• Crossover RPG- Pandoras Box



    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik open alleen topics (ik zoek nog een medepersoon om dit te doen)
    ~ Je mag maximum 2 personages per persoon EN ze moeten een verschillend geslacht hebben.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurd niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Hou een balans tussen mannelijke en vrouwelijke personages anders zet ik een stop tot de rollen gevuld zijn
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Reservaties blijven 48 uur staan, zijn ze niet ingevuld dan stuur ik een verwittiging naar jou dat je reservatie vervallen is.

    Rollen
    Naam (+nickname (opt)):
    Leeftijd:
    Kracht (opt.):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (+pic):
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia):
    Extra:

    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Eccleston
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Expendables
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dan eerder iets van Once upon a time ofzo :'D Nja, ik ga gewoon even verzinnen ^_^
    Ja is goed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja natuurlijk :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam (+nickname (opt)): Babydoll
    Leeftijd: 20
    Kracht (opt.): Heeft geen speciale krachten. (Haar fantasie lijkt soms tot leven te komen)
    Innerlijk: Babydoll is een meisje dat veel fantaseerd. Ook kan ze vrij pittig zijn in wat ze zegt en hoort. (de rest komt nog)
    Uiterlijk (+pic):


    Babyddoll heeft tot wit aanleidend haar dat in twee paardenstaarten gebonden is. Haar ronde gezicht laat zien dat ze iets weg heeft van een pop.
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia): De twintig jarige Babydoll word door haar stiefvader verdacht van moord op haar zusje. Daarbij word ze naar een instelling gebracht waarbij ze in een totale fantasiewereld beland. Daarbij komen er ook dansen aan te pas en ontmoet daar vier andere meiden. Samen strijden ze om de voorwerpen bij elkaar te krijgen. Om uiteindelijk te kunen ontsnappen.
    Extra: Ze heeft een pistool en een zwaard.

    De rest komt, beetje inspiratieloos nu.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 6:47 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    klein detail het *strijden niet streiden ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goed, ik twijfel tussen 3 persoontjes... dat zijn Natasha Romanoff a.k.a Black Widow van Marvel, Mei uit de film House of Flying Daggers en Lara Croft uit Tomb Raider. Nu twijfel ik dus het meest tussen Natascha en Lara, maar Mei vind ik dan weer geweldig vanwege haar zachtere karaktertrekken en voorkomen...
    Maar goed, ik moet hier eerst beginnen met schoonmaken, dan straks tatoeëren, dan nog enkele sollicitaties in orde brengen en dan kan ik pas beginnen aan m'n personage...
    Wie vinden jullie het leukst van de drie?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Goed, ik twijfel tussen 3 persoontjes... dat zijn Natasha Romanoff a.k.a Black Widow van Marvel, Mei uit de film House of Flying Daggers en Lara Croft uit Tomb Raider. Nu twijfel ik dus het meest tussen Natascha en Lara, maar Mei vind ik dan weer geweldig vanwege haar zachtere karaktertrekken en voorkomen...
    Maar goed, ik moet hier eerst beginnen met schoonmaken, dan straks tatoeëren, dan nog enkele sollicitaties in orde brengen en dan kan ik pas beginnen aan m'n personage...
    Wie vinden jullie het leukst van de drie?


    Ik vind persoonlijk Lara het leukst (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Valkyries schreef:
    Goed, ik twijfel tussen 3 persoontjes... dat zijn Natasha Romanoff a.k.a Black Widow van Marvel, Mei uit de film House of Flying Daggers en Lara Croft uit Tomb Raider. Nu twijfel ik dus het meest tussen Natascha en Lara, maar Mei vind ik dan weer geweldig vanwege haar zachtere karaktertrekken en voorkomen...
    Maar goed, ik moet hier eerst beginnen met schoonmaken, dan straks tatoeëren, dan nog enkele sollicitaties in orde brengen en dan kan ik pas beginnen aan m'n personage...
    Wie vinden jullie het leukst van de drie?

