• Mijn iTunes bibliotheek was opeens leeg toen ik hem een uur geleden opstartte. Ik heb zelf niks verwijderd en mijn fam zegt ook dat ze niks hebben gedaan, dus het is een nogal vreemd verhaal. Maar wat ik vooral wil weten: hoe krijg ik mijn bibliotheek in oude staat terug? Ik heb al op internet gezocht maar tot nu toe heeft niets gewerkt. Als ik hem echt niet terug kan krijgen op die manier, weet iemand dan misschien hoe je muziek van je iPod op je iTunes zet? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want ik heb geen zin om mijn bergen muziek handmatig erop te zetten.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 19:58 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet wel hoe je je muziek van je iPod op je iTunes/pc weer kan zetten, maar verder kan ik je niet helpen.
    Je downloadt gewoon het gratis en veilige programma Sharepod en de muziek op je iPod wordt dan opgeslagen in een eigen map, en dan hoef je enkel ctrl+A te doen, en alles in iTunes zwieren ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar heb je niet al je gedownloade muziek nog ergens in een mapje staan? Want dan kun je al die muziek gewoon in een klik weer toevoegen aan je bibliotheek. (Oke twee muisklikken, maar goed)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Inderdaad, ik neem aan nadat je je muziek hebt gedownload dat je ze ergens in een mapje hebt staan. Die kan je gemakkelijk kopiëren en in je bibliotheek zetten. En als je dingen hebt gekocht is het een kwestie van je Apple ID uitloggen en daarna weer inloggen; dan moeten ze als het goed is er staan.
    De dingen die je hebt opgezocht om te helpen; waren dit pagina's van Apple zelf of andere?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 9:57 ]

    Volgens mij kan je geen muziek van je iPod over zetten naar je computer, niet in iTunes in ieder geval. Nu ik Spotify is is alles ineens duizend keer makkelijker, maar ik kan me ook nog goed herinneren hoeveel ik heb staan te kloten met dat programma.
    Misschien kan dit je helpen? Via dit programmaatje schijn je dus muziek van je iPod naar de computer te kunnen krijgen. Veel succes!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 10:15 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Ik heb uiteindelijk gewoon alles vanuit mapjes naar iTunes gesleept, helaas was dit wel iets meer werk dan twee klikken (een deel heb ik geindexeert, een ander deel staat door elkaar. Aangezien ik ongeveer 2000 liedjes heb duurt dat wel even).
    De pagina's op internet die ik had gevonden waren van Apple en derden, maar niks werkte daarvan dus ja. Het enige voordeel hieraan was dat ik alles heb geupdate en dat ik muziek die ik niet meer luisterde heb weggelaten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had dat ook een keer, maar toen kon ik het gewoon van mijn iPod weer in iTunes zetten. Ik weet alleen niet mee hoe ik dat gedaan heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered