• Hallo mensen, ik zit al tijden met een RPG idee, alleen weet ik niet of mensen het wel leuk vinden.

    Het is het jaar 1880. In Engeland is er de stad, Shades. De stad is enorm berucht, aangezien er regelmatig mensen verdwijnen en er zich heel wat dingen afspelen. Mensen die er wonen zijn bang en achterdochtig, verlaten hun huis bijna niet en raden iedereen het af om er te gaan wonen. Er gebeuren immers echt vreemde dingen. Zo schijnen er honderden katten rond te lopen die allemaal geen baasje hebben. Het lijken onschuldige beestjes, ze doen niks lijkt het. De mensen weten echter niet dat de verdwijningen samenhangen met de belachelijk grote hoeveelheid katten die er rondloopt.
    Vele onderzoeken zijn er al geweest en steeds wordt het uitgesloten dat de katten de boosdoener zijn. Er worden 'heksen' opgepakt, mensen waarvan wordt gedacht dat ze aan hekserij doen en er wordt onschuldig bloed vergoten. Tot de burgemeester van de stad het niet meer aan kan zijn. Hij stapt op en laat de mensen verslagen achter. Zal het de nieuwe bewoners, die toch volharden er te willen wonen, het lukken om de oorzaak van deze verdwijningen op te sporen en te laten stoppen? Of zullen ze zelf verdwijnen of sterven?


    26 - 02 - '16

    Dat is dus wat de bewoners uiteindelijk moeten doen ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:43 ]


    26 - 02 - '16

    Voor een titel:katten zien in het donker of stay away from the shades
    en verder:
    Misschien kan je doen dat er een team word samen gesteld van mensen die dit probleem proberen op te lossen. Ze moeten zich dan ergens op geven en maar een bepaald aantal mensen komt opdagen. Zo kan je bijvoorbeeld ook een heks/kruidvrouw(of man)/wiccan hebben die aanbied te helpen. Zoals @Rawiyah wilde. Daarnaast kan je intersante rollen hebben als de dochter van de oude burgemeester of een politie agent die het idee van een team bedacht heeft, etc.
    Kan je hier iets mee?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Voor een titel:katten zien in het donker of stay away from the shades
    en verder:
    Misschien kan je doen dat er een team word samen gesteld van mensen die dit probleem proberen op te lossen. Ze moeten zich dan ergens op geven en maar een bepaald aantal mensen komt opdagen. Zo kan je bijvoorbeeld ook een heks/kruidvrouw(of man)/wiccan hebben die aanbied te helpen. Zoals @Rawiyah wilde. Daarnaast kan je intersante rollen hebben als de dochter van de oude burgemeester of een politie agent die het idee van een team bedacht heeft, etc.
    Kan je hier iets mee?


    Hmm, ja, dat is nog niet zo'n gek idee. Ik zal er nog een nachtje over slapen en morgen ga ik nog het een en ander wijzigen denk ik.


    26 - 02 - '16

    Genest schreef:
    Hm, ik twijfel of ik dan überhaupt mee zou doen. Het lijkt me wel een leuke verhaallijn, alleen de katten, tja. Lemme think about it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga het hele bijwerken toch maar verplaatsen naar het weekend, want ik heb een hele hectische week deze week.


    26 - 02 - '16