• Failling stars don't crash through your window
    All your scars won't heal till you let go
    You're perfectly worth it, forget your mistakes
    Yeah we've both been touched by the same flame
    Don't worry, I've got you, I won't let you burn
    You and I get played by the same game
    We're in it together, for better or worse
    If you wanne fly, leave this world with me
    We'll touch the sky, let's define this gravity
    Hold on to me tight, when it all falls down
    You can take my heart if yours won't beat
    There's a feeling inside you
    Just dying to break through
    Open up and set it free
    We're on one horizon
    Just look in my eyes and you'll see
    That nothings impossible
    We're forever unstoppable



    Ruim tweeduizend jaar geleden werd er voorspeld dat in het jaar 2100 de grootste meteorieten regen ooit zou vallen. De voorspelling luidt als volgt: als gevolg van de meteorieten regen zullen een aantal jongeren en gave krijgen, deze zullen zij moeten ontwikkelen en volledig beheersen. Deze jongeren zullen een teken krijgen ergens op hun lichaam. Elke gave zal aan 2 jongeren toebehoren, maar 1 van de jongeren per gave zal deze gave niet direct ontwikkelen, de gave ontwikkelt zich alleen bij de jongere die 'een rijn hart' heeft. De jongeren bij die de gave al wel ontwikkelt is zullen visioenen krijgen over hun 'wederhelft. De wederhelften lijden op zijn zachts gezegd een zondig leven en zijn daardoor in gevaar. De jongeren met gave zullen opzoek moeten naar hun wederhelft en hun op het goede pad helpen, pas wanneer de wederhelften hun leven verbeterd hebben zal hun gave zich ontwikkelen. Maar de tijd tikt, des te langer het duurt voordat de wederhelften hun gave ontwikkelen des te slechter het met hun zal gaan, ze zullen ziek worden, bedreigd etc. of misschien zelfs vermoord. Als een wederhelft sterft zal de gave van de ander minder worden en uiteindelijk verdwijnen, verdwijnt er een gave zal er een element in de wereld verdwijnen.
    De jongeren met een al ontwikkelde gave beschikken ook over: visioenen en de gave om aan te voelen waar hun wederhelft zich bevindt. De wederhelft bezit de zelfde gave als degene die de gave al heeft. Per gave wordt uitgevoerd door een jongen en een meisje, de één is dan dus de wederhelft van de ander.
    De gaven worden overlegd nadat de rollen allemaal gemaakt zijn. Iedere gave heeft een teken, een soort van tattoo, per gave is er 1 symbool en beide personen dragen dit ergens op hun lichaam. Het symbool wordt per 2tal overlegd zodat iedereen het ermee eens is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders toestemming geef


    Jongens:
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel
    - gereserveerd door - Nightingalex
    -
    -


    Meisjes: VOL
    - gereserveerd door: lilangel
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - Sky Megan Crowley - MissVendetta
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex


    gave 1: water besturen
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - gereserveerd door - Nightingalex

    gave 2: elektriciteit
    - Sky Megan Crowley - [qMissVendetta [/q]
    -

    gave 3: vuur
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    -

    gave 4: pijn
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex
    - gereserveerd door - lilangel

    Gave 5: telekinese
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel






    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Gave: (gave voorkeur, gaven worden pas later besloten)
    Plaats symbool:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis/ wat nu speelt: (denk aan waar ze nu werken, school, etc etc.)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 12:00 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wat is Telekinese ??


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Wat is Telekinese ??


    is het beïnvloeden of bewegen van voorwerpen op afstand door zogenaamde menselijke 'geestkracht',


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Klinkt nice, dus eigenlijk met je geest dingen verplaatsen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jup hahaha (:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    negeer dit bericht..

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    lilangel schreef:
    (...)

    vindt je het goed als ik een jongen neem die dezelfde gave gaat krijgen? dus hij heeft hem nog niet en zij zal het hem dan moeten 'leren' zeg maar?


    Lol ik lees alles nu pas weer door; ja hoor, als dit verder gaat tenminste het idee is te leuk om te laten liggen, nogmaals: Jupp


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    oeps totally forgot about this one :o
    maar ik wil er opzich nog wel mee doorgaan ^_^ als er meer zijn natuurlijk (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik wil nog wel de jongen van water erbij,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heb het erbij gezet (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yay! It's alive again :0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ghehe sorryy D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    It's ok (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ohja, mijn meisjes rol maak ik opnieuw,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oke is goed


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.



    Naam:
    Sky Megan Crowley
    Leeftijd:
    19, jarig op 27 Oktober
    Geslacht:
    Vrouw
    Gave:
    Elektriciteit (besturen ervan en oproepen van elektriciteit)
    Plaats symbool:
    Tussen haar schouderbladen
    Uiterlijk:
    Sky is een meisje van 1,71 lang en weegt 59 kg. Ze heeft donkerbruin haar en diepbruine ogen. Haar hoofd heeft een licht hartvorming. Haar huid is perzikkleurig en zo zacht als een veertje. Sky is trots op haar boezem en haar curves. Ze heeft een slanke taille en wat bredere heupen. Haar dijbenen zijn gespierd en daardoor wat dikker en daar is ze erg onzeker over. Echter is Sky wel erg zelfverzekerd over de rest van haar uiterlijk. Ook heeft Sky littekens op haar armen en gezicht. Dit komt door een ongeluk dat vroeger gebeurd is. Sky was er vroeger erg onzeker over hoe eruit zag, maar ondertussen heeft ze dat geaccepteerd en is het een deel van haar imago geworden.
    Innerlijk:
    Sky is een eigenwijze meid en zegt wat ze denkt. Ze zal ook zeker niet snel rekening houden met mensen of iets in die richting. Ze is zeker niet bang om mensen te kwetsen. Sky is erg doordrammerig en neemt graag de leiding. Ze lijkt en is misschien wel een bitch, maar haar hart zit op de goede plek. Ze bedoelt het goed alleen kan het soms bot uit haar mond komen. Naast deze harde kant zit er in haar ook een lieve en zorgzame kant, alleen die is niet vaak zichtbaar voor mensen. Als ze een feestje gaat ze wel helemaal los en is ze erg losbandig. Het kan zijn dat ze erg flirterig wordt na een paar drankjes en erg aan een jongen kan gaan hangen.
    Geschiedenis/ wat nu speelt:
    Sky had een moeilijk verleden en moest op jonge leeftijd al voor haar broertje zorgen. Haar ouders waren overleden door een auto-ongeluk. Sky heeft sinds dien hard moeten werken om voor haar broertje te kunnen blijven zorgen, maar door een ernstige virus was haar broertje ook om het leven gekomen. Daardoor bleef ze alleen over en moest ze op haar eigen benen gaan staan. Ze werkt nu in een klein cafeetje en probeert haar school bij te houden, hoewel dat niet altijd lukt.
    Extra:
    -


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †