• Crossover RPG- Pandoras Box



    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik open alleen topics (ik zoek nog een medepersoon om dit te doen)
    ~ Je mag maximum 2 personages per persoon EN ze moeten een verschillend geslacht hebben.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurd niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Hou een balans tussen mannelijke en vrouwelijke personages anders zet ik een stop tot de rollen gevuld zijn
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Reservaties blijven 48 uur staan, zijn ze niet ingevuld dan stuur ik een verwittiging naar jou dat je reservatie vervallen is.

    Rollen
    Naam (+nickname (opt)):
    Leeftijd:
    Kracht (opt.):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (+pic):
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia):
    Extra:

    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Eccleston
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Expendables
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga schrijven aan mijn personage.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Katniss for mij alsjeblieft (:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Naam (+nickname (opt)): Bilbo Baggins
    Leeftijd: 50
    Kracht (opt.): Door middel van de Ring, die Bilbo bij zich draagt, kan hij zich onzichtbaar maken.
    Innerlijk: Bilbo is zeer vriendelijk en heeft goede manieren. Verder is hij dol op eten, drinken en het roken van zijn pijp. Hij kan niet zonder zijn vrienden en heeft ook moed. Hij staat bekend om vreemden te begroeten met de zin: "Tot uw dienst en uw families" ("At your service and your families" )
    Uiterlijk (+pic): Bilbo is een Hobbit en is vrij klein qua lengte. Hij is zelfs nog iets kleiner dan dwergen.


    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia): The Hobbit is een driedelige high fantasyavonturenfilm geregisseerd en geproduceerd door Peter Jackson gebaseerd op het fantasieboek De Hobbit uit 1937, door J.R.R. Tolkien. De serie is onderverdeeld in drie films, genaamd: The Hobbit: An Unexpected Journey (2012), The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) en The Hobbit: There and Back Again (2014). Net als Tolkiens boek wordt de Hobbit gezien als een prequel op Jacksons eerdere verfilmingen van The Lord of the Rings. De films spelen zich af in de wereld van Midden-Aarde, en gaan over de hobbit Bilbo Baggins, gekozen door de Istari Gandalf, die deelneemt aan een queeste met dertien dwergen onder leiding van Thorin Eikenschild, om hun thuisland terug te roven van de draak Smaug.
    Extra: Bilbo draagt een klein kort zwaard bij zich.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:34 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zet jullie erbij als ik weer bij mijn grootmoeder ben nu sta ik ergens random op straat en zit ik op mijn gsm


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag je ook nog andere personages van dezelfde film ofzo? Ik wil Legolas dan (: + Ik wil wel helpen met topics

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:44 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ja natuurlijk :D en ik pas het aan straks

    en een paar meisjes mogen ook mensen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik snap de verhaallijn niet zo zeer. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het zal waarschijnlijk zijn dat er zoveel missies zijn wss 10 ofzo en ze moeten die dan vervullen maar ik ga nog aan iedereen die meedoet een bad guy vragen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik een personage reserveren? Hij is een manen komt uit The mortal instruments.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:59 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Legolas Greenleaf, son of Thranduil, Prince of the Mirkwood
    Leeftijd: Dat weet niemand echt, elfen zijn onsterfelijk tenzij ze gedood worden door een wapen of ziekte
    Kracht: Hij kan geweldig boogschieten, klimmen en paardrijden
    Innerlijk: Legolas is dapper en handig. Hij is een echte elf: goed in boogschieten, een geboren klimmer... Toch blijft hij niet hangen in het stereotiepe elfzijn. Hij verliet zijn thuis om andere rassen te helpen en werkte zelfs samen met een dwerg. Hij heeft goede zintuigen is loyaal. Hij helpt graag anderen en vergeet sommige dingen die belangrijk zijn hier soms in.
    Uiterlijk:



    Legolas heeft lang asblond haar, wat hij meestal los draagt, maar bij zijn oren vaak ingevlochten zit. Hij draagt hierbij donkerblauwe ogen. Hij is ongeveer 1.80 lang en heeft schoenmaat 42.
    Fandom: Het boek en de films The Lord Of The Rings (ook the Hobbit, maar die staat al eerder uitgelegd). Het gaat over vier hobbits (Frodo, Sam, Pippin en Merry), een tovenaar (Gandalf), twee mensen (Aragorn en Boromir), een dwerg (Gimli) en een elf (Legolas). Aan één van de hobbits, Frodo, is opgedragen de kwade ring van Sauron te vernietigen en zo reizen met dat gezelschap naar Mordor, de enige plaats waar de ring vernietigd kan worden; in hetzelfde vuur als waarin hij gesmeed is.
    Extra:
    {Sorry, hij mocht niet perfect zijn dus klopt de rol niet helemaal bij zijn filmkarakter...}

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:54 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    * Looks at Legolas* May I have Tauriel?
    en Loki ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam : Tauriel.
    Leeftijd: Dat weet niemand van haar, ze praat er liever ook niet over.
    Kracht : Tauriel is beter met het zwaard en dolken als met de boog, al zou ze die wel gebruiken als ze deze nodig zou hebben, in bomen klimmen is ook niet moeilijk voor haar.
    Innerlijk: Tauriel word vaak besproken als moedig en geen angst, al is dit natuurlijk vrijwel waar, ze heeft voor enkele dingen wel angst. Hier vallen enkele dingen onder, maar het grootste is toch wel iemand verliezen waar ze erg veel om geeft. Ook houd ze gevoelens buitengesloten voor andere, voor mensen die ze niet goed kent.
    Uiterlijk (+pic):




    Tauriel heeft lange rood-oranje haren die tot haar onderrug reiken, meestal zijn deze gevlochten vanaf de zijkanten. Ze is best lang, 1.84 M. Ook heeft ze een gladde, melkwitte huid en lichtbruine ogen. Verder heeft ze vrijwel altijd een broek aan, in het groen en groene bijpassende bovenkleding en bruine laarzen.
    Fandom+ korte samenvatting of informatie hierover (mag van Wikipedia): The character Tauriel does not appear in the first film, The Hobbit: An Unexpected Journey, released in 2012. She first appears in the second part of the trilogy, The Desolation of Smaug, released December 13, 2013.[1] Prior to the decision to have three films instead of two,[2] Tauriel was described as having a more substantial role in what was then the final film, The Hobbit: There and Back Again, which had been planned for release in 2013,[3][4] but was finalized as the third part of the trilogy, to be released in December 2014.
    In The Desolation of Smaug, the hobbit Bilbo Baggins, and thirteen dwarves, while traveling to Lonely Mountain, pass through the black forest of Mirkwood, where they are attacked and captured by giant spiders. The spiders are then attacked by the Wood Elves, led by Legolas and Tauriel. Tauriel in particular saves Kíli by killing a spider that was attacking him, but the Elves subsequently take the dwarves as prisoners for trespassing on their land. During the dwarves' imprisonment, Tauriel forms a rapport with Kíli. It is later mentioned that Tauriel is a talented warrior and was therefore made leader of the Mirkwood border guards. Legolas, the son of Mirkwood's Elven king Thranduil, is shown to be attracted to her, as she is (or was, at least for a time) to him, but Thranduil does not consider her to be a proper match for his son.
    Extra:


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    This seems fun, mag ik Harry Potter? (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Ja dat mag je en daarmee is er een stop op mannelijke personages :]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh en liever geen boogschutters meer want we hebben er vier xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque