• Hiiiii,

    het is vakantie en ik verveel me best wel. Daarom heb ik zin om leuke/spannende/enge/grappige/romantische stories te lezen. Als jij een leuke story hebt, zet dan de link van jou story in mijn reacties.

    wat ik lees:

    -Justin Bieber. (Het liefst 'bad', maar romantische mag ook c:)
    -One Direction. (Same as JB. Like 'kidnap' stories)
    -Austin Mahone
    -Janoskians.
    -picture story thangzzz.
    -5SOS
    - Magcon boys (Cameron, Matt, Nash, Jack J. ect.)
    -The Wanted
    -Fantasy (meh, niet echt maar kan het wel proberen)
    -16+ stories for the win *geheheh*
    -ect.

    Comment your story ;DDDDD

    -

    Btw als jullie dit lezen willen jullie dan ook misschien mijn stories lezen:

    It's All About Sex - One Direction

    en

    Chat || Justin Bieber

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2014 - 11:29 ]


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Klik


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Not everything is what it seems
    Vier vriendinnen gaan op vakantie naar Amerika, maar komen terecht in het verkeerde vliegtuig. Ze belanden in een land met een taal waar ze niets van begrijpen. Als alles toch weer een beetje goed lijkt te komen, verdwijnen ze 1 voor 1...

    http://www.quizlet.nl/stories/134232/not-everything-is-what-it-seems/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb een nieuwe Janoskians story :)
    Misschien zou je die willen lezen..

    http://www.quizlet.nl/stories/134337/my-worst-nightmare--janoskians/

    groetjes,
    BrooksBro

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:08 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Ruler Of Katan



    Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Trekkend met een leger gaat ze op weg naar de andere machtige koning van de wereld; Menno. Haar beste vriend. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden?

    Dit is een Fantasy verhaal, er komen veel Fantasie wezens in voor, en elk rijk heeft er een die echt bij hun rijk behoort. Er zijn ongeveer drie rijken in de wereld, die of kleiner of groter worden, want er is veel oorlog. Eric was vroeger een vriend van Lucy en Menno. Nog beter gezegd: Beste vriend. Maar dat was nog in hun kindertijd.


    Lucy



    -Een Fantasy Story
    -Zelfbedachte rijken etc, onbekende personen
    -Alle rechten behoren toe aan mij.
    -Nederlands geschreven en gesproken, maar soms andere talen erin, die ik heb verzonnen.


    "Please Listen Eric, Just Listen! You're Going To Destroy The World!"

    "Then I Think I Must Destroy You To..."

    "You Stay Away From Her!"


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ik heb er 2:

    Nawla Gijsens:



    Niall James Horan:



    She is not a popular girl.
    She is more The type of a geek.
    She is different.
    She is a strong girl.
    She is The girl that i love.



    - ONE DIRECTION bestaat NIET
    - 12+
    - Pesten
    - ongepast taalgebruik
    - ....


    Link: http://www.quizlet.nl/stories/134264/that-new-girl--niall-james-horan/

    2e:




    Het jaar 2030. Twee meisjes van 14 moeten de dood van Harry Styles voorkomen.... Zullen ze erin slagen? Zoek het hier uit.


    Link: http://www.quizlet.nl/stories/132372/saviour--harry-edward-styles/


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ik heb er drie


    http://www.quizlet.nl/stories/133824/that-house-is-not-real-one-direction/
    that house is not real- one direction
    een huis met een verleden
    een verleden die onbekend is

    vijf vrienden die wandelen in het bos
    onschuld en vrolijk zoals altijd

    waar hebben zij deze nachtmerrie aan verdiend?


    http://www.quizlet.nl/stories/129877/where-is-one-direction-ziall--one-direction/
    where is one direction?ziall+ one direction
    "Nog 10 minuten"
    "Nog 5, ga klaar staan"
    De muziek begin samen met het filmpje.
    "Nog 4 minuten"
    Bijna onverstaanbaar is dat door het gegil van al die honderden fans.
    De muziek van Story Of My Life begint te spelen.
    "Nu" en de platformen gaan omhoog.
    En...




    Geen One Direction On Stage




    One Direction bestaat.
    Nila Mahmuti
    Mv. Bond
    Ziall
    Wij proberen niks te kopieren van andere storys, is dit wel zo meld dat dan.
    Korte hoofdstukken.
    kan grof taalgebruik en/of geweld bevatten.
    wij waarschuwen je niet.
    kan in het begin een beetje dubbelop zijn maar wij doen ons best
    trailer



    http://www.quizlet.nl/stories/133830/drugs-make-me-broken--ziall/
    drugs make me broken-ziall
    "Nee, ik wil niet meer meewerken." "Doe dat, dan gaan we naar de politie. " "En dan geven we je aan." "Waarom laten jullie me gewoon niet met rust. Ik zal niet naar de politie gaan." "Of beter. Jij stopt met tegenstribbelen en gaat nu naar peter om speed te halen." "Laat me gaan. Please." "Ga nu of..." "Harry, leg dat geweer neer. Nu." "Waarom?" "Je kunt Niall niet neerknallen Harry. Hoe moeten we anders aan ons geld aan komen?" "Liam, dit meen je niet." "Sorry hoor. Maar wat moeten we anders. Verzin zelf maar wat anders, Zayn." " Maar een geweer?"

    Pregnant from a famous...~Zayn Javadd Malik



    I wish he knew that i have his child.
    I wish he could hold him for once.
    I wish he had knew that his name is Javadd.
    I wish he knew that our baby is just a half year old..
    His smile is the same smile as his father has.
    His nose is the same nose as his father has.
    His cuteness is the same cuteness as his father has.
    The spark in his eyes are the same spark.
    I wonder if he will ever know about him,
    I don't know how to reach him,
    I don't know how to tell him...


    -Later in het verhaal 16+ soms
    -Nederlands Geschreven
    -Engels gesproken
    -Schrijven wanneer ik wil
    -Link: [url] http://www.quizlet.nl/stories/134712/pregnant-from-a-famouszayn-javadd-malik/ [/url]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Supernova (The Tale Of A Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding..... zijn onsterfelijke hart.



    LINK
    Geschreven in Nederlands
    Written by Fantasy2014


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    When she was just a girl,
    she expected the world.
    But it flew away from her reach,
    so she ran away in her sleep.
    And dreamed of
    paradise




    Een witte baby wordt door een vrouw van de Masaï geadopteerd nadat haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk. Ze noemt het meisje Nalangu, wat 'van ver gekomen' betekent. Nalangu wordt opgevoed als een echte Masaï en weet niet beter dat ze daar thuishoort. Net als alle andere meisjes van haar leeftijd is ze uitgehuwelijkt aan een oudere man met meerdere vrouwen, maar ze raakt verliefd op een jonge krijger van haar leeftijd. Kurary en zij zien elkaar in het geheim, niemand mag van hun liefde weten. Op haar zeventiende verjaardag stopt er een jeep bij de stam en twee blanken mensen stappen uit. Nalangu's leven zal voorgoed veranderen.


    x Geschreven door Intouchables
    x Geen fanfiction
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken in het Nederlands
    x Soundtrack


    Nalangu

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 20:56 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X

    Silent storm • One direction


    Prologue:
    Iedereen zou zeggen dat ik gek was, verliefd op 5 jongens? Elke jongen zo uniek en zo bijzonder. Wat moet je doen? Als je niet kan kiezen en ze het liefste alle 5 had. Ik had voor ze allemaal een plekje in mijn hart, voor ieder hun eigen speciale plekje.
    Zouden hun ook een plekje voor mij hebben? Zo ja, zou die dan niet verdwijnen als ze erachter kwamen? Zouden ze me nog wel willen, als ze me moesten delen?
    Misschien moest ik gewoon vertrekken, terug naar huis, terug naar Nederland. Doen alsof het nooit gebeurd was en verder gaan met mijn leven. Mijn geweldige leven. Als hun mij kunnen vergeten dan kan ik het ook. Het begon allemaal deze zomer, tijdens mijn avontuur in Italië.


    Ik hoop dat je een kijkje gaat nemen.
    Zoals je misschien door hebt is het een fanfiction over alle vijf!
    One Direction bestaat in het verhaal
    Het kan ook 16+ delen bevatten, maar er zit wel een verhaallijn in!


    Let us live our way and let us die our way.

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik ben net een nieuwe story over Harry Styles begonnen! :)
    Hij heeft voorlopig ook nog maar 2 hoofdstukjes, maar ik ben er aan bezig! c:

    http://www.quizlet.nl/stories/137828/youre-my-wonderwall--harry-styles/

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass