• Hiiiii,

    het is vakantie en ik verveel me best wel. Daarom heb ik zin om leuke/spannende/enge/grappige/romantische stories te lezen. Als jij een leuke story hebt, zet dan de link van jou story in mijn reacties.

    wat ik lees:

    -Justin Bieber. (Het liefst 'bad', maar romantische mag ook c:)
    -One Direction. (Same as JB. Like 'kidnap' stories)
    -Austin Mahone
    -Janoskians.
    -picture story thangzzz.
    -5SOS
    - Magcon boys (Cameron, Matt, Nash, Jack J. ect.)
    -The Wanted
    -Fantasy (meh, niet echt maar kan het wel proberen)
    -16+ stories for the win *geheheh*
    -ect.

    Comment your story ;DDDDD

    -

    Btw als jullie dit lezen willen jullie dan ook misschien mijn stories lezen:

    It's All About Sex - One Direction

    en

    Chat || Justin Bieber

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2014 - 11:29 ]


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Lost in Reality

    Story is pas gestart. Proloog staat er al in.

    Je mag niet om abo's vragen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je zegt dat je wel fantasy wilt proberen....
    Ik heb wel Hobbit fanficties maar ik weet niet of je daar van houdt? [je hoeft het in principe niet gelezen/gezien te hebben xD]
    Fantasy is namelijk best wel breed. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien is dit iets voor je? :)
    Summer Camp || ft Justin Bieber

    A girl who doesn't believes in love,
    because things happen.
    One camp can change you're life.
    Forever.



    Ik hoop dat je een kijkje wilt nemen!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    See with a heart – One Direction



    Walking in the snow, step for step where am I going now? Slowly fading away, without knowing who will stay. I am standing here, watching them one by one disappear. Trying to hold them back, but they won’t turn around. All alone in the dark, watching over a little spark. Will it grow or will it fanish, will you take the change or walk away. No one knows what to say, there is nothing they can do to make it go away. It is a burden you must carry, without it you can’t go on. Learning to let go, accepting what once was. Never losing hope, and remember the past is the past.


    #One Direction bestaat.
    #Gesproken/geschreven Nederlands
    #Emma Blue Carter
    #Started 00-00-0000
    #End 00-00-000




    ‘What do you do if you feel sad Emma?’ He ask.
    ‘I dance and the pain will go away.’ I said with a smile on my face.


    Just love and dream.

    Ik heb een divergent fanfiction en een sci-fi story met onbekende personen, je kunt wel op m'n profiel kijken voor meer info.
    Die met onbekende personen gaat niet heel snel dus is niet echt iets om te lezen als je je verveeld.



    • UNITED •
    No matter what, we're a team.


    There goes a fighter, there goes a fighter
    Here comes a fighter
    That's what they'll say to me, say to me, say to me
    This one's a fighter














    Give 'em hell, turn their heads
    Gonna live life 'til we're dead
    Give me scars, give me pain
    Then they'll say to me, say to me, say to me
    This one's a fighter




    United

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 11:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I will change your mind | Harry Styles [16+]



    Harry Styles





    Hayley Williams


    Zij vind seks saai, niet de moeite waard om je dagen mee te vullen.
    Hij hoort haar geklaag aan, en ziet haar als een uitdaging. Challenge accepted, darling.
    Hij zal haar krijgen, koste wat het kost. And he will change her mind.

    - Harry Styles van One direction en Hayley Williams van Paramore
    - One direction en Paramore bestaan, maar zijn niet van toepassing in de basis van het verhaal
    - 16+ verhaal
    - Start op 8 maart

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 10:16 ]


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Ik ben net nieuw en heb een story gestart :)
    Het proloog staat er al zin om te lezen?
    Wall of memories (als je dit gewoon zoekt is de enige die je vind, die van mij lekker origineel haha)

    Hey!
    Ik heb een nieuwe story,
    Lose my breath - One Direction
    De story gaat vooral om Liam en Mercedes.
    Hoewel ik pas op 15 maart begin, zou je een abbo willen nemen?
    Lijkt me geweldig!
    Ik neem dan ook een kijkje op/bij een story/poll/quiz/gedicht van jou!
    (flower)


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss


    “I’m a criminal”


    “Yeah, I know.”
    “I’m in jail.”
    “Me too.”
    “You’re also a criminal?”
    “Yes, I am.”
    “Why are you here?”
    “Because of a stupid fault.”
    “Which fault?”
    “The same as yours.”
    “Huh?”
    “I am that other guy.”



    Louis Tomlinson is een beroepscrimineel. Hij heeft een goed stel hersens, plant alles goed vooruit en is daardoor nog nooit opgepakt. Harry Styles is nog maar een groentje in het vak. Bij zijn eerste misdaad gaat het meteen mis. Hij wordt opgepakt. Maar hij is niet de enige…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    365.


    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


    Ik had die weddenschap nooit aan moeten nemen. Ik had moeten luisteren. Maar ik wil dit. Ik kan dit. En het gaat me lukken binnen deze 365 dagen, koste wat kost.




    1. Een vriendje krijgen.
    2. Een verhaal afschrijven.
    3. Een nieuwe gitaar kopen.


    Drie opdrachten, die op het eerste gezicht te doen lijken, maar toch lastig uit te voeren zijn. En wat als het niet lukt, voor het einde van het jaar?




    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



    Emily(16 jaar) viert het nieuwe jaar voor het eerst in haar leven met haar vrienden. Deze eerste keer loopt echter meteen uit de hand. Emily gaat een weddenschap aan, die voor haar bijna onmogelijk is te winnen. Haar vrienden proberen haar over halen te stoppen aangezien deze weddenschap haar leven over lijkt te nemen en ze vergeet de reden van de weddenschap. Maar het gevolg, krijgt ze maar niet uit haar hoofd. Ze negeert het advies van haar vrienden en stopt niet met de weddenschap.
    En wat er zal gebeuren als ze verliest? Dat houdt ze liever voor iedereen geheim.


    - Tips en kritiek zijn altijd welkom zolang het niet neerbuigend wordt gebracht.
    - De bedoeling is dat ik elke dag één stukje activeer. Dit stukje zal waarschijnlijk niet meer dan 300 woorden bevatten.
    - Ik kan niet beloven dat elk hoofdstukje evenveel inhoud heeft. Het blijft een beschrijving van een 'gewoon' leven. Niet elke dag kan interessant zijn.



    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~




    - Start 01'01'2014.
    - Eindigt 31'12'2014.
    - Kan grof taalgebruik bevatten.
    - Wel geïnspireerd door maar niet gebaseerd op de werkelijkheid.
    - Link.
    - ©Gilbertson.


    :)

    Hey! Zou je mijn verhaal misschien willen checken?? ^^
    Het is een fanfiction, over 1D en ik beloof je dat het een leuk verhaal word ;)

    Friendzoned ~ One Direction

    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.