• Crossover RPG- Pandoras Box



    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik open alleen topics (ik zoek nog een medepersoon om dit te doen)
    ~ Je mag maximum 2 personages per persoon EN ze moeten een verschillend geslacht hebben.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurd niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Hou een balans tussen mannelijke en vrouwelijke personages anders zet ik een stop tot de rollen gevuld zijn
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Reservaties blijven 48 uur staan, zijn ze niet ingevuld dan stuur ik een verwittiging naar jou dat je reservatie vervallen is.

    Rollen
    Naam (+nickname (opt)):
    Leeftijd:
    Kracht (opt.):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (+pic):
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia):
    Extra:

    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Eccleston
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Expendables
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dude, why didn't you warn me? D:

    Als de stop bij de mannen weg is, wil ik Isaac Lahey. (cat)

    En zou ik een meisje mogen reserveren? Ik denk nog even na over wie ik zou nemen. :'D

    Moeten leeftijden trouwens hetzelfde blijven? :x


    help

    Ja dat mag je Marthe ik haal die stop er gewoon af. Het kan me niet echt meer schelen en nee met leeftijden mag je doen en laten wat je wilt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hmm, wel voor het eerst (dat ik het meemaak) dat er eerder een run op de jongens is dan op de meisjes XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Hmm, wel voor het eerst (dat ik het meemaak) dat er eerder een run op de jongens is dan op de meisjes XD

    Idd, hahaha


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Idd ik hoop vanavond het topic te openen... Maar ik heb nog 3 testen te leren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zou ik dan Isaac en een meisje mogen reserveren? :x

    Je mag best zonder mij starten, want ik denk dat ik ze pas in het weekend ga kunnen invullen. :/


    help

    Gezellig dat je meedoet, Marthe!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @marthe ja maar ik moet eerst bio verder samenvatteb dan chemie bekijken en frans leren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: James Anthony Adams
    Leeftijd: 16, bijna 17
    Kracht: Hij heeft geen speciale superkrachten of gaven
    Innerlijk: James is een echte ladykiller, ondanks zijn jonge leeftijd, en dat is op de CHERUB-campus wel geweten. Ook is hij zelfverzekerd en een tikkeltje arrogant. Hij weet ook altijd vat hij wil, maar discipline is niet zijn sterkste eigenschap en dat heeft hem al veel strafrondjes opgebracht. . Hij heeft ook een goed doorzettingsvermogen en een ijzersterke wil. James is ook sociaal, maar opvliegendheid is zijn slechte eigenschap. Ook zijn kijk op dingen kan voor problemen zorgen. Zijn talent om vragen om problemen is soms ook moeilijk te verbergen voor hem. Hij is ook heel flexibel qua karakter, wat het hem gemakkelijk maakt om in een bepaalde soort omgeving te infiltreren.
    Uiterlijk: James is een breedgebouwde tiener, niet te groot,noch te klein voor zijn leeftijd. Zijn haarkleur is blond en hij heeft blauwe ogen. Hij heeft een paar littekens en een licht scheve neus, mits deze laatste al enkele keren gebroken is tijdens een missie. Ondanks dat alles ziet James er normaal uit voor zijn leeftijd.


    Fandom: CHERUB is een Britse geheim dienst die over het algemeen onbekend is buiten de mensen die er lid van zijn geweest of mensen die er gewerkt hebben. Het speciale aan deze dienst is dat het enkel met kinderen werkt, omdat deze minder verdacht worden van spionage dan volwassenen. James is samen met zijn zusje Lauren het hoofdpersonage dat elk boek weer in een ander soort situatie terecht komt, en die zijn niet altijd even aangenaam. Je ziet hem ook worstelen met zijn identiteit en de geheimen die hij moet meedragen.
    Extra: James Anthony Adams bestaat officieel niet. Hij heeft een Black belt in karate.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 17:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Naam: James Anthony Adams


    Hell yeaaaaah. :'D
    Just came by to point this out.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Hell yeaaaaah. :'D
    Just came by to point this out.
    In het boek noemt hij echt zo hoor :') volledig noemt die James Anthony Robert Adams


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Isaac Lahey
    Leeftijd: Zeventien, bijna achttien.
    Kracht: Hij is een weerwolf. Dit houdt in dat hij veel sneller geneest dan anderen, veel sneller beweegt dan anderen, scherpere zintuigen heeft en de pijn van anderen soms kan wegnemen.
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk:
    Fandom: Teen Wolf, komt.
    Extra: Komt.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 17:12 ]


    help

    Mag ik Isabelle Lightwood van the mortal instruments?? Als er nkg rollen nodig zijn....

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 18:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Linden >> Eccleston


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."