    Pak drie briefjes en schrijf op elk briefje één van de namen. Maak vervolgens van de briefjes propjes en hussel die door elkaar. Kies één van de propjes uit en kies de naam die daar op staat.
    Dat heb ik ook gedaan, ik zat namelijk te twijfelen tussen vier personages.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zou voor Romanoff gaan... (like I am Hawkeye ;) )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Linden, bedankt voor de tip, als ik er echt niet aan uit kom, dan ga ik dat doen ^_^

    Hawkeye is awesome! *twijfel twijfel om dan toch niet voor Romanoff te gaan*
    Maar then again, Lara is ook een tof personage... (cat)

    Maar goed, ik ben er al aan uit dat Mei afvalt :'D Nu nog Lara of Romanoff.... Te zijn, of niet te zijn :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Er is een PRAATTOPIC!!!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    En een Loki erbij, dat gaat wat worden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb eindelijk gekozen!
    Ik wil dus graag Natasha Romanoff reserveren!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    We hebben en 'cover'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam (+nickname (opt)): Hawkeye/ Clint Barton
    Leeftijd: wie zal het zeggen?
    Kracht (opt.): uitermate scherp zicht
    Innerlijk: Clint Barton heeft een moedige en berekende persoonlijkheid. Hij is rustig ten allen tijden en is daardoor ook gevierd S.H.I.E.L.D. Agent. Hij staat bekend om zijn precisie, die hij ook nodig heeft bij het schieten en het raken van zijn doelwit. Hij is ook oplettend en heeft vaak alles gezien en daarom wordt hij soms 'de sniper' van het team genoemd. Buiten moedig is Clint ook vriendelijk en een goed persoon om in een team mee te werken. Nochtans kan hij soms kortaf en nors lijken. In het heetst van de strijd is hij ook vaak grimmig en valt er niet veel te lachen. Hij is ook vrij sarcastisch aangelegd en kan soms rake opmerkingen uitdelen.
    Uiterlijk (+pic): Clint is een gespierde man van normale lengte. Het eerste komt door de harde training bij de S.H.I.E.L.D opleiding. Hij heeft kort, donker blond tot bruin haar, groen grijze ogen en is vaak te zien in S.H.I.E.L.D. uniform. Hij heeft ook een alerte houding en een alziende blik in zijn ogen. Hij ziet eruit alsof hij op alles is voorbereid en straalt een bepaalde rustigheid uit die hem professioneel doet overkomen. Hij is vrij breed gebouwd en over het algemeen onopvallend, maar hij trekt aandacht door zijn handelingen en gedrag.


    Fandom+korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia): on its way
    Extra: Clint prefereert zijn boog omdat hij volgens hem meer connectie heeft met een pijl dan met een kogel die hij niet zelf kan sturen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 14:37 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Natasha Romanoff / Black Widow
    Leeftijd: Onbekend, al zal haar echte leeftijd tussen de 60 - 70 jaar liggen.

    Kracht: Natasha is biotechnologisch en psychotechnologisch versterkt, doormiddel van het verkrijgen van een variant op het Super-Soldier Serum. Hierdoor liggen haar fysieke mogelijkheden hoger dan bij een normaal mens. Dit geldt voor haar kracht, snelheid, behendigheid, reflexen, zintuigen, en immuunsysteem. Al deze punten reiken tot de hoogste top binnen het menselijk vermogen. Hierdoor staat ze fysiek ver boven het gemiddelde, maar nochtans niet zover dat ze bovenmenselijke krachten heeft.
    Het serumvariant heeft ook zijn uitwerking op het verouderingsproces, waardoor Natasha bijna zeventig is, maar nog steeds eruit ziet als een jonge, vitale vrouw.

    Uiterlijk: Wat het meest opvalt aan Natasha zijn haar roodbruine krullen en groene ogen. Ze is 1.70m lang en weegt 59kg, en heeft dan ook een tenger postuur.
    Haar nauw aansluitende outfit is gemaakt van een synthetische stretch stof, die bestand is tegen kogels van kleine vuurwapens en hoge temperaturen.

    Karakter: Natasha is al zowat haar hele leven een spionne, en is hierdoor in staat zich aan elke situatie aan te passen. Ze is een vrouw die bruist van het zelfvertrouwen en die niet snel onder doet voor anderen. Ze hecht veel waarde aan haar onafhankelijkheid en anderen vertrouwen doet ze niet snel. Of beter gezegd, gewoon niet. Ze laat dan ook niet snel haar emotionele en gevoelige kant zien en ze laat mensen dan ook maar heel oppervlakkig toe in haar leven. Ze is een kinda controllefreak en is goed in het manipuleren van anderen.

    Fandom: Natasha Romanoff is een personage van Marvel Comics. Voor meer over haar personage en fandom verwijs ik je graag door naar deze site: KLIK

    Extra: Natasha heeft nog altijd een geheime crush op Hawkeye, ondanks dat ze het niet toont aan de buitenwereld en nog minder toegeeft aan zichzelf.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”