• Natuurlijk je moet ervan houden, maar het blijft toch erg jammer haha.
    Meestal gaan de meeste abo's naar de 1D stories (ook daar moet je van houden natuurlijk), maar ik ken genoeg goede schrijvers op Quizlet die Fantasy schrijven en dit ook echt goed doen, die toch weinig lezers hebben.
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :P
    Misschien ben ik de enige met deze mening haha (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 12:02 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Mee eens. Maar zoals je al zei; het moet je liggen.
    Als fantasie niet de genre is waarvan je houdt ga
    je al snel naar andere verhalen. ^-^

    Maar het neemt niet weg dat het niet jammer is.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 12:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klopt wel ja, no offense, maar er zijn een aantal 1D (en soortgelijke) stories met echt hoge abogetallen waar, als je er nog niet eens kritisch naar kijkt, je echt zoiets hebt van: waarom heeft een originele fantasy story met echt een goed plot en ontwikkeling van de personages minder aandacht dan het honderdste liefdesverhaal over een OC die op een dramatische wijze samen met een lid van 1D komt?

    Er is niets mis met die verhalen zelf, maar ik zie ook wel liever wat aandacht voor de mensen die het lukt eigen personages met leuke karaktertrekjes, minpuntjes, hobby's, verscheidende houdingen tegenover onderwerpen en dergelijke te maken. Uit ervaring kan ik zeggen dat het echt leuk is als lezers favoriete personages uit je verhaal hebben en ze ook aanmoedigen naarmate hun zoektocht moeilijker wordt, dus zou ik ook wel willen dat er meer van dit soort "enthousiaste lezers" iets makkelijker bij de verhalen kunnen komen. Ik bedoel, ik kan een hoofdstuk activeren, maar iedere keer als ik een nieuw hoofdstuk heb, zijn er al 10 1D stories me voor en verzuipt mijn verhaal tussen al die titels.

    Dit komt misschien van best ver weg, maar volgens mij zou ik een fantasy story met 1D als hoofdpersonen kunnen schrijven en dan zouden de meeste fans alleen maar lezen vanwege 1D zelf, en niet vanwege het verhaal...

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 13:45 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Het is niet zozeer fantasy hoor, maar vooral onbekende personen verhalen in het algemeen. Ik denk dat van de OP's misschien fantasy nog wel de meeste aandacht krijgen. In ieder geval is het gewoon niet anders. Fanfiction zal altijd populairder zijn, dat is gewoon een feit. Het beste kun je gewoon onthouden dat je voor jezelf schrijft, en niet voor een ander. Daar word je namelijk alleen maar ongelukkig van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het is niet zozeer fantasy hoor, maar vooral onbekende personen verhalen in het algemeen. Ik denk dat van de OP's misschien fantasy nog wel de meeste aandacht krijgen. In ieder geval is het gewoon niet anders. Fanfiction zal altijd populairder zijn, dat is gewoon een feit. Het beste kun je gewoon onthouden dat je voor jezelf schrijft, en niet voor een ander. Daar word je namelijk alleen maar ongelukkig van.


    26 - 02 - '16

    Ja klopt wel bijna alle stories krijgen te weinig aandacht. Behalve als het een 1D fanfiction is ofzo. Je moet er maar van houden. Andere stories worden amper ontdekt. Het is echt allemaal one direction


    ♡

    Arichibi schreef:
    Klopt wel ja, no offense, maar er zijn een aantal 1D (en soortgelijke) stories met echt hoge abogetallen waar, als je er nog niet eens kritisch naar kijkt, je echt zoiets hebt van: waarom heeft een originele fantasy story met echt een goed plot en ontwikkeling van de personages minder aandacht dan het honderdste liefdesverhaal over een OC die op een dramatische wijze samen met een lid van 1D komt?

    Er is niets mis met die verhalen zelf, maar ik zie ook wel liever wat aandacht voor de mensen die het lukt eigen personages met leuke karaktertrekjes, minpuntjes, hobby's, verscheidende houdingen tegenover onderwerpen en dergelijke te maken. Uit ervaring kan ik zeggen dat het echt leuk is als lezers favoriete personages uit je verhaal hebben en ze ook aanmoedigen naarmate hun zoektocht moeilijker wordt, dus zou ik ook wel willen dat er meer van dit soort "enthousiaste lezers" iets makkelijker bij de verhalen kunnen komen. Ik bedoel, ik kan een hoofdstuk activeren, maar iedere keer als ik een nieuw hoofdstuk heb, zijn er al 10 1D stories me voor en verzuipt mijn verhaal tussen al die titels.

    Dit komt misschien van best ver weg, maar volgens mij zou ik een fantasy story met 1D als hoofdpersonen kunnen schrijven en dan zouden de meeste fans alleen maar lezen vanwege 1D zelf, en niet vanwege het verhaal...


    Inderdaad, zo gauw je een hoofdstuk of story activeert, wordt het opgezogen door alle 1D titels. En zoals ik al zei, je moet er inderdaad van houden. Voor mij is het inderdaad ook het belangrijkste dat ik voornamelijk voor mezelf schrijf, maar hé, leuke reacties en abo's motiveren 9/10 mensen meer om te schrijven lijkt mij altijd. Ik was vooral benieuwd wat andere hiervan dachten, aangezien ik toch al 2 jaar hier op quizlet rondloop met die mening haha. Er zou eigenlijk een scheiding moeten komen tussen de fanfictions (vooral 1D) en de OP stories.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 15:56 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Nou ja, zoveel kan je er helaas niet aan veranderen. Dit is gewoon een hype die makkelijk beïnvloedbaar is door hypes. Nu is toevallig de One Direction hype aan de gang. We hebben Justin Bieber ook al achter de rug en nu ben ik aan het hopen dat er ooit een hype komt die ik wèl interessant vind.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Nou ja, zoveel kan je er helaas niet aan veranderen. Dit is gewoon een hype die makkelijk beïnvloedbaar is door hypes. Nu is toevallig de One Direction hype aan de gang. We hebben Justin Bieber ook al achter de rug en nu ben ik aan het hopen dat er ooit een hype komt die ik wèl interessant vind.


    Mee eens


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Parachutes schreef:
    Het is niet zozeer fantasy hoor, maar vooral onbekende personen verhalen in het algemeen. Ik denk dat van de OP's misschien fantasy nog wel de meeste aandacht krijgen. In ieder geval is het gewoon niet anders. Fanfiction zal altijd populairder zijn, dat is gewoon een feit. Het beste kun je gewoon onthouden dat je voor jezelf schrijft, en niet voor een ander. Daar word je namelijk alleen maar ongelukkig van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meliorism schreef:
    Nou ja, zoveel kan je er helaas niet aan veranderen. Dit is gewoon een hype die makkelijk beïnvloedbaar is door hypes. Nu is toevallig de One Direction hype aan de gang. We hebben Justin Bieber ook al achter de rug en nu ben ik aan het hopen dat er ooit een hype komt die ik wèl interessant vind.

    Indeed. Gelukkig maar dat die hype achter de rug is, want ik werd echt gek van de gozer :')

    @ Arichibi: Ja, ik denk dat je 't wel een feit kan noemen dat de meesten vooral lezen omdat er 1D in het verhaal zit. Ach, whatever suits their boat. Maar ik houd vooral meer van een verhaal met een goede verhaallijn en wat leuke, spannende twisten erin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.