met alleen een moeder en broer. En die eerste is al eerder overleden. Haar broer op haar 13e verjaardag. In haar brugklas tijd deed ze mensen pijn zonder te vechten. Meteen werd ze uitgeroepen tot freak van de school. Toen ze geen familie ging had ontdekte ze dat ze speciaal was en ging naar een instituut in haar woonplaats. Hier waren meer zoals haar. Op het instituut leerde ze haar gave gebruiken, vechten en wapens gebruiken. Ze woont daar nu ook. Maar ze moet een lange tijd weg om degene te vinden met de zelfde kracht als haar. De wapens waarmee ze vecht zijn: Een zilver,gouden zweep die kan branden op iemands huid, dolken,andere messen en ook haar handen en voeten. En natuurlijk haar gave.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:38 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik pas alles morgen even aan enzo, ik kom net uit de sportschool rollen en ben echt kapot nu D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zo alles aangepast xD sorry dat het zolang duurde :$


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hehe maakt niet uit hoor xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Er zijn nog twee jongens nodig zie ik?
    Ik wil die anders wel invullen, kan de rpg dan van start gaan? Want het topic is al paar dagen oud, dus dacht: ik vraag het gewoon even :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil ook wel een jongen, als dat mag:)


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    er zijn nog 2 jongens en 1 meisje nodig, en als dan alle reservaties ingevuld zijn kunnen we inderdaad beginnen ^_^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    onee grapje wel idd nog 2 jongens


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    DreamLight schreef:
    Ik wil ook wel een jongen, als dat mag:)


    als Kida het ermee eens is mogen jullie van mij ook beide een jongen doen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Anders neem ik wel een meisje. Ik ben handiger met meisjes dan met jongens, maar ik dacht dat de meisjes vol waren?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    ja klopt ik had me vergist idd, er zijn alleen nog 2 jongens


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb het aan Kida gevraagd dmv een pb.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Oke is goed (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dangerx = MissVendetta


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †