• Ik vroeg me af. Gaan travestieten nou naar de mannen, of vrouwen wc's? Ik bedoel. Als ze zich echt vrouw voelen, gaan ze naar de vrouwen. Maar als ze slim zijn, gaan ze naar de mannen, want daar staat een kortere rij. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hangt denk ik van de persoon en zijn zelfvertrouwen af xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg x'D Goeie vraag x'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hangt denk ik van de persoon en zijn zelfvertrouwen af xD

    Kan. vind ik een goede. Maarja. T is ook best handig. travestiet zijn. Kan je als het druk is, gewoon zonder problemen naar de mannen wc, want je hebt toch een lul x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    IK WEET HET!! IK HEB HET ZELF MEE GEMAAKT!
    Ik was in zo'n pretpark en ik gingnaar de vrouwenwc en toen zat daar ook een man verkleed als vrouw op de meidenwc o_O

    Ik moest daar bij Drama zo'n scene over spelen xD. Bij ons ging ie naar de mannenwc


    Sweet dreams will come true.

    ZIE JE HOE VERWARREND x'D Damn. k weet t nogsteeds niet. moet het een keer aan een travestiet vragen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bij mij in de klas zit een -ikweetnietwathetis- maar orspronkelijk is het een meisje, maar hij denkt dat hij een jongen is enzo, en hij ziet er ook uit als een jongen... maar ik zal eens opletten als hij naar de wc gaat,

    Ik heb werkelijk geen idee xD

    Het lijkt mij dat ze naar de vrouwen wc's gaan

    Bij mij in de klas zit een -ikweetnietwathetis- maar orspronkelijk is het een meisje, maar hij denkt dat hij een jongen is enzo, en hij ziet er ook uit als een jongen... maar ik zal eens opletten als hij naar de wc gaat,


    ook goed bezig, dat zou ik dus nooit doen, en ik ben dan volgens mij vriendinnen soms een halve jongen


    Live life limitless.

    Bij mij in de klas zit een -ikweetnietwathetis- maar orspronkelijk is het een meisje, maar hij denkt dat hij een jongen is enzo, en hij ziet er ook uit als een jongen... maar ik zal eens opletten als hij naar de wc gaat,

    Waar kleed dat persoon zich om met gym dan?


    Sweet dreams will come true.

    Volgens mij gaan ze gwn naar de meisjes wc :P

    Bij mij in de klas zit een -ikweetnietwathetis- maar orspronkelijk is het een meisje, maar hij denkt dat hij een jongen is enzo, en hij ziet er ook uit als een jongen... maar ik zal eens opletten als hij naar de wc gaat,

    Danku voor de hulp alvast x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    O.o geen ideee x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Waar kleed dat persoon zich om met gym dan?
    Bij de kerols.