• Crossover RPG- Pandoras Box



    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik open alleen topics (ik zoek nog een medepersoon om dit te doen)
    ~ Je mag maximum 2 personages per persoon EN ze moeten een verschillend geslacht hebben.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurd niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Hou een balans tussen mannelijke en vrouwelijke personages anders zet ik een stop tot de rollen gevuld zijn
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Reservaties blijven 48 uur staan, zijn ze niet ingevuld dan stuur ik een verwittiging naar jou dat je reservatie vervallen is.

    Rollen
    Naam (+nickname (opt)):
    Leeftijd:
    Kracht (opt.):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (+pic):
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia):
    Extra:

    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Eccleston
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Expendables
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Ja dat mag je en daarmee is er een stop op mannelijke personages :]
    ]

    Okee, thanks!


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Mag ik Davina Claire uit The Originals? (:


    Because I love him, do I need another reason?

    ja natuurlijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AnnaxElsa --> Curuxa


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam : Harry James Potter ~ The boy who lived
    Leeftijd: Zeventien
    Kracht: Harry is een tovenaar, en niet zomaar eentje. Hij heeft de vloek des doods van de kwaadaardige tovenaar Voldemort overleefd, het enige wat hij er aan heeft overgehouden is zijn litteken.
    Innerlijk: Harry Potter was niet zomaar ingedeeld bij de afdeling Gryffindor, hij is erg dapper en ridderlijk. Hij is niet alleen een leider omdat hij de uitverkorene is, hij heeft het leiderschap in zich. Verder is Harry een goede maar toch eigenwijze vriend. Hij is goed in zijn zin krijgen ook al zit hij fout. Harry is een doener, geen denker, hij wil zo snel mogelijk van zijn vijanden af. Soms wil hij té snel waardoor hij de fout in gaat. Het feit dat hij zo dapper is werkt sterk in zijn voordeel in de zoektocht naar de vijand. Harry Potter, the boy who lived, is een bijzonder moedige jongen die als hij eenmaal een doel voor ogen heeft, hij niet gemakkelijk van dat pad af is te slaan.
    Uiterlijk:


    Harry heeft zwart, warrig haar dat eigenlijk nooit goed wil zitten, behalve als hij er heel erg zijn best op wilt doen. Hij heeft groene ogen en draagt een ronde bril, zonder zijn bril zou hij bijna niets zien. Het meest opvallende kenmerk van Potter is zijn litteken in de vorm van een bliksemschicht op zijn voorhoofd. Het litteken kreeg hij toen Lord Voldemort hem wilde vermoorden nadat hij Harry’s ouders vermoord had met de vloek des doods, Avada Kedavra. Zijn litteken probeert hij zo veel mogelijk onder zijn haren te verbergen.
    Fandom: De boeken- en filmreeks Harry Potter welke geschreven is door de Britse schrijfster J.K. Rowling is een fantasieserie over Harry Potter die samen met zijn vrienden Hermione Granger en Ron Weasly studeert aan de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy. Het verhaal concentreert zich op Harry’s gevecht tegen de duistere tovenaar Lord Voldemort, die Harry’s ouders vermoordde in een poging tot onsterfelijkheid te verweven en de tovergemeenschap aan zich te onderwerpen.
    Extra: ~


    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:35 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Mag ik Tris uit Divergent?

    -

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 18:41 ]

    okay :) ik zal het nu eens bijwerken, ik heb nog even tijd aangezien het middag is en straks gaan we naar de kermis


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil max 14 personen in deze RPG dus er zijn nog 4 plaatsen vrij!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag Loki anders de badass zijn? Want dat is hij eigenlijk wel xD


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Mag Loki anders de badass zijn? Want dat is hij eigenlijk wel xD
    Hoe bedoel je?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Het zal waarschijnlijk zijn dat er zoveel missies zijn wss 10 ofzo en ze moeten die dan vervullen maar ik ga nog aan iedereen die meedoet een bad guy vragen


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hansel schreef:
    Oh en liever geen boogschutters meer want we hebben er vier xD

    Ik had bijna een boogschutter gekozen. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    AH maar niet om te spelen, ma gewoon om te elimineren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Linden schreef:
    (...)
    Ik had bijna een boogschutter gekozen. (A)
    haha jij was de eerste


    Sidera nostra contrahent solem lunamque